سس آجیل کتو بزرگ مافین قهوه ای قهوه ای

سس آجیل کتو بزرگ مافین قهوه ای قهوه ای


یک خمیر قهوه ای شیرین ، براق و بدون تردید بدون شکر ، کتو ، کربوهیدرات کم ، بدون گلوتن و بدون آجیل!

در نوجوانی در یک بازار محلی ، Super Stop & Shop کار می کردم. من دانشجوی سال اول ، دانشجوی سال اول دانشگاه بودم و شکر و کربوهیدراتهای تصفیه شده داشتم. هر بار که کار می کنم و استراحت می کنم ، یک مافین بسیار بزرگ خریداری می کنم که شبیه شکلات است ، زیرا “سالم” بود ، اینطور نیست؟ او البته کلوچه بود!

با گذشت سالها ، متوجه شدم که این درمان من است و سرانجام در 23 سالگی زندگی مشترکم را پیدا کردم و برنامه دوازدهم را پیدا کردم که به من کمک می کند تا با مشکل سیگار کشیدن خود کنار بیایم. در حال حاضر برای برخی افراد ، بدون قند بودن به این معنی است که آنها هرگز هیچ چیز شیرین ، حتی بدون قند در زندگی خود دریافت نخواهند کرد.

من این را به عنوان یک شیوه زندگی پایدار معرفی نمی کنم. من آموخته ام که وقتی از غذاهایی که به من آسیب می رسانند (گلوتن ، شکر ، کربوهیدرات های تصفیه شده) دوری می کنم و دستورالعمل های سالمی تهیه می کنم که قند خونم را پایین نمی آورد ، دیابت و یک شیوه زندگی سالم را حفظ می کنم.

من این کار را از سال 2006 انجام می دهم و از سال 2011 که وبلاگ خود را شروع کردم ، دستور العمل های بسیار خوبی را مشاهده می کنید که بسیار کم هستند ، دستور العمل های کتو در صفحه من مشاهده می کنید که حتی فراتر از دستورالعمل های کربوهیدرات بالا هستند. چون من نمی خواهم احساس کنم دلم برای من تنگ شده است و شما نباید. این شیوه زندگی است! من همچنین درس قند می دهم تا در سفر به شما کمک کند.

لطفاً از کلوچه های فاسد ، کتو خمیر براونی لذت ببرید!

اگر آجیل در خانواده ندارید ، می توانید کره آفتابگردان را با کره دلخواه جایگزین کنید. من کره بادام یا کره آجیل ماکادمیا درست می کنم.

اگر نمی توانید کره بادام زمینی یا تخمه آفتابگردان بخورید ، یکی دیگر از گزینه های بدون آجیل tahini یا کره کنجد است. من کره نارگیل را در اینجا توصیه نمی کنم زیرا آنها می توانند این کلوچه ها را خشک کنند.

متأسفانه ، آرد نارگیل و آرد بادام را نمی توان مانند دستور العمل های بدون گلوتن تغییر داد. نسبت ها بسیار متفاوت است و آرد نارگیل به تخم مرغ بیشتر ، آب بیشتر و پودر بادام کمتر نیاز دارد. این یک فرایند و یک اشتباه در مورد مبادلات است.

یک فنجان آرد بادام شبیه ¼ -⅓ فنجان آرد نارگیل است اما چون آرد نارگیل بسیار جذب می شود ، به نوشیدنی های دیگر احتیاج دارد. من توصیه نمی کنم چیزی را با آرد نارگیل عوض کنید.

من می خواهم به یک س commonال متداول بپردازم که تقریباً هر روز مانند نارگیل و آجیل پرسیده می شود. در حالی که سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) می گوید نارگیل بر اساس قیمت برچسب قیمتی دارد ، میوه است. افرادی که به چوب حساسیت دارند ممکن است به نارگیل نیز حساسیت داشته باشند ، اما حساسیت به نارگیل مانند مشکل جویدن آجیل نیست.

پسرم در سن 2 سالگی بادام زمینی و بادام زمینی تشخیص داده شد. او در تمام این سالها نارگیل را با موفقیت خورد بدون هیچ مشکلی و اکنون 14 ساله است. نارگیل میوه ای است که به آن دروپه می گویند. مانند یک هلو است که در آن سوراخ وجود دارد.

کالج آمریکایی آلرژی ، آسم و ایمونولوژی به درستی می گوید: “نارگیل یک آجیل گیاهی نیست: به عنوان یک میوه شناخته می شود ، اگرچه FDA نارگیل را به عنوان یک مهره آجیل به رسمیت می شناسد. کسانی که از آجیل آجیل متنفرند می توانند با خیال راحت نارگیل بخورند.

نحوه ساخت KETO BROWNIE BATTER MUFFINS

عناصر

برای نوشابه ها به کره ، خامه سنگین ، تخم مرغ ، آب استویا یا هر نوع شیرین کننده دلخواه دیگر و کره آفتابگردان نیاز دارید. برای خشک کردن خشک به شیرین کننده های کم کربوهیدرات ، آرد نارگیل ، کاکائوی شیرین نشده ، ژلاتین ، بیکینگ پودر ، نمک و چیپس مخلوط با شکر نیاز دارید.

حمل و نقل

  • مخلوط کردن فر در دمای 350 درجه فارنهایت
  • در مخلوط کن مستقل ، کره نرم شده ، خامه سنگین ، کره آفتابگردان ، عصاره وانیل و استویا آب را اضافه کرده و به سرعت مخلوط کنید تا ترکیب شود.
  • هم بزنید از رژیم شکر ، آرد نارگیل ، پودر کاکائو ، ژلاتین ، بیکینگ پودر و نمک استفاده می شود. این را به مخلوط کن اضافه کنید و کنار هم قرار بگیرید.
  • وقتی میکسر در سرعت کم است ، یک تخم مرغ را در یک زمان اضافه کنید تا یکدست شود.
  • فکر در چیپس شکلات و خمیر را در هر فنجان مافین به اشتراک بگذارید.
  • انکار به مدت 20 دقیقه یا تا زمانی که لوله داخلی خارج شود.

صرفه جویی به مدت سه روز در یخچال قرار دهید

تغییر دادن به شیرینی در دستور العمل های من به هیچ وجه دشوار نیست. من با نمودار تغییر شیرین جدید خود کار را آسان کردم! من در 15 سال گذشته دستورات بدون قند را با استفاده از انواع شیرین کننده ها تهیه می کردم.

نمودار تبدیل من از انواع مختلف من برای امتحان همه این شیرین کننده ها گرفته شده است. بسیاری از نمودارهای تبدیل آنلاین را مشاهده می کنید ، اما همه آنها یکسان نیستند و برخی از آنها را که دیدم موافق نیستم. می توانید بر روی نمودار تغییر کتو من به عنوان شیرین ترین و شیرین ترین و آخرین نمودار تغییر مورد نیاز برای پخت کتو حساب کنید.

MUFFINS BROWNIE BATTER MUFFINS بدون شکر KETO NUT

چاپ

مافین خامه ای بدون قند کتو بدون شکلات

زمان آماده سازی 15 دقایق

زمان پخت 17 دقایق

طرح 12 اسلحه

کالری من 213کیلوکالری

دستورالعمل ها

  • فر را روی 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ظرف 12 اونسی را با رشته های کوکی پر کنید.

  • در یک کاسه مخلوط کن ، کره نرم شده ، خامه سنگین ، کره آفتابگردان ، عصاره وانیل و استویا آب را اضافه کرده و به سرعت مخلوط کنید تا مخلوط شوند.

  • شکر شیرین ، آرد نارگیل ، پودر کاکائو ، ژلاتین ، بیکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. این را به مخلوط کن اضافه کنید و کنار هم قرار بگیرید.

  • وقتی مخلوط بسیار کم شد ، یک تخم مرغ را در یک زمان اضافه کنید تا خوب مخلوط شود.

  • مطمئن شوید که شکلات ها یکسان هستند و خمیر را به هر فنجان مافین اضافه کنید.

  • به مدت 20 دقیقه یا تا زمانی که داخل ظرف تمیز شود بپزید.

  • حداکثر سه روز در یخچال خود نگهداری کنید.

غذای خوب

سرویس: 1موفیینی | کالری: 213کیلوکالری | غذا: 8گرم | پروتئین: 6گرم | روغن: 19گرم | مصرف سوخت: 9گرم | چربی های چند غیر اشباع: 1گرم | چربی های اشباع نشده: 3گرم | روغن ترانس: 1گرم | کلسترول: 102میلی گرم | سدیم: 156میلی گرم | پتاسیم: 139میلی گرم | امضا کردن: 3گرم | قند: 1گرم | ویتامین A: 359IU | ویتامین سی: 1میلی گرم | کلسیم: 67میلی گرم | اهن: 1میلی گرم



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2514

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا