آیا عادات غذایی شما باید آماده باشد؟

آیا عادات غذایی شما باید آماده باشد؟


زمان خواندن: 4 دقایق

وقتی صحبت از غذا می شود ، اکثر مردم یک چرخ دستی را جلوی اسب می گذارند. به عبارت دیگر ، آنها قبل از مراقبت از غذا و توجه به نحوه غذا خوردن به آنچه می توانند بخورند فکر می کنند. برای استفاده از قیاس دیگر ، مانند انتخاب مبلمان برای نصب قبل از ساختن خانه است.

این سیستمی است که بارها و بارها می بینم. برخی افراد علاقه مند به افزایش سلامتی خود هستند زیرا می خواهند وزن خود را کاهش دهند یا نگران کلسترول یا قند خون هستند ، اما مشخص شده است که پرخوری می کنند ، غذای ناسالم می خورند یا یبوست دارند.

برای رسیدن به جایی که غذای خود را دوست دارید و دوست دارید – برای برآوردن نیازهای جسمانی خود و نیاز به رضایت از رژیم غذایی خود – شما نباید فقط بر آنچه می توانید انجام دهید تمرکز کنید. این ممکن است در فرهنگ امروز ما بی جا به نظر برسد ، اما یادگیری گوش دادن و تکیه بر خرد بدن برای آنچه که نیاز دارد – طبیعی است. خوشبختانه سه راه عالی وجود دارد که به شما کمک می کند ارتباط خود را با غذا بهبود بخشید: تغذیه ماهرانه ، تغذیه طبیعی و تغذیه سالم.

نوش جان

پشتیبانی غذایی و ایده متخصص تغذیه الین ساتر ، RD ، MS ، LCSW ، و در کتاب خود “اسرار تغذیه خانواده: نحوه غذا خوردن ، نحوه افزایش غذای خوب ، نحوه طبخ” و در صفحه آن توضیح داده شده است. چند سال پیش وقتی از ساتر در مورد اخبار س askedال کردم ، از او خواستم که تصورات غلط مردم در مورد غذا خوردن را نام ببرد. وی گفت: “این در مورد خوردن غذای مناسب و اجتناب از غذاهای اشتباه است.” آنها بلافاصله وارد “غذای خوب ، غذای بد” می شوند. ”

مشابه نقش مزلو ، ساتر لیستی از نیازهای غذایی را دارد. “نکته مهم برای همه ما دریافت غذای کافی است. این مسئله برای افرادی که دارای اختلال خوردن هستند و همچنین افرادی که کمتر غذا می خورند ، مطرح است. او همچنین گفت که وقتی فردی غذای کافی دارد ، می تواند به مرکز کنترل مراجعه کند تا از داشتن غذای کافی مطمئن شود. “شما باید بتوانید آن پایه را برای خود فراهم کنید. وقتی غذای کافی داشته باشید و بتوانید خود را تغذیه کنید ، آن وقت خوب است که از قبل برنامه ریزی کنید. ”بنابراین ، اگر ماهی می تواند به هر چیزی که وجود دارد یا موجود است برسد ، بازی نکنید.

او می گوید: “وقتی این کار را می کنند ، مردم دچار انگ می شوند. در نهایت آنها از رژیم غیر معمول لذت می برند.” “مردم غذای مغذی می خورند زیرا از آن لذت می برند ، نه به این دلیل که مجبور هستند. نکته آخر این است که شما دوست دارید غذا بخورید و از آن لذت ببرید. ”

غذاهای طبیعی

منشاء غذاهای طبیعی در دهه 1980 آغاز شد و در سال 1995 تأسیس شد هنگامی که متخصصان تغذیه ایولین تریبول ، MS ، RD و Elyse Resch ، MS ، RDN ، اولین کتاب خود را با عنوان “خوردن بصری” منتشر کردند. او در سال 2017 یک کتاب کار را با هم منتشر کرد و امسال “Intuitive Eating Everyday” را که شامل 365 ایده خلاقانه ، یک تابلوی کارت غذا خوردن بصری و “The Intuitive Eating Journal” بود ، آورد.

10 توصیه تغذیه ای طبیعی وجود دارد که شامل امتناع از خوردن غذا ، احترام به گرسنگی ، احترام به سیری ، ایجاد صلح با غذا ، رضایت و احترام به بدن است. مطالعات نشان داده است که افراد طبیعی تغذیه سالم تری دارند و عادات بهداشتی بهتری دارندبه آنها همچنین شکل بهتری دارند و دوست ندارند دچار اختلال خوردن شوند.

همانطور که ساتر غذا می خورد ، بسیاری از مردم سعی می کنند غذای طبیعی را به “غذای گرسنه ها” تبدیل کنند. در حالی که خوردن طبیعی شامل یادگیری – و احترام گذاشتن – گرسنگی و سیری است ، مراقبت از خود و رضایت از غذای شما برای شما مفید است. بله ، غذای مغذی بخشی از یک رژیم طبیعی است ، اما Tribole و Resch در نهایت به “احترام به سلامتی و تغذیه خود” توجه نمی کنند ، زیرا صادقانه بگویم ، اکثر مردم در حال حاضر به غذا علاقه مند هستند و باید توجه زیادی به نحوه آنها می توانند ابتدا به بدن خود اعتماد کنند.

رژیم غذایی مغذی چیست؟ “غذاهایی را انتخاب کنید که به سلامتی شما احترام بگذارند و همچنین غذاهایی سالم را که به شما احساس می کنند مانند یک جوان هستید انتخاب کنیدell به یاد داشته باشید که برای سالم ماندن نیازی به خوردن غذاهای مناسب نیست. شما به طور ناگهانی از یک وعده غذایی ، یک وعده غذایی یا یک وعده غذایی غافل نمی شوید. با توجه به آنچه که به طور منظم می خورید مهم است ، پیشرفت و نه کمال مهم است. ”

خوردن عاقلانه

ذهن آگاهی و خوردن ذهنی از سالم ترین و طبیعی ترین غذاها هستند ، اما به عنوان یک فرد مستقل غذا خوردن بسیار احمقانه است. اصطلاح “خوردن دقیق” اغلب استفاده می شود ، اما معانی آن بسیار متفاوت است. مرکز غذا خوردن (TCME) ، که منابع زیادی را در اختیار شما قرار می دهد ، تغذیه ایمن را چنین توصیف می کند:

  • به خود اجازه دهید تا فرصت های بهتر و بزرگتری را که هنگام انتخاب غذا و تهیه آن بوجود می آید ، درک کنید به هوش درونی خود احترام بگذارید
  • تمام قدرت درونی خود را به کار بگیرید انتخاب خوردن غذایی که برای بدن شما رضایت بخش و مغذی استبه
  • قبول پاسخ در مورد غذا (دوست داشتن ، دوست نداشتن یا بی طرفی سیاسی) بدون قضاوت.
  • تشخیص گرسنگی جسمانی یک راه رضایت بخش است انتخابهای خود را برای شروع و پایان غذا راهنمایی کنید.

متأسفانه ، مانند تغذیه رقابتی و تغذیه ، بسیاری از مردم سعی می کنند غذا را به غذا تبدیل کنند ، و حتی توسط سایر شرکت های مواد غذایی از جمله ناظران وزن انتخاب می شوند. در حقیقت ، بسیاری از تحقیقات در مورد تغذیه عاقلانه متأسفانه منجر به کاهش آن شده است که برخلاف روحیه ذهن آگاهی است. اگر می خواهید خودتان غذا بخورید ، من کتابهای “آنچه را دوست دارید بخورید ، آنچه را می خورید دوست داشته باشید” نوشته میشل می ، MD و “خوب تغذیه شده” توسط آندره لیبرشتاین ، MPH ، RDN را توصیه می کنم.

این مقاله شامل پیوندهایی به وابستگان آمازون است. من به عنوان شریک آمازون از خریداران مناسب دریافت می کنم.


کری دنت و متخصص تغذیه متخصص تغذیه مستقر در شمال غربی ، مشاغل آزاد ، متخصص تغذیه ، نویسنده و سخنران. قدرت های او شامل ادویه جات تقلبی و تشویق زنان احساس بهتری نسبت به بدن خود داشته باشند و غذاهایی را انتخاب کنند که به شادی ، سلامتی و رفاه کمک می کند.

این را چاپ کنید این را چاپ کنید

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2515

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا