روز خود را با ناهار آغاز کنید

روز خود را با ناهار آغاز کنید


برای سلامتی روز خود را با تمام غلات روی میز صبحانه شروع کنید – این چهار نکته مفید را در مورد چگونگی لذت بردن از یک صبحانه ساده به روشی آسان بیابید.

هیچ چیزی نمی گوید “بیدار شو ببین!” بهتر از یک گیاه صبحانه کامل و مغذی است. شروع روز خود با رژیم غذایی که بر رژیم های گیاهی کامل ، از جمله غذاهای سالم ، مغذی و مغذی تأکید دارد ، راهی آسان برای مراقبت از بدن است. در عوض ، صبحانه شما فرصتی عالی برای افزودن مواد مغذی و مواد مغذی به روز شما و همچنین راهی عالی برای رسیدن به هدف غلات است. توصیه می کنم سه وعده غذای کامل مانند برنج قهوه ای ، جو ، کینوا ، آمارانت ، تف ، سورگوم ، گندم سیاه ، برنج وحشی و گندم (شامل فرارو ، املا ، کاموت و بلغور) را در رژیم غذایی روزانه سالم خود قرار دهید. به حداقل یکی از وعده ها باید روی میز صبحانه باشد! خوردن بیشتر حبوبات یک عادت خوب است – با کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن از جمله بیماری های قلبی ، دیابت نوع 2 و انواع دیگر سرطان ارتباط دارد. شما می توانید با کمک همه گیاهان سالم بمانید. پس آن را بیاورید!

نحوه پر کردن کل گندم خود را اینجا بخوانید.

بسیاری از غلات صبحانه حاوی غلات کامل هستند ، از بلغور جو دوسر و ذرت گرفته تا پنکیک ، وافل و کلوچه. یک وعده غذایی صبحانه خوشمزه می تواند به شما کمک کند تا ساعت ها تناسب اندام داشته باشید و همچنین میزان پروتئین گیاهی ، فیبر ، ویتامین ها و مواد مغذی را در رژیم غذایی خود افزایش دهید. یک فنجان جو دوسر خام حاوی 11 گرم شگفت انگیز است و به عنوان مثال 27 Val ارزش روزانه منیزیم ، 43 Val ارزش روزانه سلنیوم و 27 Val ارزش روزانه روی را تأمین می کند. با افزودن غلات کامل به صبحانه ، این مواد مغذی ضروری و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد!

کاسه صبحانه توت سورگوم به راحتی تهیه می شود و سرگرم کننده است.

نه تنها این ، نگاه کردن به غلات صبحانه یکی از بهترین راه ها برای کاهش مصرف گوشت است. و اگر هفت روز در هفته بدون صبحانه می روید ، می توانید این برنامه را در جاسوس خود و همچنین سلامتی انجام دهید. حفاظت و حفظ زمین برای بقای نسل های آینده ضروری است و خوردن غذاهای گیاهی ساده ترین و مهمترین راه برای مراقبت از محیط زیست و بدن ما است. با بسیاری از دستور العمل ها و انتخاب های خوشمزه بدون گوشت در سوپر مارکت های موجود ، گوشت خوک را در میز صبحانه از دست نخواهید داد!

گوشت خوک تمپه یک فرد سیگاری خوب است و می تواند از غلات صبحانه مانند نان تست یا گندم کامل استفاده کند.

دانستن اینکه کجا لوبیا را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، به ویژه در وعده صبحانه ، می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال ، مبادله و بسیاری کارهای ساده دیگر وجود دارد که می توانید برای تهیه یک صبحانه سالم و خوشمزه انجام دهید و روز خود را درست شروع کنید. و ، تغییر به یک محصول کامل نیز می تواند قیمت خوبی باشد ، زیرا همه دانه ها برای کیسه و سلامتی شما مفید هستند!

این صبحانه زیبا توت فرنگی Quinoa Berry راهی آسان برای شروع روز و تولید گندم سالم است.

نکات فوق را در مورد چگونگی تبلیغ غلات کامل در صبحانه هر روز ، برای سلامتی و طعم ، بررسی کنید.

گیلاس تاریک شب جو سیاه تیره

1. دانه های کامل را بپزید. سعی کنید یک گلدان از گیاهان قدیمی مانند کینوا ، ارزن یا آمارانت بپزید و صبح آن را دوباره گرم کنید. حتی برنج قهوه ای می تواند غذای جو دوسر شما را به طور موثری تغییر دهد. نه اینکه از یک غذای فوق العاده چدنی یا جو دوسر قدیمی لذت نبرید! روی آن آجیل یا دانه ها و میوه های تازه یا ذخیره شده (کنسرو شده ، یخ زده یا خشک شده) بریزید و در عرض چند دقیقه ، صبحانه خوبی را میل کنید.

نان موز سبوس دار دارای سه نوع آجیل ، دو نوع دانه و نارگیل است که آن را به یک غذای مقوی و مغذی تبدیل می کند.

2. صبحانه دست ساز. برای صبحانه ، از پنکیک و وافل گرفته تا مافین یا نان تست ، مطمئن شوید که از 100٪ مواد تشکیل دهنده دستور غذا استفاده کرده اید. شاخص گلیسمی پایین آنها به حفظ قند خون شما کمک می کند و از انزال زودرس در عصر جلوگیری می کند ، علاوه بر این از تمام مزایای همه گیاهان سالم برخوردار خواهید شد. علاوه بر این ، عطر منحصر به فرد غلات سبوس دار ، مانند کینوا یا خمیر ، بعد خاصی را به مواد آشپزی شما می افزاید.

این روش کیک هویج را یک شبه جو دوسر به عنوان راهی خوشمزه برای لذت بردن از غلات کامل هنگام صرف صبحانه امتحان کنید.

3. از همه دانه ها به روشهای طبیعی استفاده کنید. همه دانه ها غیر قابل حرکت هستند! سعی کنید آنها را به روشهای خلاقانه به صبحانه خود اضافه کنید ، مانند افزودن آرد شیرین نشده (کینوا را در teff امتحان کنید) به خمیر خود و غذاهای جو دوسر را یک شبه درست کنید (فقط جو را با شیر مورد علاقه خود مخلوط کرده و پر کنید ، سپس آنها را یک شب در یخچال برای غذا بپزید. . صبح)

محصولات غلات کامل ، مانند نان گریپ فروت موجود در دستور ساندویچ رازیانه چغندر باز را مطالعه کنید.

4. دانه خود را عاقلانه انتخاب کنیداگر صبحانه و سایر میان وعده ها را انتخاب می کنید ، منو را بررسی کنید تا مطمئن شوید اولین مورد آن ذرت کامل است – یا نمونه های شورای غلات کامل را که هنگام انتخاب غذا حضور غلات کامل را نشان می دهد ، بررسی کنید.

این را بخاطر بسپارید: همه انتخاب های گندم صبحگاهی به شما کمک می کند تا مواد مغذی و مغذی لازم برای سلامتی را داشته باشید ، بنابراین امروز از آنها لذت ببرید!

در اینجا برخی از دستور العمل های مورد علاقه من صبح امروز با غلات کامل آمده است:

بیسکویت گندم کامل گیاهی
همه رول گندم نارنجی آفتابی
وافل شکلاتی تیره گیلاس نارگیلی

توسط کاترین اتکینسون ، متخصص تغذیه ، توسط شارون پالمر ، MSFS ، RDN

عکسها و دستورهای تهیه شده توسط شارون پالمر ، MSFS ، RDN

تصویر بزرگ: بلغور جو دوسر نارگیلی پخته شده با توت فرنگی

محتوا را در بهترین بازار کشف کنید!

سعی کنید صبحانه بعدی را با Pot Instant بپزید!

این پست ممکن است حاوی پیوندهای مفیدی باشد.

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2514

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا