آیا بعد از غذا زندگی وجود دارد؟  بله ، و او زیبا است

آیا بعد از غذا زندگی وجود دارد؟ بله ، و او زیبا است


زمان خواندن: 4 دقایق

اگر نه ، پس چه؟ وقتی تصمیم می گیرید که غلتک را ترک کنید ، اما این را نمی دانید ، این س toال بر شما سنگینی می کند زندگی بعد از غذا خوردن دیده می شود و دلایل زیادی برای تقلید از رژیم غذایی وجود دارد که عمداً وزن شما را کاهش می دهد.

  • شاید از باختن-از دست دادن دوباره خسته شده اید غذای یویو – یا شما (به درستی) معتقد هستید که ادامه یویو شما را سالم تر و مثبت تر نمی کند.
  • ممکن است از او خسته شده باشید مطمئن نیستید چه بخوریدبه آیا این غذا بد است؟ غذا خوبه؟ و آیا بسته به این که شما در مورد رژیم غذایی برای سالم ماندن صحبت می کنید یا برای کاهش وزن غذا می خورید ، آیا پاسخ ها تغییر می کند؟
  • شاید از احساس خود ناراحت شده اید نمی تواند تمام زندگی شما باشد وقتی به خوردن ادامه می دهید شاید شما در حال خوردن هستید یا به فکر شروع رژیم غذایی جدید هستید و سانسور طرز فکری را که احتمالاً تجربه می کنید ، در نظر گرفته اید. علاوه بر این ، وقتی غذا می خورید ، برای آنها دشوار است که بدون نگرانی به رستوران ، مهمانی یا تعطیلات بروند ، آیا چیزی وجود دارد که شما “مجاز” هستید.
  • یا ، آیا متوجه شده اید که ترن هوایی شما را در حالتی بین کنترل شدید و غیرقابل کنترل قرار می دهد؟ اینها ممنوعیت خوردن در اطراف سالم نیست ، سالم بودن شما خوب نیست (اوه ، اشتباه!) و این به شما اجازه نمی دهد در مکانی که می توانید با انتخاب غذای خود آرامش پیدا کنید ، مستقر شوید.
چگونه می توان از یک غلتک خارج شد

اغلب ، وقتی چیزی را از زندگی خود خارج می کنید ، آن را با چیز دیگری جایگزین می کنید. شما جاهای خالی را پر کنید به عنوان مثال ، اگر زمان کمتری را صرف تماشای تلویزیون کنید ، می توانید بیشتر مطالعه کنید. یا اگر تصمیم گرفتید که غذا نخورید ، می توانید آزمایش را شروع کنید خوردن طبیعی بنابراین می توانید قوانین سخت گیرانه تغذیه را با راهنمایی گرسنگی طبیعی بدن خود تغییر دهید. اگر سن شما – یا حتی دهه ها – رژیم غذایی به دلیل ماهیت غیرقابل پیش بینی رژیم تشویق شده است ، می توانید روشهای کشاورزی را توسعه دهید. احترام به بدن به جای نفرت فیزیکیبه

پس از سالها (یا دهه ها) پیروی از قوانین خارجی در مورد آنچه باید بخورید ، چه زمان و چه مقدار ، مهم است که:

  • شروع کنید اطمینان خود را در مورد آنچه بدن شما در مورد غذاهایی که احساس خوبی دارند ، زمان بسته بندی آنها و میزان احساس آنها دوباره به شما نشان می دهد. درست.
  • فرا گرفتن بدن خود را به خاطر کارهایی که انجام می دهد نه ظاهر آن ، قدر بدانید و بدن خود را از درون احساس کرده و حس کنید و همیشه به خود نگاه نکنید.
  • دریابید چه رویدادها یا تجربیاتی شما را به دیتلند کشانده است، که اگر بتوانید فروش را شروع کنید تا خود را متأسف بدانید ، خوب عمل می کند.
  • یادگیری راه های جدید مقابله با سختی ها در صورت روی آوردن به غذا (یا ترک غذا) همان جایی بود که قبلاً رفتید.

این کار می تواند دلهره آور باشد ، اما مهم است ، زیرا در غیر این صورت مشکل فقط با ترک غذا خوردن را می توان دوباره در Dietland درک کرد. اگر بدن شما جوش دارد ، شلوار کافی نیست ، اگر احساس تورم می کنید (به میلیون ها دلیل ما می توانیم متورم شویم) ، به راحتی می توان میل به “تعمیر” چیزها را با غذا احساس کرد.

منابعی که به شما در شروع دوره های جدید کمک می کند

وقتی بیشتر غذا می خورید ، دادن آن بیشتر طول می کشد. به هر حال ، منظور من این است که من فقط به خوردن غذاهای خاص فکر نمی کنم ، فقط می گویم خود را از رژیم غذایی و قوانین ترکیبی رژیم رها کنید. البته ، ممکن است نه بیش از حد غذا بخورید ، بلکه بدون این که بدانید غذا نخورید. من آن را همیشه می بینم.

این جایی است که بسیاری از مشتریان 1 به 1 من هنگام شروع به کار با من اصرار می کنند. آنها تعجب می کنند که چرا از خوردن احساس بدی می کنند و نگران بدن خود هستند زیرا دیگر غذا نخورده اند ، پس همه آنها باید سرد باشند ، درست است؟ این یکی از زمینه هایی است که قضاوت درباره خود می تواند در آن وارد شود و همچنین شرم. اگر شما در این مشکل قرار گرفته اید ، در اینجا برخی از کتابهایی را که به مشتریانم توصیه می کنم ، و همچنین برای کسانی که می خواهند از خوردن در آینه عقب دست کشیده و به یک رابطه سالم ، صلح آمیز و مغذی ، غذای مغذی و ورزش بپردازند ، ارائه می دهند. به

  • “خوردن طبیعی: رویکرد ضد رژیم غذایی” (با این کتاب) توسط Evelyn Tribole ، MS ، RDN و Elyse Resch ، MS ، RDN
  • “ادامه زندگی برای همیشه: چگونه زنده بمانیم و از بی عدالتی در دنیایی ناعادلانه لذت ببریم (همانطور که زندگی خود را برای بهتر تغییر می دهید)” توسط نویسنده Lindo Bacon ، PhD
  • “فراتر از بدن: بدن شما یک ابزار است ، نه یک تزئین” نویسنده لیندسی کایت ، دکتری و لکسی کایت ، دکتری
  • “خوردن ناسالم: با غذا صلح کنید و زندگی خود را تغییر دهید” توسط آلیسا رومسی ، MS ، RD
  • “ضد رژیم: وقت بگذارید ، پول خود را بگذرانید ، زندگی شاد داشته باشید و از خوردن طبیعی خود لذت ببرید” نویسنده کریستی هریسون ، MPH ، RD

این مقاله شامل پیوندهایی به وابستگان آمازون است. من به عنوان شریک آمازون از خریداران مناسب دریافت می کنم.


کری دنت و متخصص تغذیه متخصص تغذیه مستقر در شمال غربی ، مشاغل آزاد ، متخصص تغذیه ، نویسنده و سخنران. قدرت های او شامل جوک های مغذی و تشویق زنان احساس بهتری نسبت به بدن خود داشته باشند و غذاهایی را انتخاب کنند که به شادی ، سلامتی و رفاه کمک می کند.

این را چاپ کنید این را چاپ کنید

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2718

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا