سوپ گنوکی توسکانی {بدون شیر و بدون گلوتن}

سوپ گنوکی توسکانی {بدون شیر و بدون گلوتن}


شام کمتر از 20 دقیقه؟ این روزها پیچیده به نظر می رسد ، اینطور نیست؟! Gnocchi برای ذخیره! چیزهای زیادی برای دوست داشتن در این دستور غذا وجود دارد. انفجار آن معطر است و بیشتر از همه در یک گلدان رخ می دهد. این را می توان با تولید سوسیس ترکی و سوسیس گیاهی به عنوان گیاهخوار تهیه کرد.

این غذا نوچی است (مخصوصاً سیب زمینی) ، این غذا در مقایسه با دیگران بسیار سنگین است. اما ، این یک غذای خوب برای راحتی است! من توصیه می کنم آن را با یک سالاد سبز یا سبزیجات بو داده در کنار آن ترکیب کنید زیرا اندازه آن خیلی بزرگ نیست. نه اینکه شما هرگز به آن احتیاج داشته باشید!

تمام خانواده این غذا را خوردند ، اما آیا شما نباید بالش های کوچک زباله های خوب را دوست داشته باشید؟! این شیر بدون شیر را نچشیده است و در حال حاضر چندین نوع پشه در فروشگاه ها وجود دارد تا زمانی که سیب زمینی به عنوان پایه باشد ، من متوجه می شوم که بدون گلوتن و معمولی یکسان است. بنابراین با خیال راحت هر چیزی را مبادله کنید. حتی اسفناج یا گوجه فرنگی گوجه فرنگی نیز می تواند به خوبی با این ترکیب همراه باشد.

همانطور که در مقاله ذکر شد ، توصیه می کنم اگر مابقی را می خواهید آنها را اضافه کنید. این همان کاری است که دفعه بعد انجام خواهم داد.

سوپ گنوکی توسکانی بدون شیر و فاقد گلوتن

سوپ گنوکی توسکانی {بدون شیر و بدون گلوتن}

نویسنده:

نوع مخفی: اصلی

غذا: ایتالیایی

  • 1 – 500 گرم بسته بندی سیب زمینی قفس nnocchi *
  • 225 گرم (نصف بسته 500 گرم) سوسیس خام با کمی طعم ایتالیایی یا داغ
  • فنجان آب
  • 2 حبه سیر بزرگ ، خرد شده
  • دو فنجان اسفناج تازه *
  • cup فنجان آفتاب خشک (بدون روغن)
  • 1 فنجان بدون شیر (کرم آشپزی Earth Own Cream بهترین کار را می کند)
  • 2 قاشق غذاخوری پنیر بدون شیر پارمزان (مورد علاقه من Violife یا Earth Island)
  1. اگر یک ماهیتابه بزرگ با درب دارید ، از آن استفاده کنید ، در غیر این صورت یک کاسه سوپ با درب نیز کار می کند. گرمای بیش از حد در پشت – گرمای شدید.
  2. تابه را در یک قابلمه کوچک بریزید. سوسیس را بردارید و در ماهیتابه بگذارید ، هنگام پخت (حدود 5-6 دقیقه) آن را به قطعات کوچک تقسیم کنید.
  3. همه مواد را به تابه اضافه کنید (نوکی از بسته ، سیر ، آب ، اسفناج ، گوجه فرنگی خشک شده ، خامه بدون شیر ، پارمسان بدون شیر.)
  4. همه چیز را با هم مخلوط کنید تا ترکیب شود. طوفان در آبگوشت می پزد.
  5. روی آن را بپوشانید و 5-6 دقیقه با هم بپزید تا سس غلیظ شود و اسفناج ضعیف شود.
  6. در صورت استفاده ، فلفل دلخواه را مزه دار کرده و با ریحان تازه تزیین کنید.
  7. سریع سرو کنید.

* برای یافتن قفسه تیز قفسه ، ماکارونی خشک را بررسی کنید. بدون گلوتن ، سیب زمینی با برنج ، حتی یک رنگ ذرت سیب زمینی را خواهید دید. همراه با بسته های 250 گرم یا بسته های 500 گرم. همه اینها باید کار کند. کندوهای خشک بهتر از کندوهای جدید عمل می کنند.
* می توانید اسفناج تازه را جایگزین تازه کنید. از فنجان استفاده کنید

اندازه سرو: 1 وعده کالری: 448 روغن: 13.8 گرم تامین سوخت: 2.1 گرم کربوهیدراتهای من: 63 گرم قند: 3.1 گرم سدیم: 765 میلی گرم امضا کردن: 6.1 گرم پروتئین: 17 گرم کلسترول: 39 میلی گرم

3.5.3229

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2150

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا