آیا تخمه هندوانه برای شما مفید است؟

آیا تخمه هندوانه برای شما مفید است؟


این داستان توسط یک شنونده قدیمی Nutrition Diva ، Staci ارائه شد ، که تصویری از چیزی به نام پودر هندوانه برای من ارسال کرد. “آیا این چیزی است که باید به آن افتخار کرد یا درست است؟ مانند آرد گندم عمل می کند؟”

باید اعتراف کنم که ایمیل استاچی اولین باری بود که در مورد آرد هندوانه شنیدم. فکرش را بکنید ، با ظهور هندوانه های بدون هندوانه (که شبیه یکی از بهترین اتفاقاتی است که در روزهای اخیر افتاده است) ، یادم نمی آید آخرین باری که دوباره دانه های هندوانه را دیدم. بدیهی است که همه غلات که سالاد میوه ما را نمی پوشاند ، اکنون به یک آرد بسیار کوچک و بدون دانه تبدیل شده است.

آیا پودر هندوانه سالم است؟

یک چهارم فنجان آرد خربزه 15 گرم چربی ، 9 گرم پروتئین و فقط 3 گرم کربوهیدرات را تأمین می کند. چربی مناسب نیز به معنی کالری بیشتر است. یک چهارم فنجان آرد هندوانه حاوی 180 کالری است ، در حالی که 160 آرد بادام ، 130 آرد نارگیل و 110 کالری آرد گندم کامل دارد. رژیم آرد خربزه شباهت زیادی به آرد بادام دارد.


برای مقایسه غلات کامل با غذاهای بدون گلوتن اینجا را کلیک کنید.

اما چی نه در پودر تخم خربزه نیز مفید به نظر می رسد.

چه چیزی در پودر خربزه نیست؟

به گفته یکی از تولید کنندگان برجسته آرد خربزه ، این نه تنها بدون گندم و بدون گلوتن بلکه “8 بزرگ رایگان” است. این بدان معناست که شما هشت ماده غذایی ندارید که 90 درصد رژیم های غذایی را تشکیل می دهند. “8 بزرگ” ، همانطور که نامیده می شود ، هستند (مناسب ، از بزرگترین تا کوچکترین): شیر ، حلزون ، ماهی ، گندم ، تخم مرغ ، آجیل ، آجیل و سویا.

برخلاف تصورات غلط بسیاری ، خوردن غذاهایی مانند گندم یا سویا خطر ابتلا به عوارض را افزایش نمی دهد.

بودن بدون ترکیبات مشترک می تواند ترکیبی عالی به نظر برسد. و البته بسیاری از مصرف کنندگان این نوع برچسب را به عنوان نشان دهنده سالم یا مغذی بودن غذاهای بدون مواد نگهدارنده تفسیر می کنند. اما برای 95 درصد افرادی که حساسیت غذایی ندارند ، هیچ شانسی برای اجتناب از آنها وجود ندارد. برخلاف تصورات غلط بسیاری ، خوردن غذاهایی مانند گندم یا سویا خطر ابتلا به عوارض را افزایش نمی دهد.

کلید 8 – آیا باید از رژیم غذایی خودداری کنید رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی؟

پنکیک پالئو (و سایر اکسیمورون ها)

به نظر می رسد آرد هندوانه را کسانی که از رژیم غذایی “Paleo” پیروی می کنند ، تهیه کرده اند که سعی می کند رژیم غذایی شکارچیان جمع آوری کننده را که میلیون ها سال پیش ، قبل از معرفی کشاورزی و حیوانات اهلی در زمین گردش می کنند ، تقلید کند. اولین راز آرد خربزه که به صورت آنلاین پیدا کردم مربوط به کربوهیدرات کم ، پنکیک پالئو و وافل بود.

من ایده ای دارم که با رژیم غذایی پالئو ترکیب شده است ، که قبلاً در مورد آن صحبت کردم. عاشقان سرخپوشان می توانند با اطمینان بگویند آنچه “مورد تایید پالئو نیست” ، من را شگفت زده می کند ، بر اساس اطلاعات کمی که ما به طور قطع در مورد غذاهای بسیاری از مردم پارینه سنگی و سلامتی آنها می دانیم. و در سفری که سعی می کند به ریشه های غذایی ما بازگردد ، به نظر می رسد غذاهای بسیار بد Paleo وجود دارد.

من به اولین افرادی فکر می کنم که در راهرو غذاهای طبیعی قدم می زدند ، روغن قهوه ، غلات برقی ، پنیر و سس مایونز مورد تایید سرخپوشان را قبل از رفتن به خانه برای گرم کردن وافل های هندوانه از پیش تخم ریزی شده در چرخ دستی های خود می ریختند. فکر می کنم چیزی در تفسیر شما کم است.

در سفرهایی که مدعی بازگشت به رژیم غذایی ما هستند ، به نظر می رسد غذاهای بسیار بد Paleo وجود دارد.

دانه چه اشکالی دارد؟

بسیاری از افرادی که فرهنگ پالئو یا کربوهیدرات کم را پذیرفته اند ، این گیاهان را غیرقابل قبول می دانند. اما بدیهی است افرادی که از سبک کم کربوهیدرات و سبک سرخپوستان پیروی می کنند ، سخت می توانند از گروه خارج شوند. در عوض ، به نظر می رسد اکثر دستور العمل های Paleo که من با آنها برخورد کرده ام سعی می کنند نان ، کلوچه ، کلوچه و سایر اقلام غیر غلات تهیه کنند.

به عنوان مثال ، چندین نوع بیکینگ پودر Paleo پیدا خواهید کرد-همه دستور العمل های از پیش ساخته شده و خانگی. اکثر آنها بادام ، نارگیل ، کاساوا ، تاپیوکا یا پیاز خشک شده نمک دار شده اند. گفته می شود بسیاری از این محصولات با همان مقدار آرد گندم تعویض می شوند. اما اگر انتظار نتایج مشابهی را دارید ، ممکن است احساس ناامیدی کنید. پروتئین های بدون گلوتن در گندم و سایر غلات حاوی خواص ویژه ای هستند که قدرت ، انعطاف پذیری را افزایش داده و ضربات و ضربات را تقویت می کند. غذاهای بدون گندم و بدون گلوتن سنگین تر و خطرناک تر از غذاهایی هستند که حاوی غلات کامل هستند.

از این رو ، برای پاسخ به سوال استاسی: نه ، آرد خربزه نمی تواند به عنوان آرد گندم عمل کند. اما اگر نمی توانید گندم بخورید یا مدام با رنگهای دیگر بازی می کنید ، من شما را تشویق می کنم که از آرد خربزه به همان روشی که از آرد بادام استفاده می کنید استفاده کنید.

آیا اجتناب از بذر باعث سلامتی می شود؟

شخصاً ، مگر اینکه تعصبی داشته باشید ، فکر نمی کنم برای داشتن رژیم غذایی سالم ، لازم است دانه ها را از بین ببرید. با این اوصاف ، غذاهای مبتنی بر گندم (به ویژه غذاهایی که با آرد تصفیه شده تهیه می شوند) می توانند مواد مغذی بیشتری را بدون تأمین مواد مغذی زیاد در اختیار شما قرار دهند.

نحوه اجتناب از گندم به این معنی است که می توانید غذاهای پخته شده کمتری با سبزیجات بیشتر بخورید و می توانید ببینید که چگونه می توانند بر رژیم غذایی شما تأثیر بگذارند. اما اگر از غلات کامل به غلات کامل ، کلوچه ها ، کوکی ها ، مافین ها و وافل ها تغییر دهید ، نمی دانم چقدر از غذا به دست آورده اید.

بنابراین حتی اگر غذاهای پخته شده و دیگر شما از گندم ، برنج ، کاساوا یا آرد هندوانه تهیه می شود ، به شما توصیه می کنم مانند آرد سنتی مراقب باشید.



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2514

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا