اگر یک فرد بالغ عدم تحمل لاکتوز دارد و در هضم شیر مشکلی ندارد ، آیا نوشیدن شیر علفی برای سایر گزینه های لبنی برای آن فرد مفید است؟ : تغذیه


به نظر می رسد گزینه های شیر بیش از آب طعم دار غنی شده نیست

من این را دوست دارم. من به خصوص پرورش شیر بادام را دوست دارم ، زیرا مثال خوبی است. یک چهارم (4 فنجان) شیر بادام تقریباً ارزش تغذیه ای یک بادام (27 پوند بادام کامل ؛ حدود چند عدد) دارد. بقیه پرکننده و آب است.

برخی از “جایگزین های شیر” با ویتامین D و کلسیم غنی شده اند ، اما به طور کلی مقدار آن کمتر از شیر است. شیر به طور طبیعی یک ماده غذایی غنی از مواد مغذی است. (من نمی توانم در مورد تفاوت های تغذیه ای بین چمن و غیر چمن صحبت کنم ، زیرا در مورد تفاوت ها اطلاعات کافی ندارم.)

(گاو) شیر به وضوح در رژیم غذایی انسان مورد نیاز نیست ، اما می تواند منبع خوبی از مواد مغذی مانند کلسیم ، ویتامین D و پتاسیم باشد. جایگزین های لبنی می توانند سطوح تغذیه ای قابل مقایسه ای داشته باشند. اگر نوشیدن شیر می تواند به شما در رسیدن به سطح تغذیه توصیه شده کمک کند ، این کار را انجام دهید.

اما نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که مصرف کلسیم می تواند مصرف آهن را کاهش دهد ، بنابراین مصرف بیش از حد شیر می تواند خطر کمبود آهن را افزایش دهد. مصرف شیر 1-2 فنجان در روز معمولاً به اندازه کافی کم است تا در جذب آهن مشکلی ایجاد نکند. به طور مشابه ، افراد توصیه شده (به طور حرفه ای) باید محصولات آهن را بدون مصرف آنها در عرض 2-4 ساعت پس از نوشیدن شیر (قبل یا بعد) مصرف کنند تا وزن خود را کاهش ندهند.کاهش آهن.

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2720

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا