این 5 نکته را رعایت کنید تا از نظر روحی سالم بمانید


برای محافظت از سلامت خود در برابر افکار کروناویروس ، در اینجا پنج نکته وجود دارد که می توانید از این پس رعایت کنید. این که آیا مسافت های طولانی را طی می کنید ، خود را منزوی می کنید ، یا حتی خود یا شخصی که به طور خصوصی می شناسید ، این نکات می تواند به شما کمک کند تا از نظر ذهنی قوی و مناسب برای مقابله با مشکل کرونا باشید.

1: “لیست ویروس کرونا” ایجاد کنید و آن را دنبال کنید

در این صورت ، چیزهایی که من نمی توانم کنترل کنم – نحوه واکنش افراد دیگر به این مشکلات ، چقدر طول می کشد ، آیا کاغذ توالت در فروشگاه وجود دارد – می تواند نگرانی های من را برطرف کند. و اگر زندگی شما ناگهان به دلیل این طغیان تغییر کرد ، احتمالاً می دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

برای بازیابی قدرت در زندگی ، برنامه ای را تنظیم کردم که داوطلبانه از آن پیروی کردم. همه چیز را که می دانم باید انجام دهم توضیح می دهد ، از جمله زمانی که می خواهم بخوابم و صبح بیدار شوم.

حقیقت: اگر خود را در انزوا قرار دهید ، می تواند وسوسه کننده باشد که تمام شب بخوابید یا بخوابید. اما این ایده بدی است! با انجام این کار ، احتمال ابتلا به اختلالات خواب وجود دارد که با بدتر شدن اوضاع باید با آنها کنار بیایید.

ایجاد یک برنامه و سازماندهی یک برنامه و هدایت چیزی که در حال حاضر در دست من است (سیستم من) یک راه عالی برای مقابله با استرس و دور کردن ذهنم از چیزهایی است که در دست من است.

همچنین: من وقت ورزش کردن و بیرون رفتن را فراموش نکرده ام و شما نیز نباید فراموش کنید.

ورزش بخش مهمی از سلامت روحی و جسمی است. علاوه بر این ، اگر به خارج از کشور بروید ، می توانید مهمترین روابط را پیدا کنید. فقط سعی کنید حرکت کنید ، دستان خود را برای خود نگه دارید و سهم خود را برای جلوگیری از وقفه انجام دهید.

مرحله 2: اتاق چت خود را ذخیره کنید

جداسازی خود از یکدیگر به منزله انزوا نیست. و اگر خود را منزوی کنید ، ابزارها و تخصصهای موجود در ما اتصال را آسان می کند. ما موجوداتی هستیم ، برای اینکه سالم باشیم باید به هم متصل شویم. بنابراین به عنوان بخشی از این امر ، من روزها و ساعاتی را اضافه می کنم که می توانم برای یافتن دوستان و اقوام کار کنم.

این امر به ویژه مهم است اگر کسی را می شناسید که تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته است.

مطالعه ای روی بیماران SARS که در جریان انفجار در تورنتو جدا شده بودند ، نشان داد:

  • 29 درصد از افرادی که تحت نظارت همسالان خود بودند یک رویداد آسیب زا را گزارش می کردند
  • 31 درصد از آنها علائم افسردگی را نشان دادند

بنابراین اگر کسی را می شناسید که بیمار است یا حتی کسی که در حال حاضر به سختی زندگی می کند و شاید اخیراً در مورد آن چیزی نشنیده اید ، بیایید و ارتباط برقرار کنید.

بهترین چیزی که اخیراً می توانم ببینم؟ بسیاری از مردم از شبکه های اجتماعی برای ارتباط با یکدیگر به روش های مختلف استفاده می کنند. من هرگز آنقدر مشغول گذراندن فید نبوده ام. زیرا در حال حاضر ، مرا به یاد می آورد که من کیستم. نه تنها.

و یادآوری آن بسیار مهم است.

مرحله 3: به خود اجازه دهید که رد صلاحیت نشوید.

اجازه دادن به من برای بیان احساس آزادی ، تسکین بزرگی بود. در ابتدا خطرناک بود ، اما تفاوت بزرگی ایجاد کرد. گاهی اوقات فقط گفتن چیزهایی که مرا نگران می کند برای مقابله با اضطراب کافی است.

من هرگز فراموش نکرده ام: احساس اضطراب در حال حاضر طبیعی است. ترس یا افسردگی طبیعی است.

و اگر چنین است ، چه؟

شما تنها نیستید ، میلیون ها نفر مثل شما وجود دارند.

ما باید بیش از هر زمان دیگری با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم ، مخصوصاً احساسی که داریم. زیرا وقتی کارهای بیشتری انجام می دهیم ، شخصیت خود را در آغوش می گیریم. بنابراین وقتی احساس ناراحتی می کنم ، با افرادی که به آنها اعتماد دارم ارتباط برقرار می کنم و با آنها صحبت می کنم. بحث ممکن است با موضوعی ساده شروع شود: “سلام ، من از آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد فشار زیادی احساس می کنم. آیا لحظه ای برای صحبت داریم؟ ”

مرحله 4: ترجیحات خود را به خاطر بسپارید

تماشای داستان مهم است زیرا ما باید به روز شویم ، اما یک چرخه 24 ساعته می تواند مفید باشد ، به ویژه در آینده نزدیک. به همین دلیل من همیشه سعی می کنم روند را تغییر دهم. من به عنوان یک فرد سیاسی و دوستدار اخبار ، در چند هفته آینده میزان مطالبی را که دارم کم می کنم. من دیگر بیش از حد بر ایده ها و چیزها بر تغییرات پیچیده تمرکز نمی کنم.

به جای تماشای بی وقفه اخبار چه می کنم؟ من به این نکته اهمیت می دهم که برای برنامه هایی که باعث خنده من می شوند وقت بگذارم یا برنامه هایی که روزم را سرگرم کننده می کند. زیرا می دانم که خنده بهترین دارو است و می دانم که شوخ طبعی بهترین راه برای کاهش استرس و اضطراب است.

همچنین: من در مورد چیزهایی که در چند هفته آینده در تلویزیون دارم بسیار مراقب هستم. من آنلاین می نشینم تا ارتباط برقرار کنم و شرکت کنم و بخندم. وقتی چیزهایی را می بینم که حال من را خوب نمی کند ، فقط بر اساس آنچه می بینم صحبت می کنم یا از دنبال کردن آن دست می کشم.

به نظر می رسد ساده است ، اما فراموش کردن آن آسان است:

  • شما میزان محتوای تماشا شده را کنترل می کنید.
  • شما کنترل آنچه را دنبال می کنید و ایده هایی که به آنها اجازه می دهید راضی کنید.

این اشکال را به پست صوتی ارسال کنید!

مرحله پنجم: به دنبال راه هایی برای مهربانی باشید

من به تازگی یک کمک مالی را در یک بانک غذای محلی ترک کرده ام ، با دوستی که در بحران اقتصادی مشکل داشت صحبت کردم و پیشنهاد خرید برای والدینم و دیگران را که به کمک نیاز داشتند ، خریدم.

خدمت کردن ، مانند برنامه ریزی و به یاد آوردن آنچه دوست دارم ، به من قدرت می دهد تا نتوانم کنترل کنم.

اما این باعث می شود که من نیز قدردانی کنم ، که می تواند مرا از پست ترین موقعیت من خارج کند.

وقتی می بینید وقتی در طوفان هستید غصه می خورید ، یافتن راه هایی برای کمک به دیگران و ابراز محبت می تواند دور شما بچرخد.

زیرا برده داری به همه ما یادآوری می کند که مشارکت ما می تواند تأثیر مثبتی بر جهان داشته باشد.

تعهد به ما یادآوری می کند که:

  • افراد جامعه شما به شما وابسته هستند.
  • ما به شما متکی هستیم که برای بهداشت و سلامت خود تصمیمات درستی بگیرید تا جامعه شما بهتر شود.
  • ما به شما تکیه می کنیم تا امید و ایده ها و نوآوری ها را به ارمغان بیاورید و اوضاع را برای تیم ما بهتر کنید.

هر چه می گویید ، هدف هم دارد.

شرایط فعلی ما برای همیشه دوام نخواهد داشت. با این وجود ، ما می توانیم تحمل کنیم.

  • ما می توانیم بخش ها و اشکال ایجاد کنیم تا به ما در راه اندازی مجدد کمک کند.
  • ما می توانیم به یکدیگر متصل شویم.
  • ما می توانیم به یاد داشته باشیم که در صورت نیاز به کمک درخواست کنیم.
  • ما می توانیم آنچه را دوست داریم به خاطر بسپاریم و
  • ما می توانیم به یاد داشته باشیم که به دیگران کمک کنیم.

بنابراین به جنگ ادامه دهید ، امید نزدیک است و روزهای بهتری در راه است.



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2515

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا