از ورزش با دستورالعمل های روزانه خودداری کنید

از ورزش با دستورالعمل های روزانه خودداری کنید


ورزش باید جزء لاینفک سفر تناسب اندام شما باشد ، خواه می خواهید وزن کم کنید ، قدرت بگیرید یا فقط از سیستم ایمنی خود محافظت کنید. بسته به اهداف تناسب اندام خود ، یک برنامه تمرینی ایجاد می کنید که نیازهای شما را برآورده کند. بنابراین اولین س isال این است: چقدر در طول هفته به طور منظم ورزش می کنید؟

به عنوان یک قاعده ، وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HSS) افراد را تشویق می کند تا 150 تا 300 دقیقه یا 75 تا 150 دقیقه ورزش سنگین انجام دهند. فعالیت هوازی به طور فعال سلامت قلب و عروق را افزایش می دهد. با این حال ، از انعطاف پذیری یا قدرت پشتیبانی نمی کند ، که HHS توصیه می کند آن را در رژیم ورزشی خود قرار دهید. سرانجام ، اکثر افراد برای رسیدن به اهداف خود ظرف چند روز تا هر روز از هفته ورزش می کنند. هنگام مطالعه ، ماهیچه های شما درد می کنند ، که می تواند بر عملکرد شما و تعهد شما برای ورزش تأثیر بگذارد. آیا راهی برای کاهش درد وجود دارد؟ پاسخ مثبت است ، در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند سالم بمانید!

به عضلات خود قول دهید

ماهیچه ها در طول هر تمرین از میکروتیر پشتیبانی می کنند. پارگی رشته های عصبی بخشی از فرایند خوددرمانی است. ماهیچه ها ریز نقره ها را التیام می دهند و در این کار قدرت و استقامت پیدا می کنند. اغلب ، دردی که احساس می کنید ناشی از میکروتئارهای تعبیه شده در رشته های عصبی است. مهم است که میکروسیرها را از اشک های مخرب متمایز کنیم ، این اشکال زمانی رخ می دهد که ماهیچه های خود را به شدت فشار می دهید. Microtears می تواند به تنهایی با استفاده از آنزیم های عضله ساز بهبود یابد. برای مثال شلاق زدن به شما این امکان را می دهد مقدار زیادی سبزی و میوه بخورید، به این معنی که شما می توانید مقدار زیادی ویتامین سالم دریافت کنید. شما همچنین می توانید با یک رژیم غذایی غنی از پروتئین یا ورزش از بازیابی عضلات حمایت کنید ، زیرا ماهیچه از پروتئین برای رشد استفاده می کند. پودر پروتئین یک روش سرگرم کننده برای کاهش درد عضلات و کمک به بهبود است. بسته به ترجیحات خود می توانید یک حیوان یا گیاه را تکان دهید.

از بازیابی استفاده کنید

به عبارت دیگر ، فرایند ریکاوری زمانی است که بدن شما پس از اتمام ورزش بهبود می یابد. شفا به دو دلیل بخش مهمی از یک سفر سالم است. ابتدا ، بافتها با میکروتیرها در تماس هستند که می تواند باعث زخم شود. این مربوط به تقویت قدرت و استقامت در سطوح قوی است. دوم ، بدن باید سطح انرژی خود را افزایش دهد. ورزش منجر به از دست دادن انرژی الکتریکی می شود ، که زمان بازیابی باید پر شود. شما می توانید از طریق فعالیت ها و تصمیمات بهداشتی ، با رژیم غذایی که می خورید و ورزش کنید ، به شکل گیری محیط کمک کنید. درك كردن فواید یوگابه عنوان مثال ، آنها ممکن است شما را تشویق کنند تا از فرصت هایی برای بهبود سیستم ایمنی و سیستم ایمنی خود به عنوان بخشی از دوره بهبودی خود استفاده کنید. در واقع ، متابولیسم شما بر مصرف انرژی و توسعه سیستم ایمنی و سیستم ایمنی شما تأثیر می گذارد. رعایت این نکته نیز به بهبود آنها کمک می کند.

به روزهای مرمت فکر کنید

ریکاوری فعال یک اصطلاح رایج در باشگاه بدنسازی است. به طور خلاصه ، بهبود سریع به این معنی است که شما هنوز سالم هستید ورزش در روزهای بهبودی اما با نرخ بسیار کمتر یکی از مهمترین مزایای جوانسازی بدن کاهش درد عضلات است. مهم است که بدن خود را هنگام شروع روند بازیابی احساس کنید تا زمانی که از قبل خسته شده اید شروع به ورزش نکنید. طبق تحقیقات انجام شده ، اگر زیاد ورزش می کنید ، بدن شما نیاز به کمی بهبودی دارد. با این حال ، در برخی از انواع ورزش ، درمان های جایگزین می توانند درد عضلات را کاهش داده و به بهبودی کمک کنند.

به بدن خود گوش دهید

بدن شما در تلاش است تا به طور منظم با شما ارتباط برقرار کند. وقتی سفر ورزشی خود را آغاز می کنید ، هدف اصلی شما یادگیری اطاعت است. بدن شما راهی دارد که به شما اطلاع می دهد که چه زمانی زمان انجام این کار فرا رسیده است ورزشگاه را با هم قطع کنیدبه هنگامی که استرس زیادی را تجربه می کنید ، بدن شما به طور منظم ورزش نمی کند. ورزش میزان استرس و فشار بر بدن را افزایش می دهد و باعث صدمات و درد بیشتر می شود. خستگی کامل ، بیماری و زخم های موجود هنگام ورزش کمتر از بین می روند. گاهی اوقات بهتر است موضوع را رها کرده و با خنک شدن شرایط بحث را از سر بگیرید.

هیدراته باشید

اسید لاکتیک جزء طبیعی طیف وسیعی از فعالیت های بدنی است. این ماده از تولید انرژی از طریق تنفس بی هوازی تشکیل شده است. هنگام ورزش مقدار آن افزایش می یابد ، اما بدن سریعتر حرکت می کند. ماهیچه ها تنفس بی هوازی را در حین ورزش تغییر می دهند زیرا این سریع ترین راه برای انتقال انرژی است. اغلب گفته می شود که اسید لاکتیک باعث درد عضلات می شود. با این حال ، اسیدیته اضافی می تواند منجر به التهاب و درد موقتی شود. با این حال ، با حفظ آب می توانید به بدن در بهبود اسید لاکتیک کمک کنید. آب به انتقال اسید بیشتر به کبد کمک می کند ، که به نوبه خود از بین می رود.

بسته به نحوه تمرین ، ورزش اجتناب ناپذیر است. با این حال ، می توانید با تمرکز بر بهبود مناسب بدن و کمک به بهبود ، با درد کنار بیایید. اجازه ندهید استرس شما را در راه حفظ تناسب اندام متوقف کند! در عوض ، یاد بگیرید که مسائل اساسی را بشناسید.



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2515

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا