exercise and weight loss

به همین دلیل است که نباید هنگام غذا خوردن آن را خنک کنید


در اینجا یکی از داستانهایی وجود دارد که متأسفانه من و بسیاری از شما با این باور بزرگ شده اید:

اگر چیزی می خورید که احساس راحتی نمی کنید ، فقط می توانید برای انجام آن به باشگاه بروید.

متأسفم که می گویم من در 20 سالگی و اوایل 30 سالگی با این افکار بودم ، ساعت ها از خواب بلند می شدم و ورزش می کردم و سعی می کردم اشتباهاتی را که می دانم تصحیح کنم. اوف می خواهم ساعات کارم برگردد.

چند وقت است که مدتی کار کرده اید و سپس رژیم غذایی مشروع داشته اید؟ مانند ، “من فقط یک کلاس دویدن برگزار کردم ، بنابراین می توانم سه مارگاریتا بنوشم!”

ورزش مزایای سلامتی دارد ، اما به خودی خود با کاهش وزن ارتباطی ندارد. این بدان معنا نیست که باید ورزش را متوقف کنید ، اما باید به وضعیت متفاوت فکر کنید.

ورزش نباید مجازات غذا خوردن باشد و نباید باشد. غذا خوردن هر چیزی، این که آیا احساس می کنید این چیزی نیست که مدام می خورید یا نه ، ارزش مجازات را ندارد.

غذا و غذا. اجازه ندهید انتخاب یک تکه کیک را به شکست اخلاقی تبدیل کنیم که مستلزم رستگاری است ، چه از طریق ورزش طولانی مدت و چه از نظر مزخرف و گرسنگی.

اجازه دادن به خود برای خوردن چیزی به دلیل ورزش ، نیز دشوار است.

به خصوص در طول راه ، شما نیازی به اجازه غذا ندارید. همیشه.

اما برای همه شما که سعی می کنید بدون تغییر رژیم غذایی خود وزن خود را کاهش دهید ، این قطعه Vox توضیح خوبی است که چرا ممکن است ایده بدی باشد.

بدن شما اینطور کار نمی کند. و اکنون ، تحقیقات بیشتری برای حمایت از این امر داریم.

به خاطر دارید که پستی که چند هفته پیش در مورد این مطالعه نوشتم نشان می دهد که متابولیسم بین 20 تا 60 تثبیت می شود؟ (این پست را اینجا بخوانید)

به نظر می رسد که ما در مورد متابولیسم آن تحقیق می کنیم ، زیرا حتی یک ماه بعد ما اکنون مقاله مهم دیگری در زیست شناسی فعلی داریم که به بررسی تأثیر ورزش بر نحوه استفاده از انرژی می پردازد (BEE – که برای تنفس ، تفکر ، مدیتیشن و زندگی بسیار مهم است. .)

مانند این که وقتی ورزش می کنیم ، متابولیسم و ​​کالری که می سوزانیم چه می شود؟

تحقیقات اخیر نیز پاسخی برای این س providesال ارائه می دهد. و به نظر می رسد ، بدن ما ممکن است کالری پرداخت کند.

به طور خلاصه ، فقط به این دلیل که کالری می سوزانید ، به این معنی نیست که کل هزینه بدن شما همانطور که فکر می کنید افزایش می یابد. من می دانم که این عجیب به نظر می رسد ، زیرا نحوه عملکرد آن – هنگام تمرین شما چربی می سوزانید ، به همین دلیل آنها باید روزانه تعداد کالری ها را حساب کنند.

خوش آمدید احتمالاً آنطور که ما فکر می کنیم نیست.

بیایید از ابتدا شروع کنیم.

مطالعه چه بود؟

دانش آموزان 692 مرد و 1062 زن 19 تا 96 ساله بودند. محققان جنس ، سن و ظاهر بدنی آنها را تنظیم می کنند.

محققان می خواهند انواع مختلف مدیریت انرژی را برای افراد آزمایش کنند – به طور خلاصه ، نحوه تغییر (یا عدم تغییر) افراد بسته به نحوه استفاده از برق ، هنگام افزایش مشاغل.

وی سه نوع تحقیق داشت:

  1. یک نوع اضافی ، که در آن انرژی حرارتی در فرایند با استفاده از تمام انرژی علاوه بر نیازهای الکتریکی ترکیب می شود. فرض بر این است که AEE (توابع مهندسی برق) و BEE (همچنین ، قدرت شروع) مستقل هستند. به عبارت دیگر ، وقتی ورزش می کنیم ، آن کالری ها فقط به وزن بدن اضافه می شود که بدن ما برای زنده ماندن از آن استفاده می کند.
  2. مکانیسم عمل ، که در آن نیروهای احتراق ناشی از رویدادها هدایت الکتریکی را افزایش می دهند. به عبارت دیگر ، وقتی ورزش می کنیم ، این رویدادها مقدار کالری مورد استفاده ما را برای زنده ماندن ایجاد می کند.
  3. نوع جبران ، که در آن اثر سوزاننده عمل ، استفاده از قدرت شروع را کاهش می دهد. به عبارت دیگر ، هنگام ورزش ، بدن ما هزینه کالری سوزانده شده را پرداخت می کند نزول کردن منابع انرژی که برای بقا استفاده می کنیم.

شما می توانید این رنگ ها را در تصاویر زیر ، از این آموزش مشاهده کنید.

ورزش و کاهش وزن

همچنین در تصاویر مشاهده می کنید که قیمت BEE در حیوانات کمتر از انسان است. سرگرم کننده.

این مطالعه به چه چیزی پی برد؟

این مطالعه نشان داد که روش پرداخت شیوه ای است که اکثر ما با افزایش برق سازگار هستیم.

به بیان ساده ، وقتی 4 ساعت تلاش می کنید تا کیکی را که خورده اید بسوزانید ، بدن شما انرژی مورد نیاز برای زنده نگه داشتن آن را به طور متوسط ​​تا 28 درصد برای پرداخت هزینه گرمای اضافی از محل کار کاهش می دهد.

به گفته محققان ، “اینهبه عنوان مثال ، 28 درصد غرامت ، تنها 72 درصد از کالری مورد استفاده ما برای کالاهای دیگر به کالری سوخته در همان روز تبدیل می شود.

در اینجا یک تصویر فوق العاده است که همه اینها را به بهترین وجه توصیف می کند:

ورزش و کاهش وزن

chantika_cendana_poet

بنابراین 400 کالری سوزانده شده به 400 کالری غذای اضافی تبدیل نمی شود. حتی اگر شمارش کالری شما درست باشد – شاید – شما 72 پوند می سوزانید.

(چرا من دوست ندارم کالری شماری کنم ، اینجا بخوانید)

این مربوط به متابولیسم ما و نحوه عملکرد بدن ما در هموستاز است تا ما را نجات دهد. بدن دوست دارد همه چیز را یکسان نگه دارد. روش های پرداخت مانند این یکی از روش هایی است که بدن می تواند این کار را انجام دهد.

(پست من را در مورد همه آنچه باید در مورد متابولیسم بدانید در اینجا ببینید)

این مطالعه نشان داد که هیچ تفاوتی بین مردان و زنان در هزینه جبران خسارت وجود ندارد. هزینه جبران خسارت با سن متفاوت نیست.

اما یک واقعیت جالب دیگر نیز وجود دارد که محققان دریافتند: به نظر می رسد افراد چاق دارای نرخ بهره بالاتری – تا 49 هستند. به نظر می رسد که میزان چربی در حال افزایش است ، بنابراین روش بازده نیز افزایش می یابد.

با این حال ، ما نمی دانیم که آیا این فنوتیپ صرفه جویی است یا به دلیل چربی اضافی است.

خوانندگان یاد می گیرند که موارد زیر را بیان کنند:

به نظر می رسد افرادی که دارای اضافه وزن هستند به دلیل اضافه وزن هنگام شروع به افزایش وزن ، بیشتر در معرض خطر اضافه وزن یا چاقی قرار دارند.

اگر آنها پیر هستند ، دو نفر می توانند یکسان باشند ، با این حال یکی روغن می پوشد و دیگری بدون چربی است. به عنوان آخرین راه حل ، چنین اظهارنظرهای دلگرم کننده ممکن است به این معنی باشد که استفاده از فعالیت بدنی به عنوان وسیله ای برای تعصب فرار در حال کاهش است.

می خواستم بدانم پولی که فکر می کردند از کجا آمده است. آیا تنفس سنگین را متوقف می کنیم؟ آیا فقط کمی دورتر راه می رویم؟

من پرسیدم جان اسپیکمنیکی از محققان که موارد زیر را به من گفت:

ابتدا یک نفر شروع به انجام همان کارها می کند ، یا شروع به خاموش کردن کارهای دیگر می کند. پس اندازهای بزرگ ناشی از رها کردن کارها است – برای مثال ، کاهش هزینه های خود با انجام کمتر. یکی از راه هایی که می توانید در مورد آن فکر کنید تمیز کردن خانه است. ما این کار را همیشه انجام می دهیم و برای انجام آن زمان و تلاش لازم است. اگر بتوانم شما را مجبور کنم هر روز بدوید ، می توانید زمان و انرژی کمتری برای نظافت خانه داشته باشید – به طوری که از کار تعمیر و نگهداری غافل نشوید.

سوال این است که آیا من از این موارد صرف نظر می کنم ، آیا مشکلی وجود دارد؟ در مثال های بالا می توانید خانه ای فرسوده پیدا کنید. با این حال ، از آنجا که ما واقعاً نمی دانیم چه چیزی تا کنون کاهش یافته است ، نمی توانیم بگوییم. بدیهی است اگر کاهش این موارد منفی باشد ، ورزش مزایایی را به همراه خواهد داشت و به نظر می رسد با مزایای ورزش اضافی جبران می شود.

هر بار که من مطلبی در مورد اینکه چگونه تناسب اندام بهترین راه برای کاهش وزن نیست ارسال می کنم ، همیشه کسی از من می پرسد که چرا ورزشکاران اضافه وزن می بینیم از آنچه من می گویم انتقاد می کند.

اسپیکمن به ازای موارد زیر دو سنت به من داد:

من حدس می زنم این بستگی به ورزشی دارد که شما انتخاب می کنید و چه چیزی را ورزشکاران می نامید. وزنه برداران زیادی برای وزنه برداران وجود دارد. به همین دلیل فکر می کنم منظور شما کسانی است که شنا و سایر مسابقات را انجام می دهند. مطالعه ای که ما انجام دادیم بیشتر ورزشکاران را مورد بررسی قرار داد بنابراین میزان نمایش آنها را مشخص نکردیم.

همچنین باید توجه داشته باشید که اکثر ورزشکاران رژیم غذایی سالمی دارند و البته ما همچنان در تلاش برای انرژی از طریق ورزش هستیم.

به نظر می رسد کارهای زیادی برای انجام دادن داریم ، اما مطالعاتی از این دست به ما کمک می کند تا به نحوه عملکرد بدن خود نزدیک تر شویم.

وقتی در مورد دریافت دستمزد از طریق کاهش انرژی مصرفی و خوردن بیشتر و همچنین ورزش فکر می کنید ، می توانید بفهمید که چرا ما نقش ورزش را در کاهش وزن در نظر گرفته ایم.

Speakman همه چیز را به شرح زیر توصیف می کند:

در افراد چاق 72 درصد از سوخت های فسیلی در پایان روز به انرژی و حتی برای افرادی که اضافه وزن دارند 51 درصد تبدیل می شود. یک راه برای فکر کردن در مورد این این است که همه این کارها را با هزینه کمتر از آنچه فکر می کنیم انجام دهیم – با این حال برای انجام آن انرژی لازم است.

البته ورزش به کاهش وزن کمک می کند. اما مزایای بیشتری نیز دارد (بعلاوه ، ورزش برای رسیدن به هدف کاهش وزن می تواند کار را سخت تر کند).

توصیه من؟ بدن خود را همانطور که دوست دارید حفظ کنید و سعی کنید زیاد روی کالری تمرکز نکنید.



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2715

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا