خوردن درست غذا خوردن - سلام ارائه دهنده آموزش!

خوردن درست غذا خوردن – سلام ارائه دهنده آموزش!


خوشبختی این است … تماشای یک پیشخدمت که برای شما غذا به یک رستوران می آورد.

من عاشق رستوران ها هستم. چیزی در بیرون غذا خوردن وجود دارد که من را هیجان زده می کند. بودن در کنار عزیزانم ، لذت بردن از غذاهای خوشمزه و به یاد آوردن برخی از دلایلی است که من عاشق خوردن هستم. شستن ظروف نیز ایده خوبی است. وقتی به چارلستون نقل مکان کردم متوجه شدم که بیشتر خاطرات من از رود آیلند حول من می چرخد غذا، به ویژه غذا در رستوران های مورد علاقه من. به مکان ویتنامی فکر کردم که من و دوستانم به دانشگاه معرفی شدیم. من تصمیم گرفتم به رستوران نودل بازگردم ، جایی که یکی از پیشخدمت ها همیشه برنامه من را به خاطر می آورد (و وقتی از آنجا میروم هنوز از دیدن من خوشحال است !!). من به کافی شاپی که در آن چایم را می خورم و رستوران دوست داشتنی که آب را تماشا می کند (که من و میچ آن را بسیار دوست داریم) فکر کردم. و وقتی به 8 ماه اقامتم در چارلستون نگاه می کنم ، برخی از بهترین خاطرات من مربوط به یک رستوران در شهر است. دلم برای دوستانم تنگ شده و از گذراندن وقت با آنها لذت بردم.

غذا بیشتر از چربی است … بنابراین امروز می خواهم نکات رستوران خود را بدون “شکستن بانک” به اشتراک بگذارم. همچنین می خواهم نحوه خوردن غذاهای ممنوعه را به اشتراک بگذارم. من در حال حاضر فاقد گلوتن هستم ، اما در 3 سال گذشته من نمک ، شیر و سویا نداشتم و می توانم در رستوران های خوشمزه غذای خوشمزه بخورم.

وقتی برای تعطیلات کریسمس به رود آیلند رسیدم ، در 10 روز در 13 رستوران غذا خوردم !!! مبالغه آمیز است ، اما چه بگویم ، من در تعطیلات بودم؟ در حالی که ممکن است بهترین گزینه برای کیف من نباشد ، اما من توانستم آن را بدون حمل پوند حمل کنم.

رستوران ها نباید ناسالم باشند. برای من ، من برای صرف شام به شام ​​نمی روم. در عوض من تمام روز غذا (غذا و تنقلات) می خورم. من می خواهم شام را به شما نشان دهم ، اما آن را زیاد نپزید. وگرنه از غذای خوشمزه ام لذت نمی برم. من مطمئن می شوم که هر وقت غذا می خورم گوشت دارویی می خورم. من بالای سالاد باغچه ام کاری تایلندی دارم ، یا یک سالاد یونانی با پیتزای بدون گلوتن ، یا یک بشقاب سس عدس گیاهی در یک رستوران هندی. من عاشق جایی هستم که تصاویر زیبایی از غذاهای خوشمزه و سرگرم کننده وجود دارد. وقتی صحبت از پیش غذا به میان می آید ، می توانید چربی ، سدیم و کالری خود (بدون در نظر گرفتن کیف پول خود) را قبل از غذا روی یک غذای خوشمزه بپاشید ، پس چرا همه آن را رها نکنید؟ مگر اینکه مقصد خاصی داشته باشید ، فقط ماشین را حرکت می دهید و بنزین را هدر می دهید. من روزم را کاهش می دهم زیرا انتظار دارم شب را بیدار باشم ، اما وقتی به آنجا می رسم غذای بیشتری می خورم. به این ترتیب وقتی به خانه برسم می توانم بستنی یا شکلات تلخ را ذخیره کنم !!

در مورد عدم تحمل غذا ، من خوشحالم که خارج از Providence ، RI هستم. اگرچه PVD یک شهر کوچک است ، اما TON از انواع رستوران ها در همه جا وجود دارد. من عاشق غذاهای تایلندی ، هندی و مکزیکی هستم زیرا آنها دارای بسیاری از گزینه های رایگان گلوتن / شیر / سویا هستند! غذاهای برنج ، کیک نارگیل ، غذاهای گیاهی ، تاکو ذرت ، و بیشتر … YUM! چیزهای جدیدی را امتحان کنید و منتظر زمانی باشید که پیشخدمت خود را دور میز خود ببینید. منگیا!

تو چطور؟ آیا شما هم مانند من میان وعده دوست دارید؟ !! غذای مورد علاقه شما چیست ؟!

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2514

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا