بستن تفاوتهای تغذیه – Nics Nutrition


رفع نیاز به غذا

آیا تا به حال از قلم پرکالری استفاده کرده اید؟ تحقیقات نشان می دهد که (متأسفانه) اکثر ما هستیم ، یا بوده ایم ، و این یکی از عوامل تشکیل دهنده شکاف تغذیه است. آنچه ما برای خود ذخیره کرده ایم و همچنین مواد مغذی و مواد مغذی مشخص شده توسط تحقیقات برای سالم ماندن و ایجاد تغییر در رژیم غذایی ما مورد نیاز است.

علاوه بر کالری کم و غذاهای فاسد شدنی که باعث می شود بسیاری از مردم از خوردن غذاهای مغذی خودداری کنند (مانند ماهی های چرب ، آجیل ، دانه ها و زیتون) ، سایر عوامل م toثر بر شکاف تغذیه ، مکمل های سلامتی هستند که می توانند استرس ، بی خوابی ، مصرف آنتی بیوتیک ها و خوردن غذاهای متعادل افزایش می یابد.

نظرسنجیcytoplan_ نشان داد که از هر 10 نفر 6 نفر هرگز چنین کاری نکرده اند جنشان می دهد که آیا غذای انتخابی آنها می تواند حاوی ویتامین ها و مواد معدنی باشد که می تواند به نوعی برای آنها مفید باشد ، و 26٪ فکر می کنند که داشتن “پنج در روز” واژه ای است که شما را به خوردن غذای سالم ترغیب می کند (!). تقریباً نیمی از آنها پنج وعده غذایی خود را در روز تضمین نمی کنند – یا نمی خورند ، اگرچه 62 درصد معتقدند رژیم غذایی آنها سالم است.

شما می توانید از طریق موارد زیر به مطالعه تغذیه کمک کنید:

1️⃣ فقط 5 قسمت میوه و سبزیجات در روز بخورید. یک قسمت کوچک است (80 گرم) و می تواند تازه ، یخ زده ، خشک یا چسبناک باشد (مخصوصاً غیر مایع!)

2️⃣ انتخاب مواد مناسب برای کربوهیدراتهای تصفیه شده در بیشتر مواقع

3️⃣ هر هفته دو وعده ماهی * ترکیب کنید که یکی از آنها چربی و ماهی است مانند ماهی ، ماهی خال مخالی ، ساردین و خمیر.

4️⃣ دانه های بیشتری از جمله لوبیا ، لوبیا و حبوبات را به عنوان لوبیا در حمص بخورید ، لوبیا قرمز را به فلفل اضافه کنید ، خورشت را در آبگوشت مخلوط کنید و آجیل و دانه ها را روی ذرت خرد کنید.

5️⃣ مکمل صحیح – بسیاری از بیماران من مصرف مولتی ویتامین ها و مواد معدنی را انتخاب می کنند اما اغلب به آنچه ارائه می دهند توجه نمی کنند. همه افرادی که در انگلستان زندگی می کنند باید بین سپتامبر و آوریل 10 میلی گرم مکمل ویتامین D یا در طول سال در صورت بارداری / شیردهی یا مدت طولانی در خانه بمانید یا تحت پوشش قرار بگیرید. کسانی که قصد باردار شدن یا بچه دار شدن دارند نیز باید 400 میکروگرم اسید فولیک مصرف کنند.

* گیاهخواران می توانند از مکمل های جلبک امگا 3 ، از جمله مولتی ویتامین های حاوی ویتامین B12 ، کلسیم و ید در بالا (یا اطمینان از اینکه غذاهای حاوی اینها ، از جمله غذاهای جامد ، در رژیم غذایی روزانه گنجانده شده است) سود ببرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شکاف تغذیه به صفحه Cytoplan مراجعه کنید. [ad]



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2514

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا