why am I so bloated

احساس تورم می کنید؟ این دقیقاً همان چیزی است که می تواند منجر به این شود.


افراد زیادی از من می پرسند که چگونه می توان “نفخ” را کاهش داد ، و من در مورد برخی از چیزهایی که در تلویزیون می بینم ایده های زیادی دارم. سرمایه گذاری دو جنبه دارد – این که برخی از شما پول زیادی از دست داده اید و البته شرکت های خوب سعی می کنند همه ما را وادار کنند که انفجار یک مشکل است.

بیایید وارد این موضوع شویم.

چرا متورم می شوم؟

در حالی که انفجار برای اکثر مردم یک امر عادی است و من سعی نمی کنم مشکلات شما را کاهش دهم ، من نمی توانم یک قطعه بنویسم بدون این که به شکلی که ما در شکم آن گیر کرده ایم ، همیشه بد باشد.

اهداف پزشکی و شرکت های پزشکی دارای افراد پیچیده و کلاهبردار زیادی هستند که فقط در پایان روز در مورد غذا دروغ می گویند ، در حالی که از آن باید ترسید.

مکمل هایی مانند Arrae ، که قول می دهد با غذای بچه ها سروکار داشته باشد ، در همه برنامه های تلویزیونی من وجود دارد. حداقل ، آنها قبل از اینکه به آنها دروغ بگویم ، چنین بودند. او مرا بیمار می کند. من همچنین متوجه شدم که تمام مشاغل آنها تحت سلطه زنان است. خطرناک.

چرا من متورم شده ام؟

موجود است ، آررا ، که پر از SH * T @ arrae.co هستید

اطمینان حاصل کنید که AF تپنده شما را مجبور می کند تا اصطلاح “حق غذا” را که توسط Intuitive Eating استفاده می شود ، برای فروش کلاهبرداری منظم بارداری به زنان انتخاب کنید.

چرا من متورم شده ام؟

این یک غرفه است. ایمان. alirezatalischioriginal

تصاویر بی شماری که هر روز با آنها روبرو می شویم ، حاملگی های مادر را بدون هیچ دیدی ، صاف نشان می دهد.

بنابراین بیایید یک چیز را مستقیماً در نظر بگیریم: هیچ یک از چیزهای واقعی یا سالم. و اگر خودمان را با این موارد مقایسه کنیم ، من معتقدم که معده همیشه باید صاف باشد ، ما در حال تعقیب کرگدن ها هستیم و هنگام انجام این کار ، رابطه خود را با غذا و بدنمان از بین می بریم.

معمولاً تورم معده بهتر است. فقط خوردن یک رژیم غذایی معمولی می تواند معده شما را خراب کند ، که به نوبه خود می تواند منجر به شکایت از شیوع بیماری شود ، در حالی که تجربه شما معده ای پر از غذا است. این بد نیست مردم

شما با شکم باز بیدار می شوید ، زیرا معده خالی است. شما چیزی را تنظیم می کنید ، شکل تغییر می کند. مثل این است که بادکنکی را که هنوز نیامده است بردارید و آن را پر از آب کنید.

اگر “غذای بچه” دارید ، به این دلیل است که “غذا خورده اید”.

این چیز بدی است؟ چرا معده درد داریم؟

خوب ، زیرا ترس ما از چاقی و همچنین حالت تهوع و استفراغ ما که همیشه یکنواخت هستند ، تخیل ما را افزایش می دهد.

خدا نکند که شکم ما شبیه روده واقعی باشد.

چرا من متورم شده ام؟

اما بعد چهارم پول نیز وجود دارد که می تواند در صورتی باشد که شما یکی از افرادی باشید که مشکل معده ای ناخوشایند و دشوار دارند.

اگر این علائم را به طور مکرر تجربه می کنید ، مواردی را که ممکن است ضروری باشد در اینجا آورده ایم.

سوختهای مبتنی بر نفت

غذاهای گازسوز مانند لوبیا ، فلفل دلمه ای ، پیاز ، سیر ، کلم بروکلی ، کلم بروکسل ، کلم ، گل کلم ، گوجه فرنگی و کدو سبز و میوه های حاوی فیبر و / یا فروکتوز نیز می توانند باعث انفجار شوند. همین امر در مورد غذاهای چرب ، یا افزایش فیبر بدون نوشیدن آب کافی یا دادن زمان به بدن برای تغییر ، صدق می کند.

لطفاً یک بشقاب پر از سالاد کلم بروکلی یا سه عدد هلو نخورید ، سپس شکایت می کنم که متورم شده اید. نخندید. همچنین ، این طبیعی است ، و من نمی خواهم شما از خوردن غذاهای مغذی دست بکشید زیرا کمی تورم می کند.

الکل شکر.

شکر و نوشابه های انرژی زا (FODMAP هایی که پلی ال نامیده می شوند ، ما به این نکته می رسیم) به عنوان جایگزین قند برای افزایش هضم استفاده می شوند. آنها کربوهیدرات بسیار کمی دارند و کالری کمتری نسبت به قند معمولی دارند ، به همین دلیل در رژیم های کتو و افرادی که سعی در کاهش مصرف قند دارند محبوبیت زیادی دارند.

متداول ترین داروها عبارتند از زایلیتول ، اریتریتول ، سوربیتول و مانیتول. این غذا دارای تن زیادی است ، از سس BBQ بدون قند تا طعم کتو.

اگر این غذا “بدون قند” نامیده می شود ، حاوی الکل است.

نوشیدنی های قندی از معده عبور کرده و وارد روده بزرگ می شوند ، جایی که باکتری ها هضم شده و به عنوان غذا مورد استفاده قرار می گیرند. این ممکن است چیز خوبی باشد ، اما اگر شکر را تحمل نکنید و / یا زیاد غذا بخورید ، می تواند منجر به اسهال شود.

من به عنوان یک گونه در دانشگاه یک کیسه کامل کارامل بدون قند پیدا کردم و خوردم. اصلا. من به شدت عرق کرده بودم و دو برابر بیشتر احساس درد می کردم. و OMG. اسهال الان TMI بود؟ متاسف.

حتی مقدار کمی قند می تواند بسیار زیاد باشد. گاهی اوقات بهتر است فقط کمی شکر (که IMO طعم آن بهتر از الکل است که به نظر می رسد مرگ است) بخورید ، به جای چیزی که شما را ناراضی کند.

نوشیدنی های گازدار.

گاز موجود در دهان به معنی هوای معده است.

به اندازه کافی گفت.

هورمون ها

پاک کردن زمان و به مرور زمان حمام کردن یک چیز است ، بله ، آزاردهنده است. این ناشی از تغییرات هورمونی است که هضم را کند کرده و باعث احتباس آب می شود. با این حال ، این معمولاً کوتاه است.

آدامس.

آدامس می تواند دو برابر تحریک کننده باشد: جویدن می تواند باعث بلعیدن هوا شود که در نهایت به معده شما ختم می شود. یک اسفنج بدون قند همچنین می تواند حاوی قند باشد که به شدت با بلعیدن هوا ارتباط دارد و شروع به انفجار کرده است.

FODMAP.

FODMAP ها غذاهای شیرینی هستند که می توانند باعث التهاب و التهاب در برخی افراد شوند. حذف FODMAP ها از رژیم غذایی شما ممکن است به کاهش علائم IBS کمک کند ، اما اولین قدم این است که مشخص کنید کدام FODMAP ها بر شما تأثیر می گذارد.

آن زمان است که غذای FODMAP وارد می شود.

FODMAP خلاصه ای از موارد زیر است:

آشپزی

الیگوساکاریدها (مانند فروکتان ، موجود در اینولین ، گندم و چاودار و غیره)

دی ساکاریدها (مانند لاکتوز ، موجود در شیر)

مونوساکاریدها (مانند فروکتوز ، در میوه ها و سبزیجات مختلف یافت می شوند)

و

پلیول ها (موجود در شکر و میوه ها و سبزیجات)

دانشگاه موناش رژیم FODMAP را توسعه داده است و برای بسیاری از افرادی که نمی دانند چرا علائم دیگری – مانند انفجار بعد از غذا – و پزشکان آنها شبیه IBS بوده است ، تغییر ایجاد کرده است. ‘

در حال حاضر ، ما می دانیم که اکثر به اصطلاح “IBS” عدم تحمل FODMAP بودند.

رژیم FODMAP ، یک رژیم کم چرب است که به معنی آشنایی با FODMAP های مورد علاقه شما است ، اما به یاد داشته باشید که این بدان معنا نیست که برای همیشه دوام داشته باشد.

رژیم های FODMAP باید از 2 تا 6 هفته باشد و همیشه باید آنها را زیر نظر متخصص تغذیه دنبال کنید. این کاری نیست که بخواهید به تنهایی انجام دهید ، زیرا گروه های FODMAP حذف می شوند و به روشی مستقیم اضافه می شوند.

به غیر از الکل ، سایر FODMAP ها در انواع غذاها مانند پیاز ، سیر ، خربزه ، میوه های سنگی ، لوبیا ، گندم ، بادام هندی ، نخود برفی و سایر محصولات لبنی یافت می شوند.

کیت اسکارلاتا ، متخصص تغذیه بوستون ، MPH ، RD ، که من او را یکی از بهترین متخصصان رژیم غذایی FODMAP می دانم و در نوشتن این مقاله به من کمک زیادی کرد ، دارای یک لیست FODMAP مشابه در صفحه خود است.

انفجار ناشی از FODMAP به این معنی است که غذای کوتاه تری در روده هضم می شود ، که این امر خوبی است – غذا باکتری های روده را تغذیه می کند. اگر انفجار شما مجاز است ، این غذاها را در رژیم غذایی خود نگه دارید ، تا مزایای شما به طور هموار جریان یابد.

اسکارلاتا این را به من گفت:

استفاده از FODMAP به رژیم غذایی تعدیل کننده درد کمک می کند FODMAP ممکن است از این علائم کمتر شدید بهره مند شود. به طور خلاصه ، برخی از فوران ها پس از استفاده از FODMAP غیر طبیعی هستند و این دلیلی برای عفونت نیست! این یک جزء دردناک مرتبط با IBS است که می تواند بر کیفیت زندگی تأثیر بگذارد – و اطمینان حاصل شود که آزمایش های کاهش FODMAP در رژیم غذایی حداقل است.

عدم تحمل گلوتن

بر اساس گزارش آکادمی آلرژی ، آسم و ایمونولوژی آمریکا ، برخلاف گلوتن سل که بر سیستم ایمنی تأثیر می گذارد ، عدم تحمل گلوتن بر معده تأثیر می گذارد.

برخی تخمین می زنند که قرار گرفتن در معرض غیر سلیاک در حدود 6 درصد از مردم ایالات متحده.

علائم آن شامل نفخ ، تنگی نفس و درد شکمی است که می تواند هنگام خوردن غذاهای حاوی جو ، گندم ، جو دوسر و چاودار ایجاد شود. اگر شخصی علائمی دارد که بعد از غذا ظاهر می شود ، می خواهم بگویم که باید غذا و دفترچه خاطرات خود را نگه دارم تا علت آن را دریابم.

اگر به نظر می رسد بعد از خوردن نان مشکل GI دارید ، من می توانم گلوتن Bread Promise را به شدت توصیه کنم. من در حال حاضر با آنها کار می کنم و صادقانه بگویم ، تجارت آنها بسیار خوب است. این همه کیک های GF دیگر نیستند: خوشمزه ، بسیار چرب ، بافت شگفت انگیز ، و کیک های زیادی در راه است.

من فکر نمی کنم موافق باشم که هر کس غذای خود را از بین می برد ، حتی اگر از نظر مربیان / متخصص طبیعت / متخصصان تغذیه / پزشکان “سم” باشد. ضد گلوله دیو آسپری / هرکسی. اما اگر به نظر می رسد شما را اذیت می کند ، می توانید یک ماه یا بیشتر آن را مصرف نکنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

یبوست.

اگر اغلب ورزش نمی کنید ، ممکن است معده شما دچار مشکل شود. یبوست می تواند نتیجه عدم خوردن غذای کافی یا نوشیدن آب کافی ، نشستن ، هورمون ها ، داروها یا بیماری هایی مانند IBS ، دیابت و لوپوس باشد.

افسردگی.

روده و مغز از طریق اعصاب در چیزی که ما آن را محور روده و مغز می نامیم به هم متصل شده اند. هنگامی که تحت فشار است ، مغز ریتم هایی را از طریق روده می فرستد تا در پاسخ یا “فرار” هضم غذا را کند کند.

به گفته اسکارلاتا ، استرس می تواند تأثیر عمیقی بر روده ما داشته باشد:

استرس مربوط به اضطراب (که وقتی فرد احساس ناراحتی و اضطراب می کند ، مانند IBS ایجاد می شود) با مهار انسداد و نفخ دستگاه گوارش مرتبط است – که می تواند منجر به “احساس کامل” به نام نفخ شود.

همچنین لازم به ذکر است که بثورات احساس افزایش فشار بر خود در شکم است در حالی که اسهال به افزایش قابل توجه اندازه شکم اشاره دارد.

کاهش هضم به این معنی است که غذا به مدت طولانی تری در روده می ماند ، که می تواند منجر به نشت گاز شود.

رشد باکتری های داخلی (SIBO).

SIBO جایی است که باکتری های موجود در روده کوچک رشد می کنند. با آزمایش تنفسی تشخیص داده می شود و توسط آنتی بیوتیک ها ، معمولاً ریفاکسیمین ، گاهی رژیم کوچک FODMAP ، همراه با آنتی بیوتیک ها پشتیبانی می شود.

اسکارلاتا این را به من گفت:

راهنمای بالینی کالج آمریکایی گوارش در مورد رشد بیش از حد باکتری های روده کوچک (SIB0) فوران ها را به عنوان علائم رایج SIBO ذکر کرده است. به عنوان یک قاعده ، علائم SIBO علائم IBS را تقلید می کند – مانند تغییر در عادات روده و درد شکم.

اگر فکر می کنید ممکن است تعداد بیشتری باکتری در معده شما وجود داشته باشد ، این موضوع را با پزشک متخصص گوارش یا پزشک عمومی خود در میان بگذارید. در بیشتر موارد ، آنها مورد آزمایش قرار می گیرند تا ببینند آیا مشکلی دارند یا نه و سپس در صورت مناسب بودن آزمایش ، آنتی بیوتیک ها را پیگیری می کنند.

برخی از انفجارها پس از خوردن غذاهای سرشار از مواد مغذی خوب هستند و این اغلب به این معنی است که ویروس های گوارشی شما غذای خوشمزه ای می خورند. این چیز خوبیه! ما برای شاد بودن و سلامت به این حشرات نیاز داریم.

اما اگر فوران ها و ترشحات شما مکرراً اتفاق می افتد و با درد و ناراحتی همراه می شوید ، لطفاً برای کمک با پزشک GI و / یا ورزش شناس صحبت کنید.

آیا روده کاندیدا واقعی است؟ اینجا کل ماجراست.

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2515

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا