آیا غذای من ایمن است؟


به سری جدید به نام خوش آمدید آیا غذای من ایمن است؟ من موضوعات مربوط به آلاینده ها ، مکمل ها ، GMO ها ، شکر مصنوعی و موارد دیگر را خواهم داشت تا بتوانید هنگام انتخاب غذاهای سالم برای بدن خود استراحت کنید.

اول از همه ، من فکر می کنم مهم است که همه موضوعات را در چشم انداز قرار دهیم.

حقیقت این است که غذای ما بهتر از همیشه است.

بین USDA و DHHS (وزارت بهداشت و خدمات انسانی) ، که شامل FDA و CDC است ، دستورالعمل های بهتری برای رژیم غذایی اصلاح شده و روش هایی وجود دارد که می توانند برای مقابله با شیوع بیماری عمل کنند.

بنابراین ، وقتی صحبت از این موضوعات می شود ، می خواهم با گفتن tha شروع کنممن به روش خرید در ایالات متحده متکی هستم و این خوب است. آیا جایی برای بهبود وجود دارد؟ واضح است که مانند هر چیز دیگری! اما من فکر نمی کنم کسی چیزی را پنهان کند ، و من معتقدم که ما امن ترین غذای جهان را داریم و باید مطمئن باشیم.

با ورود به این موضوعات ، توصیه می کنم سوالات زیر را در نظر بگیرید:

  • چند وقت یکبار این غذا را می خورم؟
  • چه قسمتی بخورم؟

برای بسیاری از ما ، این سرگرم کننده است ، اما احتمالاً نحوه استفاده از الکل را تغییر نمی دهد ، زیرا ما دوست داریم غذاهای متنوعی بخوریم (این چیز خوبی است!) ، و میزان خوردن ما سلامت ما را تغییر نمی دهد. نتایج حتی در صورت وجود عوارض جانبی.

یکی از مثالهایی که من در مورد این مفهوم آورده ام حیوانات اصلاح شده است. درباره این موضوع اینجا بیشتر بخوانید!

بیایید به موضوع روز بپردازیم!

در اینجا برخی از “خط پایین در جلو” هنگام صحبت از ریزپلاستیک در ماهی آمده است:

  • ماهی ها می توانند ریزپلاستیک ها را بخورند و در معده آنها تجمع کنند ، اما شواهد فعلی به کسانی که آنها را می خورند معنی نمی دهد.
  • به عنوان یک اقدام پیشگیرانه ، می توانید مصرف ماهی های کوچک مانند ساردین ، ​​میگو ، حلزون را کاهش دهید.
  • انواع غذاهای دریایی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید. هر ماهی از بزرگ به بزرگ در حالی که فقط قسمت هایی که شامل هضم نیستند خورده می شوند ، خطرناک نیستند. نمونه های دیگر شامل ماهی ، قزل آلا ، قزل آلا ، ماهی کاد ، باس و بسیاری دیگر است.
  • اگر از انواع ماهی های آب شیرین به عنوان بخشی از رژیم غذایی مغذی استفاده می کنید ، این مسئله ای نیست.

میکروپلاستیک چیست؟

میکروپلاستیک ها یک قطعه پلاستیکی کوچک با ضخامت بیش از 5 میلی متر نیستند. زباله های بزرگ پلاستیکی به طور طبیعی به میکروپلاستیک ها تقسیم می شوند. در گذشته ، آنها از مواد زیبا و بهداشتی مشتمل بر میکروب ها مشتق شده بودند.
ریز مهره ها دانه های پلاستیکی کوچک و ارزان قیمتی هستند که در پیشخوان قرار داده شده یا عمر مفید آنها را افزایش می دهند. در سال 2015 پس از امضای اوباما قانون آبهای بدون میکروب ممنوع شد.

آنها چگونه شروع می کنند؟

میکروپلاستیک ها به دلیل اندازه ، روی فیلترهای محل دفن زباله می افتند و همراه با دفع زباله های پلاستیکی بزرگتر یا زباله ها به دریا ختم می شوند. حیوانات دریایی به طور تصادفی میکروپلاستیک ها را می خورند و بنابراین در اثر زنجیر ایجاد می شوند. از آنجا ماهی ها صید می شوند و روی بشقاب های ما قرار می گیرند.

چگونه بر سلامتی من تأثیر می گذارد؟

هنگامی که پلاستیک ها شروع به تجزیه می کنند ، هر گونه ترکیب شیمیایی جذب اقیانوس ها می شود و می تواند در بدن آبزیان تجمع یابد. ترشح مواد شیمیایی از ریزپلاستیک ها در مقایسه با آنچه در اشیاء روزمره وجود دارد ، معمولاً نسبتاً کم است.

میکروپلاستیک ها اغلب در کیسه های آب جمع می شوند. ضرب مواد میکروپلاستیک توسط انسان از طریق شکل و اندازه از زباله استخراج می شود.

آیا آنها ایمن هستند؟

اثرات مستقیم میکروپلاستیک ها بر سلامت انسان مشخص نیست و در حال حاضر هیچ شواهدی مبنی بر نگرانی برای سلامت مصرف کننده وجود ندارد. با این حال ، تحقیقات بیشتری برای درک مشکل و تأثیر آن بر سلامتی ما در حال انجام است.

دستورالعمل ها

  • غذاهای دریایی حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی ضروری برای سلامتی از جمله امگا 3 ، DHA ، ویتامین D ، ویتامین B2 ، فسفر ، آهن ، روی و بسیاری دیگر است.
  • هیچ مدرکی مبنی بر اینکه می توانید از ماهی به دلیل وجود ریزپلاستیک ها در طبیعت اجتناب کنید ، وجود ندارد.
  • از آنجا که پلاستیک با خوردن تصادفی در معده ماهی تجمع می یابد ، مردم هنگام خوردن حیوانات کوچک دریایی مانند حلزون ، ساردین یا خرچنگ می توانند وضوح بیشتری را مشاهده کنند.
  • اگر نگران مواجهه هستید ، می توانید مصرف ماهی های کوچک را محدود کنید. با ماهیان متوسط ​​تا بزرگ مانند ماهی تن ، ماهی قزل آلا ، یا ماهی های آب شیرین ، نگران کننده نیست زیرا بافت معده و روده قبل از خوردن برداشته می شود.

جولی چه می کند؟

راستش ، من می خواهم 2-3 وعده ماهی در هفته بخورم ، اما زیاد نمی خورم. من معمولا ماهی های آب شیرین (صدف ، ساردین ، ​​ماهی تن و ماهی قزل آلا که واقعاً دوست دارم) منابع مختلفی پیدا می کنم. از آنجا که من بیشتر اوقات یک نوع ماهی ندارم ، نگران این نیستم که چگونه پیدا خواهم شد و فقط از عطر خوش آن لذت می برم!

برای مطالعه بیشتر به نکات زیر مراجعه کنید

به ما بگویید چگونه این کار را کردیم!

جستجوی سریع را تکمیل کنید تا به آنچه می خواهم در اینجا بدانم دست یابم!

– جولی و کارآموز هیلی

شیر خود را انتخاب کنید: هورمون ها ، آنتی بیوتیک ها و پماد مرحله 2

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2150

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا