خوردن استرس؟  در اینجا نحوه ایستادن |  زندگی سالم ، استرس و موارد دیگر

خوردن استرس؟ در اینجا نحوه ایستادن | زندگی سالم ، استرس و موارد دیگر


آیا مشکلات سلامتی شما را مجبور به خوردن می کند؟ آیا خود را در تمام طول روز در آشپزخانه می لغزید؟ تو تنها نیستی! چسباندن در خانه به این معنی است که می توانید اغلب غذاهای ناخواسته (و ناسالم) بخورید. در اینجا نحوه متوقف کردن است:

نگرانی های خود را تغییر دهید.

آیا نگران سلامتی خود هستید؟ به این فکر می کنید که چگونه می توانید کار خود و تحصیلات فرزندان خود را ارتقا دهید؟ خانواده های سراسر کشور (و سراسر جهان) با سوالات مشابه و دشواری روبرو هستند.

اولین قدم این است که علت اضطراب خود را بشناسید و راههای مقابله با آن را بیابید. ممکن است نتوانید آن را کنترل کنید ، اما می توانید برای مقابله با آن گام هایی بردارید. وقتی مضطرب یا ناامید هستید سعی کنید سریعتر راه بروید (اگر می توانید با خیال راحت راه بروید). هوای تازه می تواند به شما کمک کند ذهن خود را پاک کنید. یا ، سعی کنید در وسط مکث کنید یا مکث ها و وقفه ها متوقف شود. آرام باش یک برنامه عالی است و (برخی رایگان) محصولات آنلاین را ارائه می دهد. یا ، برای کسب اطلاعات بیشتر ، YouTube ، Spotify یا بازار تلفن خود را مرور کنید.

کمک بگیر.

“ما در یک وضعیت سخت قرار داریم.”

تو تنها نیستی. ”

احتمالاً این پیام ها را در تلویزیون و رایانه خود آویزان کرده اید. اما گرفتن کمک مورد نیاز همیشه آسان نیست. حتی اگر نمی توانید در حال حاضر با یک دوست قدم بزنید یا پیاده روی کنید ، باز هم می توانید با افراد ملاقات کنید.

اگر می خواهید اهداف خود را پایین نگه دارید ، گروه های فیس بوک شروع خوبی هستند. این که آیا شما یک مادر جدید هستید که سعی می کند وزن خود را برای یک نوزاد کاهش دهد یا می خواهید از رژیم پروتئین مناسبی پیروی کنید ، احتمالاً گروهی برای شما وجود دارد! برای مثال ، ببینید مدار مجتمع رژیم پروتئین خوب با استفاده از سایر مواد (با هزینه بسیار کم). ارتباطات آنلاین مکانی عالی برای کمک و کشف مهارت های جدید از افراد نه تنها در جامعه شما بلکه در همه جا است.

نکته: اگر از قبل رژیم IPA را دنبال می کنید ، ماشین حساب مفید ما را بررسی کنید تا ببینید آیا مورد با برنامه سازگار است یا خیر.
IPA Kakuleta

نوشتن.

شاید قبلاً این را شنیده باشید. اما ، به این دلیل است که واقعاً می تواند کمک کند!

چه مجله رژیم غذایی باشد ، چه کتاب درسی در تلفن شما ، چه برنامه ای مانند MyFitnessPal ، همه چیزهایی را که می خورید ، هنگام خوردن ، مقدار و صورتحساب های دیگر – که بعد از آن چه احساسی دارید ، پیگیری کنید. پس از یک هفته یا بیشتر از این کار ، ممکن است چیزی را ببینید که به شما کمک می کند مشکلات خود را شناسایی کنید. به عنوان مثال ، آیا شب ها مقداری جویدن می کنید؟ سعی کنید پروتئین اضافی به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، در محله خود قدم بزنید و زود بخوابید. این موارد نه تنها به شما کمک می کند تا راضی باشید ، بلکه باعث حرکت (و حواس پرتی شما) نیز می شود.

بنوشید (آب ، سپس).

نوشیدن آب فواید زیادی برای سلامت کلی شما دارد که در نهایت می تواند به شما در سالم ماندن کمک کند. حالا این یک برد-برد است! آب نه تنها بدن شما را پر می کند ، بلکه وقتی نوشیدنی های دیگری که کالری و قند بالایی دارند می نوشید ، می توانید وزن خود را کاهش دهید. آب همچنین یک پادزهر طبیعی برای هوس های طبیعی برای لذت حسی است. آب هنگام نزدیک شدن به ماه های گرم تابستان اهمیت ویژه ای دارد.

هر چند وقت یکبار لذت ببرید.

اگر همیشه کارهایی را انجام دهید که خودتان دوست دارید ، فقط شروع به بازگشت به مسیر اصلی خود کرده اید. به خود اجازه دهید هر چند وقت یکبار سرقت کند. و اگر می توانید ، عاقلانه تقلب کنید. به عنوان مثال ، اگر شکلات را ترجیح می دهید ، به جای شکلات شیری ، شکلات تلخ (60٪ شکلات یا بیشتر) را امتحان کنید. می توانید کیک خود را تهیه کرده و دوباره بخورید! این را امتحان کن کیک شکلاتی خوشمزه است بدون هیچ نقصی

مراقب باشید تا نکات دیگری را در مورد چگونگی غلبه بر این مشکلات و داشتن زندگی سالمتر بیابید. برای دریافت پیشنهادات ویژه و اخیراً در وبلاگ ها ، با لیست ایمیل ما (برای اشتراک در زیر بررسی کنید) ثبت نام کنید.

پست قدیمی

پست بعدی

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا