آزمایش مکمل های غذایی؟  در اینجا آنچه شما باید بدانید |  رژیم کتو و موارد دیگر

آزمایش مکمل های غذایی؟ در اینجا آنچه شما باید بدانید | رژیم کتو و موارد دیگر


رژیم های کتو بسیار محبوب شده اند و دلیل خوبی هم دارد! مطالعات نشان داده است که رژیم کتوژنیک به کاهش وزن و کاهش چربی بدن کمک می کند. اگر در تلاش برای کاهش وزن هستید یا فقط می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، بهتر است سعی کنید. اما نکته ای در مورد شیوه زندگی کتو وجود دارد که باید ابتدا بدانید. ما اصول پیروی از رژیم کتو ، بهترین غذاهای کتو را به نظر می رسانیم ، از چه غذاهایی باید اجتناب کرد و چیزهای دیگری که می توانید برای شروع مصرف کنید ، به اشتراک می گذاریم.

کتوز چیست؟

کتون ها در طول روزه داری یا در غیاب رژیم های کربوهیدرات در کبد تولید می شوند. بدن چربی ذخیره شده را تجزیه کرده و از آن به عنوان انرژی استفاده می کند و اجسام کتونی را تولید می کند که انرژی الکتریکی تولید کرده و به مغز شما انرژی می دهد. هنگامی که این اتفاق می افتد ، وارد دنیایی به نام “کتوز” می شوید – AKA کشوری که بیشتر از کربوهیدرات ها از چربی استفاده می کند زیرا قند خون آنها کمتر است. حالت کتوز می تواند پس از حدود سه روز کاهش مصرف غذا از رژیم غذایی شما رخ دهد.

چی بخورم

آنچه می خورید در رژیم کتو بسیار مهم است و بسیار مهم است که مطمئن شوید از چربی کافی برای حفظ سلامت بدن خود استفاده می کنید. اگر به دنبال کاهش وزن هستید ، ممکن است خوردن چربی بیشتر بیهوده به نظر برسد ، اما با هدف خوردن پروتئین بیشتر و کربوهیدرات کمتر ، نه تنها وزن خود را افزایش می دهید ، بلکه سلامت کلی خود را نیز ارتقا می دهید. حالا این یک برد-برد است! به طور معمول ، شما باید 70 درصد کالری خود را از چربی ، حداقل 20 درصد پروتئین و حدود 10 درصد کربوهیدرات ها وزن کنید.1

اول از همه ، ممکن است بخواهید به غذاهای پرچرب و مغذی توجه زیادی داشته باشید. این می تواند شامل تخم مرغ مانند تخم مرغ ، گوشت خوک ، گوشت گاو ، سوسیس ، پنیر ، اسفناج ، گل کلم ، گوشت گاو علفی ، آجیل و چربی های سالم مانند آووکادو و زیتون باشد.

شما می خواهید میوه های کم قند مانند توت سیاه ، زغال اخته ، تمشک ، توت فرنگی ، زیتون ، گلابی و گوجه فرنگی را با هم ترکیب کنید.

مانند هر چیز دیگری ، شما نیز می خواهید آب زیادی داشته باشید. اما ، شما همچنین می توانید قهوه و چای را با کالری کم و کربوهیدرات کم ترکیب کنید. علاوه بر این ، با کافئین ، می توانید بدن خود را کمی تقویت کنید.

از چه مواردی باید در کتو اجتناب کرد

هنگامی که از کتو استفاده می کنید ، کاهش کربوهیدرات ، قند یا نشاسته بسیار مهم است. راه انجام این کار رعایت رژیم های پرچرب و اجتناب از کربوهیدرات یا غذاهای فرآوری شده مانند نان ، شیرینی ، ماکارونی و چیپس است.

شما باید مراقب قند پنهان شده در رژیم غذایی خود باشید – این بدان معناست که نوشیدنی های شیرین را (شامل آب میوه ها) کاهش دهید و از غذاهای ساده مانند برنج سفید اجتناب کنید.

مانند هر رژیم غذایی ، باید اطمینان حاصل کنید که هنوز مواد مغذی ضروری را جذب می کنید. اگرچه میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی شما بسیار مهم هستند – باید از غذاهای پر قند و خشک مانند پرتقال ، آناناس ، موز ، سیب زمینی و ذرت خودداری کنید.

نمونه های غذایی

ما می دانیم که معرفی غذاهای جدید (و پایبندی به آنها) کمی استرس زا و حتی گیج کننده است. در نتیجه ، ما چند نمونه غذا برای شروع کار شما ایجاد کرده ایم.

برای صبحانه ، چند تخم مرغ در مقداری روغن نارگیل با گوشت خوک و اسفناج بخورید. برای ناهار یا شام ، گوشت گاو تغذیه شده با علف ، گل کلم استخراج شده در روغن آووکادو و بخشی از گلابی پوست کنده را امتحان کنید.

در حالی که مقدار زیادی روغن ، میوه ها و سبزیجات کوچک وجود دارد که می توانید به عنوان محرک داشته باشید ، ممکن است بخواهید چیز دیگری در حین حرکت جذب شود. آن زمان است که نوار پروتئینی جالب می تواند مفید باشد! در اینجا برخی از محبوب ترین آنها ذکر شده است. ما همچنین بسیاری از طعم های کتو دیگر را ارائه می دهیم

اگر به دنبال راهنمایی های بیشتری در مورد اینکه چه کاری باید بکنید و چه کاری نباید در رژیم های کتو انجام دهید ، وبلاگ ما را اینجا ببینید یا برای به روزرسانی های اخیر و تبلیغات ویژه در لیست ایمیل ما مشترک شوید.

1https://www.healthline.com/nutrition/ketogenic-diet-101

پست قدیمی

پست بعدی

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2150

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا