آیا در غذاهای کامل نشاسته ای با نشاسته مقاوم (مثلاً سیب زمینی شیرین ، جو دوسر) کالری کمتری وجود دارد؟ : تغذیه


در مورد ستارگان مقاوم کمی گیج شده ام. من می دانم که نشاسته مقاوم دارای کالری کمتری نسبت به نشاسته معمولی است و می دانم که نشاسته مقاوم هنگامی ایجاد می شود که غذا پخته شود و سپس کاملاً خنک شود (و همچنین به طور کامل خام؟). بنابراین اگر سیب زمینی آب پز شیرین سرد کرده اید ، آیا کالری کمتری نسبت به زمانی که تازه پخته و داغ شده اید وجود دارد؟

فکر می کنم این را یک بار در یک نظر خواندم ، اما در مورد نحوه عملکرد آن کمی گیج شده ام. وقتی گوگل را جستجو می کنم ، اساساً فقط به خودم می گویم که کالری کمتری در مقاوم به نشاسته وجود دارد ، اما در مورد آنچه در این فرآیند برای کالری مواد غذایی اتفاق می افتد ، چندان اهمیتی ندارد.

همچنین ، در حالی که من اینجا هستم – چقدر خنک است “کاملاً خنک”؟ دمای اتاق؟ یخچال های سرد؟

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2719

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا