در تلاش برای شروع اولین رژیم غذایی در 32 سالگی ، به توصیه هایی در مورد مواردی که باید از نظر درصد روی یک جعبه (یا هرگونه پیشنهاد دیگر واقعاً) توجه داشته باشم ، نیاز دارم: تغذیه


بنابراین من در تلاش هستم تا وزن خود را کاهش دهم ، که به دلیل تشخیص پزشکی و شیوه زندگی بسیار آرام بسیار دشوار خواهد بود (عقب نشینی از ورزش ، بنابراین راه رفتن برای کمک به کاهش وزن برای من دشوار است).

من بسیار شنیده ام که “این رژیم غذایی یک رژیم طولانی است” یا “این یک رژیم غذایی بی خطر از نظر پزشکی نیست” ، بنابراین یادگیری اطلاعات بحث برانگیز برای اولین بار دشوار است. یک سایت می گوید که گوشت قرمز مشکلی ندارد و دیگری می گوید که برای شما وحشتناک است و من نمی توانم بگویم چه چیزی درست است یا نه؟

من سعی می کنم به شما کمک کنم که چرا کنترل جیره را شروع می کنید. آشپزی من محدود به غذاهای بسیار معمولی یا مایکروویو شده است.

بنابراین برای شروع ، من سعی می کنم سفارشات خود را کاهش دهم و غذاهای باریک و کم کالری اما سدیم زیادی پیدا کرده ام که سعی می کنم بخورم. من چند موز یا یک سیب می خورم و سعی می کنم غذاهای بهتری بخورم وقتی مثل ماست پرطرفدار می شوم و سعی می کنم نوشابه ها را به طور کامل از روی میز بردارم.

من می دانم که غذاهای بدون چربی ممکن است در دراز مدت سالم نباشند اما آیا گزینه های سریعی وجود دارد که بتواند غذای بیرون را به خوردن غذای کمتر خوشمزه در خانه تغییر دهد؟

آیا پیشنهادی در مورد بدترین برچسب دارای چه قسمتهایی دارید؟ روی چه چیزی باید کمتر غذا بخورم؟

واقعاً ایده ای برای کمک به انتقال وجود دارد (من یک بار بوقلمون سرد را امتحان کردم اما کار نکرد). یا هر وب سایت قانونی که بتوانم برای شروع این موقعیت به آن اعتماد کامل داشته باشم؟

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2515

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا