Acosta یک همکاری قوی برای Impact Group و تبدیل شدن به یک شرکت بازاریابی املاک با مارک های طبیعی ، تخصصی ، قومی و نوظهور امضا می کند

تجزیه و تحلیل مینتل: ترکیبات ترکیبی – گروه سود


سال 2020 سال بزرگی برای بازار غذاهای نرم بود. این اپیدمی سبدهای بزرگ را تشویق می کند در حالی که مصرف کنندگان آنها را جستجو می کنند و آنها را در یخچال خود ذخیره می کنند. برای پرداخت کمبود غذا ، مصرف کنندگان برای خرید اسباب بازی خود به جاده خشک رفتند. گفته می شود که صنعت غذای نرم همچنان تا سال 2025 رشد می کند ، اما اگر امیدوار است در بلندمدت مصرف کنندگان جدیدی را جذب کند ، مارک ها باید با چالش های زیادی روبرو شوند.

مانند سایر غذاهای ساده و ارزشمند موجود در فروشگاه ، COVID-19 خطر فروش تنقلات را به همراه داشته است. پس از سالها رشد متوسط ​​و پایدار ، 2020 قوی ترین رشد گروه را در یک دهه اخیر به دست خواهد آورد ، با 11.3 درصد گردش مالی ، فروش را به 5.6 میلیارد دلار می رساند. قیمت ، رنگ و انعطاف پذیری (مانند غذا یا مخمر) مهمترین عواملی هستند که مشتریان هنگام انتخاب یک کسب و کار به دنبال آن هستند. همه اینها از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهند بود زیرا کشور با سختی زیادی به جلو حرکت می کند. ”

– بیلی رابرتز ، پدر محقق – غذا و نوشیدنی ها

همه خرده فروشان آمریکایی غذاهای میان وعده را با قیمت های فعلی ، 25-25 2015 پیش بینی می کنند

فرصتی برای غذا و چالش ها

مراقبت از بزرگسالان – مینتل به کاهش تعداد خانواده های دارای فرزند در ایالات متحده اشاره می کند. این امر در زمستان به ضررهای نقدی تبدیل می شود ، زیرا والدین کمتری برای فرزندان خود تنقلات می خرند. برای حل این مشکل ، رژیم های تجاری باید راه هایی را برای فروش بهتر به بزرگسالان پیدا کنند. به گفته مینتل ، “مشارکت در گروه با افزایش سن کودکان کاهش می یابد و مصرف کنندگان اگر این کار را انجام دهند ، گروه را دوباره تشکیل نمی دهند.”

ثبت پرونده پروانه ها ، با مسئولیت والدین ، ​​آوریل 2020

ابتدا سلامتی را ایجاد کنید. شرکتها می توانند با مراقبت از مصرف کنندگان که در زمینه سلامت آگاه هستند ، مصرف کنندگان را توسعه دهند. از آنجا که مصرف کنندگان به دنبال بهبود سلامت کلی و سیستم ایمنی خود با رعایت COVID-19 هستند ، رژیم های بدون گلوتن باید به تعدادی از مسائل مختلف در گروه بپردازند: کار بیش از حد. مینتل می گوید: “حتی در مراحل اولیه همه گیری داخلی ، از هر سه نفری که میان وعده می فروشند ، سه نفر به غذاهای سالم علاقه نشان می دهند و بیش از نیمی از آنها می گویند اقدامات بهداشتی می تواند آنها را ترغیب به خرید بیشتر تنقلات کند.”

قیمت زیر را ذخیره کنید – مینتل دریافت که وقتی از مصرف کنندگان در مورد ارزش قیمت ها در تعیین زمان خرید سوال می شود ، 63 درصد از مصرف کنندگان قیمت را در اولویت قرار می دهند ، در حالی که 40 درصد از مصرف کنندگان مارک هایی را که به عنوان اولویت شناخته می شوند ، ذکر می کنند. برای پیشرفت در زمستان ، مشاغل باید ارزش و پتانسیل خود را برای مصرف کنندگان ثابت کنند.

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2142

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا