سالاد لوبیا یونانی - شارون پالمر ، متخصص تغذیه گیاهان گیاهی

سالاد لوبیا یونانی – شارون پالمر ، متخصص تغذیه گیاهان گیاهی


این سالاد لوبیا کره ای یونانی با ادویه جات ترشی جات و مواد تشکیل دهنده: زیتون ، گوجه فرنگی ، فلفل ، پیاز ، کپر ، پونه کوهی و لیمو ترش می شود. غذاهای یونانی مملو از غذاهای خوشمزه سالاد مانند این است. سالاد لوبیا برای شام شما بسیار مناسب است ، همراه با سس ساده ای مانند آب سبزیجات یا خورشت و مقداری غلات.

یک سالاد 100٪ گیاهی به راحتی قابل شستشو است و در هر زمان از سال یک سالاد خنک ، رضایت بخش و سرشار از پروتئین است. آن را در مقصد بعدی ، پیک نیک یا BBQ رزرو کنید. خمیر را درست کنید و تمام هفته را برای ناهار و ناهار میل کنید. به علاوه جیب زدن آن آسان است.

قیمت ها ، شامل لوبیا ، نخود فرنگی و عدس ، بهترین گروه غذایی هستند که بیشتر اوقات باید بخورید. این فقط جواهرات مقرون به صرفه نیست ، بلکه دارای مزایای متعددی برای سلامتی است. بنابراین ، سعی کنید در طول ماه مکمل لوبیا را به انتخاب خود اضافه کنید. در مورد مزایای سلامتی اینجا بیشتر بخوانید.

ویدئوی زنده من را که نشان می دهد چگونه این راز را در آشپزخانه خود به عنوان بخشی از سری پایداری IGTV من ساخته ام را در اینجا تماشا کنید.

چاپ

تماشا کردن تصویری از ساعتارزان تصاویر گران قیمتپرچم علامت پرچمپوشه فایل تصویریاینستاگرام لوگوی اینستاگراماو تلاوت کرد pinterest تصویرفیس بوک عکس فیس بوکچاپ چاپ عکسحلقه ها علامت دایره هاقلب تصویر قلبقلب شجاع تصویری قوی از قلب

شرح

دستور تهیه یک سالاد بدون گیاه ، متورم و بدون گلوتن با ادویه جات ترشی جات سفید و مخلوط در یونان افزایش می یابد: زیتون ، گوجه فرنگی ، فلفل ، پیاز ، کپر ، پونه کوهی و لیمو.



  1. حبوبات را یک شب در آب خیس کنید.
  2. آب را بریزید و لوبیا را به یک قابلمه بزرگ اضافه کنید. روی آن را با 8 فنجان آب بپوشانید و 1 حبه سبزیجات به آن اضافه کنید. درب قابلمه را بگذارید و بگذارید یک ساعت بماند تا نرم شود ، تا زمانی که سفت شود اما سفت نشود.
  3. آب باقی مانده را تخلیه کرده و سرد کنید.
  4. لوبیاها را در یک کاسه بزرگ بریزید و پیاز ، گوجه فرنگی ، فلفل ، زیتون ، سیر ، لیمو ، زیتون ، پونه کوهی و کپر را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید. به اندازه دلخواه فلفل و نمک مزه دار کنید.
  5. تا زمان سرو گرم یا سرد سرو کنید.
  6. 8 وعده (تقریبا یک فنجان)

  • گروه: قسمتی از بشقاب
  • غذا: مدیترانه ، آمریکا

غذای خوب

  • خدمت به رشد: 1 وعده
  • کالری: 246
  • قند: 6 گرم
  • سدیم: 412 میلی گرم
  • روغن: 5 گرم
  • مصرف سوخت: 1 گرم
  • غذا: 40 گرم
  • امضا کردن: 12 گرم
  • پروتئین: 13 گرم
  • کلسترول: 0 میلی گرم

اصطلاحات جستجو: یونانی ، سالاد لوبیا ، سالاد سالم ، مدیترانه ای

برای سایر غذاهای حاوی لوبیا ، برخی از غذاهای مورد علاقه من را بررسی کنید:

چغندر طلا و چارد قرمز با لوبیا سفید و پن
توپ های گیاهی لوبیا سفید مریم گلی
برگرهای Chipotle Black Bean Quinoa Veggie Veggie

این ممکن است حاوی پیوندهای مفید باشد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2514

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا