benefits of greens powders

بررسی بازی: آیا تغذیه چربی سالم است؟


من درخواست های بسیار زیادی برای شفاف سازی سبزهای ورزشی دریافت کرده ام. اما در واقع ، این یک تجزیه و تحلیل کامل از سبزها است ، زیرا تعداد زیادی از آنها در خارج وجود دارد.

سالهاست که مردم از من درباره فواید آرد خام می پرسند.

سوپ سبز و آرد سبز بسیار محبوب هستند ، اما واقعاً جدید نیستند. قبل از ورزش سبزها ، سبوس گندم ، سبز +و کلروفیل داشتیم ، و این خود به خود ادامه می یابد.

پودر سبزی چیست؟

اکثر درختان سبزیجات هندوانه ای با اسپیرولینا ، برگ های سبز ، اغلب میوه های دیگر مانند انواع توت ها هستند و گاهی اوقات حاوی آنتی بیوتیک ها و آداپتوژن هایی هستند که در آنها ریخته می شود.

در ترکیب با اسموتی ، بلغور جو دوسر یا هر غذای خوب دیگری که مردم بتوانند هضم کنند استفاده می شود. روغن سبز نیز به صورت کپلت عرضه می شود.

در اطراف هر چیز سبز یک سیاه چال کوچک وجود دارد و وعده های زیادی برای پیروی از آن وجود دارد. در زیر ، من برخی از ارجاعات به آرد حریص را نوشته ام ، که آنها را از صفحه دیگری حذف کردم.

برای فروش:

بدن شما را قلیایی می کند

کنترل هورمون ها

منبع ویتامینهای پایدار

آنها به درمان و پیشگیری از سرطان کمک می کنند

افزایش قدرت

آنها به کاهش وزن کمک می کنند

باعث درخشندگی پوست می شود

التهاب را کاهش می دهد

فلزات سنگین را از بین می برد

این شبیه خوردن میوه و سبزیجات است ، اما ساده تر است

قیمت آرد سبزیجات

همه به تیم های آرد ملحق می شوند! مثل یک مهمانی است! برخی از محبوب ترین آنها عبارتند از:

سبزهای زیبایی کلاژن پروتئینهای حیاتی ، که شامل پپتیدهای کلاژن گاو گاو (معروف به کلاژن از پوست گاو) ، علف گندم ارگانیک ، پودر آب نارگیل ، برگ یونجه ارگانیک ، کلم ارگانیک ، علف جو ارگانیک ، پودر لوبیای وانیلی ، اسفناج ارگانیک است.

از رژیم غذایی MLM مورد علاقه همه (فقط می خندد … نظر من را در مورد Arbonne اینجا ببینید) ، Arbonne’s Be Well Superfood Greens وجود دارد که دارای میوه ها و سبزیجات در ترکیب “صاحبان” است ، به این معنی که شما نمی دانید چه مقدار از این مواد در تولید – محصول. این پرچم قرمز است.

ویتامین و مواد معدنی زیادی ندارد.

Athletic Greens یک محصول تجاری است که شامل “غذاهای شور ، مغذی ، مغذی” ، سازنده ها ، آنزیم های گوارشی و آنتی بیوتیک ها و سایر موارد است.

مکمل غذایی آنها نشان می دهد که این محصول سرشار از ویتامین E و ویتامین B و همچنین روی و کروم است. به طور معمول ، آهن در این منطقه یافت نمی شود و کلسیم بسیار کم است.

آیا برگهای سبز سالم هستند؟

بیایید به علم نگاه کنیم.

بسیاری از تحقیقات مربوط به تحقیقات خام توسط شرکت های تولید کننده آرد خام پشتیبانی شده است. بنابراین ، ما باید نتایج را با یک دانه نمک بگیریم.

به عنوان مثال ، مقاله ای در یک صفحه مشهور فواید آرد سبز را گزارش کرد: -او ادعا کرد از ربات ها قدرتمندتر است. ”

وقتی مردم چنین چیزهایی می نویسند (و این نویسنده RD بود!) فقط سرم را تکان می دهم. بدیهی است که انرژی دانش آموزان احتمالاً از آرد سبز نیست ، بلکه از کافئین موجود در چای سبز است. سلام گیج شدی !!

به نظر می رسد برخی از مطالعات 2009 نشان می دهد که برخی از انواع پودرهای غذایی ممکن است به کاهش فشار خون کمک کنند. فقط روشهای مطالعه خطرناک بودند و این مطالعه با همان پودر پشتیبانی شد. تجدید چاپ شده در مجله پزشکی کایروپراکتیک ، تصمیم خود را بگیرید.

مطالعه ای در سال 2020 بر روی کلرلا (نوعی جلبک) در مواد مغذی رابطه بین جلبک و سلامت را پیوند داد ، فرهنگ ها ، اما مشخص شد که آزمایشات با توجه به شواهد در انسان از دست رفته است.

وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد ، هیچ دلیل فیزیکی وجود ندارد که چرا پودر ویتامین ها می توانند در این زمینه موثر باشند.

اما این مانع از این نمی شود که یک منافق بگوید:

“علاوه بر اتصال به چربی ، مشخص شده است که سلول های چربی حاوی اسید بیشتری هستند. این فرایند مانع از آسیب اسید اضافی به دیگر سلول های بدن شما و آسیب به سلامتی شما می شود.

کاهش PH بدن با خوردن غذاهای قلیایی بیشتر – مانند آرد سبز – در نهایت به بدن شما اجازه می دهد سلول های مضر ناخواسته را از بین ببرد. ”

مرا ببخشید که می خندم … و سپس گریه می کنم ، زیرا زباله هایی مانند این واقعاً توسط افرادی که معتقدند پخش می شود.

بر اساس برخی منابع ، مقدار نمک نه کافی است و نه ضروری – pH بدن تحت تأثیر آنچه می خوریم یا می نوشیم نیست. و BS “پوست روشن” است. لیسانس. بدن خود را به درستی تغذیه کنید ، و پوست شما بهترین ظاهر را خواهد داشت.

(آیا غذاهای شور کار می کند؟ آنچه را که من اینجا نوشته ام بخوانید)

تکثیر هورمون ، خوب … “جایگزینی هورمون” در حال حاضر یک روند است ، اما اغلب اینطور نیست. هیچ یک از پودرهای سبز نمی توانند به طور قابل توجهی بر هورمون ها تأثیر بگذارند … و کسانی که این را می گفتند.

(آیا مکمل های غذایی کار می کنند؟ یادداشت های من در مورد آنها را اینجا بخوانید)

روغن نباتی جادویی است.

آنها دیگر نمی توانند فلزات سنگین را “حذف” کنند. فقط به این دلیل که چیزی در آزمایشگاه کار می کند ، به این معنی نیست که در انسان کار می کند. این اندازه بزرگ وجود دارد: “بدن شما در حال حاضر با فلزات سنگین آلوده شده است و این چیزی جز یک روش خطرناک برای فروش چیزها نیست.

اگر فلزات سمی دارید ، می دانید.

این واقعیت که آرد سبز منبع قابل اعتماد آنتی اکسیدان است ، بسیاری از خواص ضد سرطانی و ضد توموری را به همراه دارد.

ما گمان می کنیم که داشتن رژیم غذایی اضافه وزن خطر ابتلا به عفونت را افزایش می دهد. قرار است آنتی اکسیدان ها به شکل رادیکال های آزاد ایجاد شوند ، اما بسیار سخت تر از مصرف مکمل ها هستند.

من فکر می کنم مهم است که بگوییم 1. شما می توانید مقدار زیادی آنتی اکسیدان بخورید که می تواند مشکلات دیگر سلامتی را ایجاد کند و 2. رژیم هایی که تمام برگ ها را می جوید ، دارای آنتی اکسیدان های یکسانی هستند ، اما حاوی فیبر و 3 نیز هستند. شواهد زیادی وجود دارد که آنتی اکسیدان ها در برابر بیماری ها محافظت می کنند.

ما می دانیم که غذاهای غنی از میوه ها و سبزیجات – غذاهای پرانرژی – به نظر می رسد در پیشگیری از بیماری مفید است. اما مانند اکثر مطالعات رژیم غذایی ، هیچ کس تا به حال نگفته است که آیا این غذاها عوارض جانبی دارند یا خیر.

آنها می توانند آنتی اکسیدان و بسیاری از ترکیبات باشند – این مواد غذایی همچنین دارای مواد مغذی زیادی هستند و افرادی که میوه و سبزیجات زیادی مصرف می کنند از شیوه زندگی سالم تری برخوردارند – غیر سیگاری ، کم تحرک و موارد دیگر.

(آیا کلروفیل سالم است؟ مقاله من را اینجا بخوانید.)

سبزیجات به تنهایی در برابر سرطان محافظت نمی کنند. گلها نیز بهبود نمی یابند. بنابراین اگر می بینید فردی در مورد پیشگیری یا درمان سرطان صحبت می کند تا چیزی را به شما بفروشد ، باید برگردید و راه دیگری را بروید.

غذای مغذی یک چیز در پیشگیری از سرطان است. اما این همه ماجرا نیست.

چربی های سبز همچنین می توانند حاوی سایر ویتامین های محلول در چربی مانند ویتامین A ، E و K. باشند. اگرچه شما رژیم غذایی زیادی نخواهید داشت ، اما در مورد مکمل ها مسئله متفاوتی است.

گرچه Athletic Greens فاقد ویتامین A و E است ، اما آنها و بسیاری از سبزیجات برگدار دیگر میزان ویتامین K را در محصولات خود ثبت نمی کنند. برای افرادی که دارای لخته خون هستند ، این می تواند خطرناک باشد.

با توجه به “X قاشق چای خوری برگ سبز = ویتامین X” ، این مقایسه بسیار دشوار است. شما نمی توانید مکمل ها را با غذاهای کامل مقایسه کنید.

یکی از مواردی که باعث خنده من می شود این است که همان افرادی که فکر می کنند غذاها با “سموم” تغییر کرده اند ، با خوشحالی آرد برگ دار می خورند … که همچنین پردازش می شود. و در مورد سموم ، آرد سبز نقش خود را در مواد مضر مانند سرب ایفا می کند.

در اینجا چیزی است که حاوی آرد سبز معمولی است:

بهتر است سبزیجات واقعی بخورید. اگر می خواهید سبزیجات سبز بچینید ، میوه ها و سبزیجاتی را که قبلاً مصرف کرده اید انتخاب کنید ، نه آنها را جایگزین کنید.

آنچه او می گوید پوچ است ، اما عمدتاً در تعصب منافع عمومی قرار می گیرد. در حقیقت ، “اگر این مکمل ها را مصرف کنید ، سالم تر و سالم تر خواهید بود ، حتی اگر به 99٪ محتویات آنها احتیاج ندارید.”

به خصوص اگر غذاهای متنوعی بخورید.

آنها AF گران قیمت نیز هستند. این مقاله در Bon Appetit نشان می دهد که تعدادی از RD ها بهترین سبزیجات را در نظر می گیرند زیرا با چندین RDS موافق هستند.

بدیهی است که من 50 دلار برای یک بطری 120 گرمی آرد که حاوی هویج ، برش ، کلم پیچ و چای سوئیس است خرج می کنم. اما نه !! اما من از یک مزرعه خانوادگی در سان فرانسیسکو آمده ام !!

لطفا این کار را نکنید.

نه تنها Athletic Greens و دیگر سبزیجات برگ سبز برای برخی افراد مفید نیستند ، بلکه مزایای سبزیجات نیز مشخص نیست. مهم است بدانید که آیا واقعاً آن را می خواهید یا نه. اگر فکر می کنید می خواهید یکی را امتحان کنید ، ادامه دهید. اما انتظار معجزه نداشته باشید.

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا