تغییر در ذهن من

تغییر در ذهن من


در ماه آگوست ، آنچه را که در همان ماه به عنوان بخشی از مجموعه تمرینات هفته ام انجام دادم ، با تمرینات ورزشی خود در میان گذاشتم. من احساسی را ابراز کردم که می خواستم بدانم آیا هفته ای که امروز ورزش می کنم را به اشتراک بگذارم یا نه ، مفرح است ، زیرا بیشتر اوقات ، ورزش کافی برای به اشتراک گذاشتن ندارم. این بسیار متفاوت از نگاهی است که در این وبلاگ هنگام شروع زندگی مشترکم در هوا داشتم و هر هفته یک و شش بار ورزش می کردم.

این تغییری است که من در زندگی به آن تکیه کردم و از آن استقبال کردم ، اما مطمئن نبودم که این چیزی است که بچه ها به آن توجه کرده یا به آن اهمیت بیشتری می دهند یا خیر ، اما نظرات شما در مورد آنچه در آگوست نوشتم بسیار دلگرم کننده بود. برای من روشن شد که شاید دیدن شخصی که یک هفته به جای ورزش ورزش می کند ، جای خود را نیز دارد.

بر بهترین سفر تمرکز کنید

من به شما چیزی یاد نمی دهم. من هیچ تمایلی به ورزش کردن یا موفقیت در کار ورزشی ندارم تا بتوانم تمریناتم را از منطقه ای که می خواهم زندگی سالم داشته باشم بیرون بیاورم. من اهمیت حرکت روزانه را درک می کنم و این چیزی است که من خود را نه تنها به خاطر لذت بردن از آن ، بلکه به دلیل اینکه می دانم برای بدن و سلامت کلی من مهم است ، به آن می دهم.

با گذشت سالها ، من به تدریج در حال ترک عطش عرق هستم که باعث می شود احساس تنگی نفس کنم. سالهاست که تمرین HIIT ، تمرین پلایومتریک و مدارهای منطقه ای که ترکیبی از پرش و سرعت زیاد است مرا مجذوب خود کرده است. آنها هنوز جای خود را دارند اما در جایی که من هستم زندگی نمی کنند.

در حال حاضر هدف من سفر و مادر شدن است. خوشبختانه هر دوی آنها به لطف مراقبت از سه پسر شش ساله و کوچکترانی که به سرعت حرکت می کنند ، به راحتی با هم می روند. هر روز پیاده روی می کنیم ، می دویم ، ورزش می کنیم و با همسایگانمان به خانه و حیاط می رویم. بیشتر روزهای هفته نحوه ورزش من است. و من 100٪ معتقدم که کافی است. از زنانی که در تمام طول روز از بچه ها مراقبت می کنند بپرسید آیا در پایان روز خسته هستند یا خیر و من به شما اطمینان می دهم که “بله” را خواهید شنید. مادری فیزیکی است و وقتی به کارهای روزمره خود نگاه می کنم از انجام این کار دریغ نمی کنم.

تمرکز بر آمادگی جسمانی (تمرینات قدرتی)

اگرچه من همیشه از نظر جسمانی فعال بودم ، اما در زمینه صحرایی نیز فعال بودم. من عاشق تمرینات گروهی و رفتن به باشگاه هستم بنابراین تا سال 2020 و بیماری همه گیر مرا از منطقه راحت خود خارج کرد و در آنجا ورزش در خانه را یاد گرفتم. من به سرعت متوجه شدم که وقتی من فقط حرکتی را انجام می دهم که واقعاً دوست دارم ، فشار آوردن به کار در خانه میلیون ها بار ساده تر است. به نظر من ، این یک تمرین و تمرین عالی برای Burn Camp (روزهای سوختگی در مقایسه با ورزشگاه) به نظر می رسد.

وقتی می توانم از ساعت 5 تا 7 صبح قبل از بیدار شدن پسران ورزش کافی انجام دهم و پنجره سالن بدنسازی ظاهر شود وقتی که رت صبح می خوابد ، من را تشویق نمی کند که ورزش را شروع کنم زیرا می دانم “واقعاً لذت خواهم برد” تمرینی که قرار است انجام دهم و وقتی کارم تمام شد احساس خوبی دارم. من می خواستم واقعاً به راه خود برای حفظ سلامتی بپردازم زیرا راههای زیادی برای حرکت دادن بدن شما وجود دارد و من معتقدم که هر کس می تواند راهی برای ورزش پیدا کند که از آن لذت می برد. اگر تا به حال این کار را نکرده اید ، من شما را تشویق می کنم که کارهای جدیدی را امتحان کنید و خودتان را در آنجا قرار دهید. این یک امر بی اهمیت است و باعث می شود محل کار مانند یک کار سخت و یک کار سرگرم کننده و هیجان انگیز برای بدن خود انجام دهید.

ورزش من واقعاً ورزش را دوست دارم (برای آزمایش این عشق برای همیشه به BodyPump احترام می گذارم) و می دانم که از نظر سلامتی برای بدن من بسیار مفید است ، به خصوص با افزایش سن. و این مرا به فصل بعدی می رساند…

زیبایی + قلب پس از زایمان

بیایید در مورد دکوراسیون صحبت کنیم. از نظر سلامتی و تناسب اندام یک فیل در اتاق است زیرا گفتن هر چیزی در طول راه “من ورزش می کنم زیرا می خواهم زیبا به نظر برسم” می تواند مورد انتقاد افرادی قرار گیرد که می خواهند بدن خود را دوست داشته باشید. من معتقدم که ورزش امکان پذیر است زیرا می دانید که این کار برای سلامتی شما بسیار مهم است و همچنین وقت دارید که ورزش کنید زیرا می خواهید احساس بهتری روی پوست خود داشته باشید. فقط می گویم افراد زیادی در این اردوگاه سقوط می کنند!

من فکر می کنم دوست داشتن بدن شما امکان پذیر است و من همچنین می خواهم قدرت بدن شما را ببینم. من فکر می کنم ممکن است قدر بدن خود را بدانید و همچنان نگران وزن بعد از زایمان باشید که به نظر نمی رسد فرزند دوم خود را از دست بدهید. همه این موارد می تواند همزمان اتفاق بیفتد.

من به طرق بی شماری از بدن خود راضی هستم. این برنامه زندگی روزمره را با من همراه می کند و به من امکان حرکت و کشش ، دویدن و بازی با بچه هایم را می دهد. بدن من سه فرزند داشت. این هواپیما سه پسر شگفت انگیز را به مدت 9 ماه در اطراف خود حمل کرد و به مدت یک سال به همه شیر داد. وقتی پوست بازم ، سینه های کم خطر ، عاشقان و سلولیت را می بینم ، می دانم که بدن مادری دارم و این را با هیچ مشکلی نمی گویم. بدن مادر هدیه است. من هستم باورنکردنیبه (داستان واقعی: چیس سه ساله است ، من از حمام بیرون آمدم و او دستش را در سلولیت که باسن من نفوذ کرده بود گذاشت و پرسید: “مامان ، سوراخ کفت کجاست؟” بچه ها ، این ما را متواضع می کند. )

یکی از هدایای متعدد بچه دار شدن این است که بدانید بدن شما پس از زایمان پس از زایمان چگونه واضح و مداوم واکنش نشان می دهد. وقتی برای اولین بار زایمان کردم ، به یاد می آورم که بسیار مشغول بودم و می پرسیدم چگونه می خواهم به وزن نوزاد متولد نشده خود برسم. این قصد من نبود ، اما من در مورد بدنم که پس از اولین فرزندمان متولد شد ، بسیار آگاه بودم. بعد از بچه دوم ما ، کمی به بدنم تکیه کردم. بعد از رت (نوزاد شماره 3) ، هدف من بهبود ایمنی پس از زایمان (و تشویق به خم شدن مفصل ران) بود و این بدان معناست که من شش ماه پس از زایمان نمی گذارم یا دویدم. من همچنین از بدن خود آگاهی کامل داشتم و می دانستم که برای من و بدنم ، 9+ ماه پس از زایمان “نقطه شیرین” من در بازگشت به ورزش منظم و کاهش وزن زیادی است که در دوران بارداری به دست آوردم. (این تصادفی نیست به نظر می رسد همزمان با زمانی است که به نظر می رسد فرزندان ما با کمی خواب شبانه و یک خواب خوب در موقعیت خوبی قرار گرفته اند.)

ترکیب سه کودک با بیماری همه گیر با هم و یافتن زمان برای ورزش در خانه سخت تر از همیشه بود. من شروع به شمردن سفرهای طولانی به عنوان یک تمرین کردم ، که هرگز در 20 سالگی انجام ندادم. به قدرت تدریس اختصاص داده شد. من سعی می کنم سطح قدرت خود را محاسبه کرده و وزنه هایی را که برای ماهیچه هایم وزن دارند انتخاب کنم. تمرینات ورزشی من بیشتر از 45 دقیقه طول نمی کشد ، اما معمولاً من را خسته می کند.

و شما چه فکر میکنید؟ من دقیقاً شبیه هفته ای 6 بار کار کردن و عرق کردن روی صورتم هستم.

هر بدن متفاوت است. هر کس متفاوت است. نحوه واکنش بدن ما به ورزش و آنچه می خوریم متفاوت است ، اما ، برای من ، تمرکز بیش از حد روی قلب و تغییر پیاده روی و تمرینات با وزنه یک تغییر سرگرم کننده است که ظاهری متفاوت از من ایجاد نکرده است.

من این را نمی گویم زیرا کاهش وزن بعد از زایمان مشکل است. این مورد نیست. باید تلاش کنم اما ذهنم روی همه چیز مملو از صبر و حوصله است و می دانم که برای من درست نیست که سه یا شش ماه پس از تولد “بازپرداخت” کنم. تجربه من در سومین تولد این زندگی تازه مرا متقاعد کرده است که ورزش اغلب جواب نمی دهد. ممکن است همیشه خوب نباشد – از نظر ذهنی یا جسمی. من همیشه احساس می کنم تحت فشار “نیاز” به کار و بی گناهی در روزهایی هستم که بدون “تقویت” به غیر از راه رفتن ، واقعاً “تقویت” می شوم. پیاده روی کافی است. مادر بودن کافی است.

این یک تغییر بزرگ در ذهن من نسبت به روزهایی است که وقتی از ورزشگاه می گذرم کمی کندتر می شوم. تفاوت آن با آنچه یک دهه قبل بودم ، زمانی که ورزش من در فعالیت های روزانه ام اهمیت داشت ، متفاوت است. آیا ورزش من هنوز برایم مهم است؟ کاملا. آیا من هنوز سلامت خود را حفظ می کنم و فکر می کنم برای من مهم است که سالم و شاد باشم؟ آره. آیا در حال حاضر در زندگی روزمره من اهمیت دارد؟ خیر آیا فکر می کنم این چیز خوبی است؟ آره. اگر هنوز در تلاش بودم آنچه را که در اوایل 20 سالگی در زندگی فعلی انجام می دادم و آنچه در اینجا دارم و نقش و مادری ام در ادغام را انجام دهم ، می دانم که خودم را تقویت می کردم. چیزی باید ارائه شود و خوشبختانه وقتی چنین می شود ، با طرز فکری همراه می شود که به قدرت آنچه باید باشد نگاه می کند – چیزی مهم در تمام زندگی من ، نه چیزی که باعث نگرانی یا گناه من می شود یا هر گونه مشکلی اگر نادیده گرفته شوند چند روز در هفته

ورزش من مرا قوی و قوی نگه می دارد و به من قدرت می دهد. این می تواند نصف معمول اتفاق بیفتد ، اما خوشبختانه در موقعیتی هستم که معتقدم تمرکز بر مادر شدن و راه رفتن و وزنه زدن چند روز در هفته کافی است.

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2515

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا