sweet potato enchilada recipe

سیب زمینی شیرین آنچیلادا و سس کلم بروکلی و وگان کوسو


اگر سس چدار کلم بروکلی و آنچیلاداهای سیب زمینی می توانند بچه دار شوند به نظر می رسد.

وقتی در دانشگاه هستم ، دوست دارم در یک نانوایی در Au Bon Pan بعد از امتحانات صبحانه از سوپ چدار کلم بروکلی لذت ببرم. این آرامش بخش ترین غذای من بود ، مخصوصاً وقتی برگها شروع به تغییر و ریزش کردند.

من پنیر می خورم ، امروز اگر دوست داشته باشم و چدارم را حساب کنم ، یک تورتیلا بالا و گوشتی دیگر می خواهم. یکی از مزایای بزرگ خوردن Low FODMAP این است که وقتی به شیر کمتری فکر می کردم باعث می شد کمی احساس راحتی کنم تا خراب نشود.

دستور تهیه آنچیلادا سیب زمینی

سس قوسی وگان در تابه

از آنجایی که آنچیلادا یک غذای محافظه کارانه محبوب است ، تعجب نکردم که اوایل بهار امسال ، وقتی دستور غذا را درخواست کردم ، با جستجوی چند آنچیلادای FODMAP پاسخ های بیشتری پیدا کردم. چیزی که من را شگفت زده کرد این بود که ساخت FODMAP کم هزینه چقدر آسان بود.

اگر شما یک سیر خوب و یک سس براق و نرم دارید ، پنیر زیادی لازم نیست تا طعم آنچیلادا را بدهد. در عوض ، می توانید کره بادام زمینی یا پنیر گیاهی را عوض کنید و یک غذای کامل را بدون شیر درست کنید.

مخلوطی از پنیر

مخلوطی از پنیردستور تهیه آنچیلادا سیب زمینیدستور تهیه آنچیلادا سیب زمینی

دستور تهیه آنچیلادا سیب زمینی که به شما اجازه می دهد کمی پنیر از سوپ سس وگان دور شوید! من این ایده را از دوستم پاملا سالزمان دارم (می توانید رنگ او را به عنوان شیب در اینجا پیدا کنید). در آبگوشت از سیب زمینی برای تهیه شیرینی های چسبناک و هویج برای ایجاد رنگ نارنجی استفاده می شود. آنها بادام هندی اضافی را برای افزایش عطر اضافه می کنند ، اما از آنجا که سس به عنوان بخشی از آنچیلاداها پخته می شود ، من سعی می کنم بافت آن را کمی نرم تر نگه دارم – نزدیک به سس گوجه فرنگی.

علاوه بر هویج ، فلفل نارنجی و گوجه فرنگی پرتقالی هم اضافه کردم. آنها یک پایه گیاهی خوب و خوشمزه را تشکیل می دهند که نه تنها به خودی خود شبیه یک queso است ، بلکه هنگامی که با آنچیلادا پخته شد ، طعم شیرین و دلپذیری به خود می گیرد.

دستور تهیه آنچیلادا سیب زمینی

دستور تهیه آنچیلادا سیب زمینی

ترکیب کلم بروکلی و کوسو همیشه موفقیت آمیز است ، و من عاشق افزودن طعم سیب زمینی و پر کردن آن هستم. امروز به هر سو که نگاه کنید ، موج احساسات محافظتی جاری است.

دستور کلم بروکلی و سیب زمینی آنچیلادا و کیسو وگان را درخواست کنید!

با سلامتی و لذت طلبی ،

زنا


دستور تهیه آنچیلادا سیب زمینی



کلم بروکلی-سیب زمینی شیرین آنچیلادا با سوپ وگان گیاهی (GF ، کم FODMAP)

دستور تهیه آنچیلادا سیب زمینی

راز سیب زمینی آنچیلادا رژیم گیاهخواری است. این سس برگرفته از سس Vegan Queso سس پاملا سالزمان است و شما برگ ها را پر می کنید. می توانید ظرف را با استفاده از پنیر دلخواه خود کاملاً درست کنید. برای تهیه این FODMAP کم ، فقط موسیر را بردارید و قسمت خود را تا دو قرص نگه دارید.

عناصر

  • 1
    سیب زمینی های درشت
    1 قرص ، برش یک اینچ (حدود 4 فنجان)
  • 1
    تاج مرکزی کلم بروکلی
    به قطعات کوچک برش دهید (حدود سه فنجان)
  • 2
    قاشق
    روغن زیتون
  • 1/4
    قاشق
    زیره روی زمین
  • نمک نمک
  • 2
    فنجان ها
    تخم مرغ قدیمی یا اسفناج
  • 2/3
    فنجان
    پنیر چدار
    یا برعکس وگان
  • دانه های 6 اینچی ده اینچی یا آرد بادام
  • ½
    فنجان
    برگ گشنیز
    تزئینی (اختیاری)
  • 1
    هالاپینیو
    کمی برش خورده ، تزئینی (اختیاری)
  • مسابقه مسابقه:
  • 1
    موسیر کوچک
    کمی بریده
  • 1/3
    پوند
    سیب زمینی طلایی یوکان
    1 عدد متوسط ​​، پوست ، یک کیلو اینچ برش دهید (حدود 1 فنجان)
  • 1
    هویج کوچک
    قطع كردن
  • 1
    گوجه فرنگی متوسط ​​زرد یا نارنجی
    قطع كردن
  • 1
    فلفل دلمه ای نارنجی یا زرد
    قطع كردن
  • ¼
    قاشق
    آرد چیلی
  • 1 1/2
    فنجان ها
    آب یا برگ
  • 1
    قاشق
    آب لیمو تازه فشرده

دستورالعمل ها

  1. فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید.

  2. در یک تابه آماده ، سیب زمینی و کلم بروکلی را با روغن ، زیره و ½ قاشق چایخوری نمک سرو کنید. به صورت لایه ای آماده کرده و به مدت 20-25 دقیقه در فر بپزید تا تازه شروع به قهوه ای شدن کند. کنار بگذارید تا خنک شود.

  3. در همین حین ، آبگوشت را درست کنید: در سوپ وسط ، موسیر ، سیب زمینی ، هویج ، گوجه فرنگی ، فلفل ، آرد خشک ، ½ قاشق چایخوری نمک و آب یا آب گوشت را اضافه کنید و بجوشانید. در یخچال بگذارید و بپزید ، به مدت 15 دقیقه یا تا زمانی که برگها نرم شوند بپزید.

  4. سبزیجات و آب آنها را به مخلوط کن یا غذاساز بفرستید و لیموها را اضافه کنید. راه صاف کردن. باید از 4 فنجان خجالت بکشید.

  5. در یک کاسه بزرگ ، کلم بروکلی سرخ شده ، سیب زمینی و اسفناج و یخ زده و ¾ فنجان آب گوشت و 1/3 فنجان پنیر را بریزید.

  6. یک فنجان دیگر سس کیوسو را زیر یک ظرف پخت 9 در 13 اینچی بریزید. سس را روی کف آن بریزید.

  7. نان ها را در یک حوله ظرف بپیچید و به مدت 30 ثانیه در مایکروویو بپزید تا مایل شوند. یا می توانید آتش را در فر گرم کنید.

  8. گوشت خوک را به طور مساوی بین نان ها تقسیم کنید. تورتیلا ها را محکم در اطراف مخلوط کلم بروکلی قرار دهید و آنها را به سمت پایین ، در یک ظرف پخت قرار دهید. سس باقیمانده را به طور مساوی روی بالای مهره های کامل بریزید و باقیمانده پنیر را روی آن بپاشید.

  9. آنچیلاداها را هم بزنید تا پنیر با رنگ قهوه ای طلایی آب شود و سس به جوش بیاید ، حدود 20 دقیقه.کالنرو و ژالاپنو (اگر از آن استفاده می کنید) بپاشید و بلافاصله سرو کنید.

اگر می توانید این کار را انجام دهید ، @phoebelapine و #feedmephoebe را تگ کنید – من خیلی دوست دارم آن را ببینم!



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2514

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا