رژیم پری بیوتیک چگونه به کاهش وزن کمک می کند


کاهش وزن و پری بیوتیک ها

ما چیزهای شگفت انگیزی را که در بدن ما وجود دارد ، مسلم می دانیم. روده ما میلیاردها حیوان است و اگرچه ممکن است در ابتدا خطرناک به نظر برسد ، اما اغلب برای ما بسیار مفید است. روده شما نه تنها به تنظیم اشتهای شما کمک می کند بلکه به هضم غذا نیز کمک می کند ، بلکه به طریقی که دانشمندان فقط می دانند با مغز ما ارتباط دارد.

وقتی بدن ما در حالت شوک قرار دارد – مثلاً رژیم غذایی ما شامل غذاهای حاوی قند زیاد است یا اگر بیش از حد الکل بنوشیم – کل بدن ما از دست می دهد. التهاب معده با ایجاد پارگی روده باعث التهاب سیستمیک می شود و سپس در مغز ما ظاهر می شود و ما را تحریک پذیر ، گرسنه ، افسرده یا افسرده می کند.

خبر خوب این است که ما می توانیم رژیم غذایی خود را تغییر دهیم و سلامت روده خود را با رژیم ها و مکمل های پرو و ​​پری بیوتیک بهبود دهیم. وقتی روده ما سالم است ، ما هوس غذای کمتری می کنیم و کاهش وزن آسان تر می شود. بیایید نگاهی بیندازیم که مکمل های پری بیوتیک چگونه به کاهش وزن کمک می کند.

عوامل بیماری زا و عوامل بیماری زا

دیس بیوزیس چیست؟

قبل از اینکه بفهمیم چرا رژیم غذایی پربیوتیک و مکمل ها مهم هستند ، باید نحوه عملکرد روده را درک کنیم. این ماده حاوی میلیاردها ذره میکروسکوپی است که به ما در هضم غذا و به نوبه خود به تولید انرژی مورد نیاز برای زنده ماندن کمک می کند. سیستم گوارشی مفید همچنین به ما کمک می کند تا از مواد مغذی در غذای خود استفاده کنیم.

اگر رژیم غذایی ناسالم دارید ، بیش از حد آنتی بیوتیک مصرف می کنید یا عفونت بد معده دارید ، روده های شما تخلیه می شود. برای مثال ، بسیاری از باکتری های هوس قند می توانند با خوردن غذاهای ناسالم جذب شوند. این باعث می شود شما میل شدید به قند.

دیس بیوزیس نیز می تواند ایجاد شود سندرم روده نشت کننده، که دیواره روده شما را کامل می کند. این باعث می شود که باکتری ها وارد جریان خون شوند و باعث التهاب در سراسر بدن شوند. تورم می تواند ذهن شما را تحریک کند ، احساس بدی در شما ایجاد کند و می تواند برای مدت طولانی خراب شود.

زن مبتلا به سلامت روده

چگونه می توانم سلامت معده خود را افزایش دهم؟

برای ثابت کردن روده ها برای کاهش وزن یا معمولی ، اولین مکان رژیم شما است. اگر زیاد غذای ناخواسته می خورید ، باید:

  • به طرز شگفت آوری میزان غذای مصرفی خود را کاهش دهید. این شامل بسیاری از غذاهای چرب ، شیرین یا چرب است.
  • در اطراف فروشگاه خرید کنید – آنجا گوشت ، پنیر ، شیر و محصولات ذخیره می شود. اگر قفس برای مدت طولانی پایدار باشد ، برای شما یا روده خوب نیست.
  • مصرف غذای خود را سریع محدود کنید. فست فودها اغلب حاوی قند ، چربی های امگا 6 (که باعث التهاب می شوند) و سایر موارد ناسالم است.

وقتی شروع به خوردن غذاهای بیشتر می کنید – غلات ، گوشت ، تخم مرغ ، شیر – بدن شما شروع به دفع باکتری های بد می کند. در حالی که گسترش باکتری های بد اتفاق می افتد ، اکنون زمان آن است که باکتری های خوب را شناسایی کرده و به رشد آنها کمک کنیم.

غذاهای پری بیوتیک

پروتئین ها

رژیم آنتی بیوتیکی هر چیزی است که ویژگی های عادات خوب روده در روده را داشته باشد. غذاهایی مانند:

  • کمبوچای کم قند
  • ماست کم قند مخصوصا ماست یونانی
  • کفیر

این غذاها حاوی باکتری های خوبی هستند که می تواند به شما در هضم خوب گیاهان در روده کمک کند. اگرچه این غذاها باکتری های داخل بدن را آلوده می کنند ، اما برای کمک به رشد باکتری ها باید مکمل ها و مکمل های پربیوتیک را اضافه کنید.

آنتی بیوتیک برای کاهش چاقی

آنتی بیوتیک های ضد میکروبی

رژیم های پربیوتیک مانند آنتی بیوتیک ها بر سلامت روده شما تأثیر می گذارد ، اما به جای ایجاد باکتری ، از باکتری های موجود تغذیه می کنند. نمونه هایی از رژیم های پربیوتیک عبارتند از:

  • بخورهایی مانند ترشی ، کلم ترش و کیمچی
  • سبزیجات حاوی فیبر ، مانند کلم بروکلی یا کلم پیچ
  • چیا دانه های کتان است

اگر از غذای کافی در رژیم غذایی خود استفاده نمی کنید ، می توانید از مکمل های پری بیوتیک استفاده کنید. چند ابزار اضافی وجود دارد که می تواند نیازهای شما را برآورده کند ، مخصوصاً اگر بخواهید برای کاهش وزن از آنتی بیوتیک استفاده کنیدبه

سلامت روده برای کاهش چاقی مهم است و رژیم غذایی قبل از پری بیوتیک می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • مکمل های پربیوتیک از تولید حمایت می کنند باکتری های خوب به خوبی رشد می کنند، که التهاب را کاهش می دهد
  • با رشد باکتری های خوب ، باکتری های بد می میرند و اشتهای آنها برای غذای بد نیز کاهش می یابد
  • کاهش التهاب به شما کمک می کند غذا را به درستی هضم کنید و همچنین کالری جذب شده توسط بدن را کاهش می دهد

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد پری بیوتیک ها همچنین به حفظ سلامت روان کمک می کنند، و همچنین ناامیدی و اضطراب می تواند منجر به عادات غذایی ناسالم شود

آنتی بیوتیک برای کاهش چاقی

سرانجام

خواه بدنبال سلامت باشید یا نه برای کاهش وزن، فرمولاسیون پری بیوتیک برای سلامتی ضروری است. بیماریهای عفونی می توانند باعث عملکرد صحیح هر قسمتی از بدن شما شوند.

وقتی غذای خود را می شویید و تمام مواد مغذی و مخمر را با خود می آورید ، سعی کنید مکمل های پری بیوتیک را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. با گذشت زمان ، تفاوت های عمده ای در سلامت کلی ، رفاه و کاهش وزن خود مشاهده خواهید کرد.

استناد به پیوندها:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6996528/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6470608/

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/31296969/

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/31914909/

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30468509/

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2711

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا