طرز تهیه لازانیا سبزیجات بادمجان |  رایگان-رایگان + FODMAP کم

طرز تهیه لازانیا سبزیجات بادمجان | رایگان-رایگان + FODMAP کم


زمانی در زندگی من بود که هر هفته کاپوناتای بادمجان درست می کردم و راه هایی برای ترکیب آن در هر وعده غذایی پیدا می کردم. به عبارت دیگر ، ایده لازانیا بادمجان هرگز به ذهن من خطور نکرد. این بدان معناست که من سالهاست غذای ناخواسته را از دست داده ام.

وقتی اخیراً در پست های اینستاگرامم از شما در مورد دستور العمل هایی که می خواهید ببینید ، از شما پرسیدم ، درخواست بزرگی برای FODMAP برگ لیزودن با کیفیت پایین وجود داشت. در عوض ، به نظر می رسد دستور العمل های بذر SIBO یک ضرورت بزرگ در این زمینه است. واضح است که من آن را پس گرفتم!

من همیشه دوست دارم از قارچ یا بادمجان به عنوان جایگزین آبگوشت ایتالیایی (جاسوس بولونیا) استفاده کنم. از آنجا که دومی به تنهایی FODMAP کم است ، من فکر می کنم بهتر است آن را در لازانیا سبزیجات بگذارید تا به آن سیری و پهن شود.

همان Caponata دارای بمب های ضعیف خود است که می تواند در لازانیا شگفت انگیز به نظر برسد ، اما وقتی تلاش می کنید از من تشکر خواهید کرد. سرکه بالزام و کشمش طلا ضد شیرینی خوبی بین ترش و شیرین می دهد. قول می دهم هر لقمه ای که پیدا کردید یکی از این معجون ها شما را شگفت زده کند.

در عین حال ، از آنجا که FODMAP کم است و کمی روی پنیر کم مصرف است ، می خواهم مرغ بیشتری به لازانیا بادمجان اضافه کنم. منجمد در گذشته رنگ سبز روشن برای کاپوناتا بود. شما می توانید مدتها پیش از آن استفاده کنید ، اما من دوست دارم مردم را همیشه با یک کیسه اسفناج زمستانی یا در اطراف بشقابی مانند این فریب دهم. رنگهای قبل از برش همیشه در آبگوشت ذوب شده و پر می شوند.

با توجه به قسمت لاکتوز لازانیا کم FODMAP ، می توانید با آن فرار کنید 1.4 اونس برای فروش موزارلابه بیشتر کیسه های از قبل بسته بندی شده در 5 یا 6 لایه عرضه می شوند ، بنابراین این مورد برای لازانیا بزرگ که به 4-6 لایه تقسیم می شود مناسب است. من شکل موزارلا تازه پاره شده روی لازانیا را دوست دارم ، به همین دلیل این دو را مخلوط کردم.

از آنجا که آن را در فروشگاه داشتند ، من از ریکوتای بادام برای تهیه این رشته ها استفاده می کنم. اگر آن را پیدا نکردید می توانید آن را به راحتی ترک کنید – من همیشه لازانیا را بدون چیز ریکوتا درست می کنم و همیشه بسیار شیرین و سفت است.

همچنین می توانید از پنیر بدون لاکتوز یا پنیر تهیه شده برای تهیه گیاهخواری و شیر استفاده کنید. اگر FODMAP پایینی دارید فقط از هر چیزی که ثابت شده اجتناب کنید. این نوع برای موتزارلا مناسب است.

در نهایت ، من رشته فرنگی بدون لازانیا را دوست دارم ، من ورقه های paleo paleo را که در قسمت یخچال یافت می شود دوست دارم. اگر از نوع دیگری از غذا استفاده می کنید ، حتماً دستورالعمل های پشت جعبه را در مورد نحوه پخت کامل لازانیا برای مدت طولانی (یا اضافه کردن آب) برای تکمیل فرآیند عدم پخت ، بخوانید.

من می دانم که در برخی افراد خطوط قوی پیرامون لاکتوز وجود دارد و برخی دیگر علیه تومورهای آن هستند. اما پنیر چیزی است که من در زندگی ام با دقت برای غذایی مانند این لازانیا سبزیجات نگه می دارم. اگر از دست بسیار سنگین استفاده نمی کنید و قسمت های خود را صاف می کنید ، نباید به آشفتگی گاز پایان دهید. این یکی از مزایای رژیم های کم FODMAP و آموزش این سبک است ، اگرچه به یاد آوردن 1.4 اونس موتزارلا آزاردهنده و غیرممکن است.

امیدوارم لازانیا سبزیجات با کیفیت پایین FODMAP نیز به آشپزخانه شما راحتی ببخشد. و در صورت شک ، با خیال راحت یک کاپوناتا (یا غیر موجود) بسازید و آن را روی هر چیزی که می توانید بگذارید قرار دهید.

با سلامتی و لذت طلبی ،

زنا




لازانیا بادمجان قدیمی Caponata (بدون گلوتن ، FODMAP کم)

سبزی کم چرب Lasodna FODMAP یک درمان عالی برای کسانی است که به دنبال ایده شام ​​آخر هفته هستند. کاپوناتای بادمجان به خودی خود بسیار شیرین است ، اما به خصوص در لازانیا اگر از افرادی هستید که اغلب سوسیس یا سس گوشت را دوست دارند. سفال طلا ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما به محض گاز گرفتن از من تشکر خواهید کرد.

دستورالعمل ها

  1. فر را روی 350 درجه گرم کنید.

  2. روغن زیتون را در یک ماهیتابه بزرگ گرم کنید. بادمجان را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا نگه دارید تا نرم شود ، حدود 8 دقیقه نمک و فلفل قرمز را اضافه کنید. گوجه فرنگی ها را بازرسی کنید ، و تکه های قهوه ای را از کف تابه جدا کنید. تا زمانی که گوجه فرنگی ها نرم شوند ، حدود سه دقیقه نگه دارید. در حال حاضر اضافه کنید و ذوب را ادامه دهید تا حل شود و آب بخار شود ، حدود 4 دقیقه دیگر.

  3. از روی حرارت بردارید و کشمش ، مومیایی و نصف ریحان را اضافه کنید.

  4. 1/2 فنجان سس گوجه فرنگی را زیر یک کاسه 9 * 13 تقسیم کنید. غذاهای اصلی خود را در بالا بچینید ، مطمئن شوید که کمی به هم بچسبند. نودل ها را با نصف ریکوتا ذخیره کنید ، اگر از آن استفاده می کنید ، سپس نیمی از مخلوط بادمجان ، سپس 1/2 فنجان سس و موزارآل فنجان موز. بخش ها را یکبار دیگر تکرار کنید.

  5. لازانیا را با آخرین مهره ، سس گوجه فرنگی ، باقی مانده پنیر و برگ ریحان به پایان برسانید.

  6. به مدت 30 تا 40 دقیقه در فر بپزید یا تا زمانی که رشته فرنگی نرم شود و بالای لازانیا قهوه ای شود.

  7. اجازه دهید لازانیا 5 دقیقه استراحت کند و قبل از برش دادن به اسلب ها ، آنها را سرو کنید.

اگر می توانید این کار را انجام دهید ، @phoebelapine و #feedmephoebe را تگ کنید – من خیلی دوست دارم آن را ببینم!



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2515

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا