علوم ورزشی 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی


در این مقاله نخوانید

 کتاب بدنسازی بدون وزن

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی بودن سخت است. آیا ژنتیک فرا انسانی وجود دارد؟ خوب شاید نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان یک کارمند تمام وقت تمرین می کنند ، زیرا این کار در سطح آنها یک کار تمام وقت است و اگرچه تمرینات و انگیزه آنها به حدی می رسد که برای آنها مدال طلا می شود ، این امکان وجود دارد که به طور کامل (یا در برخی قسمت ها) به طور کامل) بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

برای اینکه مردم عادی از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند ، ما از ایده های مایکل اسراتیل استفاده کردیم. او مشاور تیم وزنه برداری ایالات متحده ، مشاور دوره های رنسانس است ، و در حالی که شما به این زودی ها انتظار مدال المپیک برای خود را ندارید ، به نظر می رسد که نوعی تمرین معمول را امتحان می کنید. انجام دهید و غیره. رها نکن

از رویکردهایی مانند متعهد ماندن تا تعیین اهدافی که می توانید به آنها دست یابید ، اینها نکات ساده ای هستند که می توانید پیشرفت خود را تا رسیدن به آرزوهای تناسب اندام خود ادامه دهید. بازیهای المپیک بعدی را مقایسه کنید.

در رژیم غذایی و ورزش شرکت کنید

به نظر می رسد نکته اصلی به اندازه کافی آسان است: ادامه دهید. اما چند بار به رژیم غذایی سخت یا ورزش منظم خود پایبند بوده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

در حالی که علاقه مندان به تناسب اندام اغلب به تمرینات خوب علاقه مند هستند و سعی می کنند با هر تمرین بهتر شوند ، اما یک تمرین بد چیز بدی نیست. Isratil می گوید ، اما ورزشکاران المپیکی برای رسیدن به هدف حداکثر عملکرد ورزشی ، باید تعداد زیادی از این جلسات خوب را داشته باشند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، ممکن است برای آنها شغل هزینه داشته باشد.” “یک شغل در طول هفته ساختار متفاوتی دارد و اگر ، برای مثال ، سخت ترین کار یک روز در هفته باشد ، بقیه هفته بسیار ضعیف تر است.” -کامل ، و سپس یک هفته تمرین بد یک ماهه می شود بنابراین مسائل در بالاترین سطح مهم هستند.

او می گوید با چنین برنامه ورزشی دقیق ، آنها باید مطمئن شوند که رژیم غذایی مناسبی دارند که برای تغذیه بدن در تمام تمرینات ، از جمله زمانی که گرسنه نیستند ، تغذیه کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً این را درک کرده اید.

رژیم غذایی خود را با تمرینات خود مطابقت دهید ، نقشه ای برای دستیابی به مزایای ورزش و تغذیه خود تهیه کنید. Izratil می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، شاید شش روز در هفته ، شما باید با چند غذای خوب و پر پروتئین در طول روز کالری کافی دریافت کنید و با تمرینات سنگین در مسیر خود قرار بگیرید.” شاید المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای تمرکز و رعایت برنامه خود درس بگیرید.

غذاهای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

برخی از ورزشکاران المپیکی در اماکن ورزشی مانند Leak Dirt و برخی دیگر به طور عمده به تنهایی تمرین می کنند. به ویژه برای بازی های المپیک زمستانی ، بسیاری از آنها همیشه در سراسر اروپا شرکت می کنند ، جایی که مکان های زیادی برای کار وجود دارد. بنابراین بیشتر اوقات ، آنها می توانند هر غذای خوشمزه ای را که می خواهند بخورند. در آنجا ، انتخاب غذای مناسب صحیح است ، و – دوباره – تداوم کلید است ، و حتی ورزشکاران المپیکی باید از راه خود خارج شوند تا آن انتخاب های درست را انجام دهند. فدای خوب برای بهتر!

وقتی ساعت 11 شب است و در این زمان می خوابید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید ، دو ماست و یک سیب بخرید و مطمئن شوید که غذای مورد نیاز خود را دارید. اما همه اراده ندارند و مطمئناً اگر متخصص تغذیه نداشته باشید ، حتی نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا باید کمی از مسیر خود دور شوید.

و در مورد غذا خوردن ، باید مطمئن شوید که انتخاب های درستی را انجام داده اید ، زیرا مغازه های خواربار فروشی معمولاً بسیار متوسط ​​تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید ، اما این توهین نیست ، بیشتر خاطرات هشدارها است! شاید المپیکی نباشید ، اما مطمئناً می توانید مرغ و سبزیجات را به جای ماچیکن و سیب زمینی سرخ کرده یا فست فود آسیاب کنید ، درست است؟

در صورت لزوم غذای خود را آماده کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که در نزدیکی محل تمرین خود زندگی نمی کنند و نیاز به تماشای غذای خود دارند ، تهیه هر هفته یک وعده غذایی مفید است. اما در حالی که تقریباً همه می دانند که تهیه غذا به تنهایی ایده خوبی است ، مردم تمایل دارند که غذا را سخت تر از آنچه باید انجام دهند ، یعنی ساختن کوه از کاه!

“بسیاری از مردم می ترسند و این ایده را از دست می دهند که باید سرآشپزهای خوبی باشند تا بتوانند غذای خود را تهیه کنند.” و اینکه یک رژیم غذایی سالم باید شامل صد نوع ماده مغذی و مواد اولیه باشد ، این درست نیست. اگر کار سخت ، تهیه غذا ، شروع و داشتن اهداف معقول مهمترین نکات شما هستند ، باید اعتراف کنید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن شوید که امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر در محل کار خود یخچال ندارید ، مطمئن شوید که برای غذایی که تمام روز را برای روز یکشنبه آماده کرده اید به آن نیاز ندارید. غذا را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر واقعاً وارد بازی رژیم شوید و در این حالت راحت باشید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب تهیه کنید که خوشمزه هستند و مواد مختلفی دارند. بنابراین هنگام شروع ، مطمئن شوید که غذای خوشمزه می خورید. عمداً غذاهای کم ارزش نخورید و نگویید: رژیم مجازات است. او می گوید: “من از گناهان خود بیزارم.” شما فقط سعی خواهید کرد 15 کیلوگرم وزن کم کنید ، اما آن را ساده نگه دارید – سه یا چهار ماده ، چند پوند گوشت بدون چربی ، پروتئین بدون چربی اگر گیاهخوار هستید ، برخی کربوهیدراتهای سالم ، برخی سبزیجات.

ورزشکاران المپیکی از رژیم هوس پرهیز می کنند

بیایید با او روبرو شویم: این تصمیم برای کاهش وزن “تصمیم جدید ، بدن جدید” اغلب به رژیم غذایی ظریف ختم می شود که هیچ شانس ادامه و نتایج طولانی مدت ندارد. این ممکن است در مورد ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند که تکرارها بدون مشکل نیستند ، بالاخره یک نیم کاسه وجود دارد!

اگر رژیم غذایی عجیبی را امتحان کنید ، همیشه می توانید غذای ناخواسته یا غذای زیاد بخورید و نگران کالری دریافتی خود نباشید. شما ترکیبی متفاوت از گرسنگی یا محدودیت کامل تغذیه را تجربه خواهید کرد که باعث می شود بعداً پرخوری کنید.

این واقعیت را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذای سالم تری بخورید و وقتی رژیم جدید شما سرگرم کننده و مانند یک بازی نیست ، متعجب نخواهید شد. وقتی فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید میزان غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً باور دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

ورزشکاران المپیکی برای یافتن انگیزه بیشتر یا بیشتر نیازی به جستجو ندارند. با این حال ، آنها تقریباً (یا نزدیک) برترین ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورهای خود در بازی های بین المللی المپیک و به عنوان نخبه انتخاب شده اند.

اما ما مردم عادی با خودمان مبارزه می کنیم ، خواه بخواهیم اعتراف کنیم یا نه. اگر متوجه شدید که همیشه در حال تلاش برای بلند شدن از جام و رفتن به باشگاه هستید ، ممکن است اصلاً به دنبال هدف اشتباه باشید. گم شده ، کاری انجام دهید ، ممکن است بخواهید چیز دیگری را امتحان کنید.

همه چیز از انواع ورزش ها ، از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا تمرینات متقابل یا تیم سازی ، شما را به شیوه اصلی زندگی که مناسب شما یا بیشتر است می رساند و شما را در مسیر اصلی نگه می دارد.

«اگر چنین است [هدف شما] این فقط به شما انگیزه می دهد زیرا می خواهید آن را انجام دهید … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما جالب و سرگرم کننده است ، آن را انجام دهید ، می تواند یک انگیزه عالی باشد. “بی.”

مطمئن شوید که این اهداف درست هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف برای آنها معمولاً با دقت طراحی شده و مهمتر از آن قابل دستیابی است. به دلایلی ، مردم عادی اغلب کمی از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

اگر کسی به شما بگوید ، “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در حیاط خلوت خود بسازید و چند هفته دیگر وقت ندارید که این کار را انجام دهید” ، شما فکر می کنید ، “خوب ، واقعا چگونه مهم است که چگونه آبیاری کنم؟ کمرم باغ؟ ” من هستم و مهم نیست که من یکی را دارم یا نه … بنابراین هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما اگر کسی می گوید: “بیا ، یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید ، “خوب ، من در حال حاضر به یک مقاله نیاز دارم ، شاید یک آموزش از یوتیوب.”

بله ، در آخرین سلفی بدنسازی که با جهان به اشتراک گذاشتید ، نوشتن هشتگ یک تصمیم جدید ، یک گروه جدید ، بسیار عالی به نظر می رسد ، اما ایجاد یک تغییر بزرگ همیشه هدف اصلی نیست. بنابراین ، وقتی نوبت به ایجاد تغییر می رسد ، قبل از اینکه برای شکست آماده شوید ، مطمئن شوید که هدف یا این واقعاً امکان پذیر است.

کمی ثابت قدم باشید

در زمانی که تصمیمات جدید رو به افول است ؛ این روند می تواند دلهره آور باشد. اما این ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی که به آن علاقه دارید باید دنباله رو باشد و ثابت قدم باشید ، زیرا ارزشمندترین اهداف به راحتی به دست نمی آیند.

“سعی کنید نگویید:” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. ” او گفت: “فکر می کنم باید آن را رها کنم.” ما همیشه باید به غذاهای خوشمزه با دستور العمل های ساده توجه کنیم. تا آنجا که ممکن است کارها را آسان کنید ، اما برای شرایط سخت تر آماده شوید. بهترین چیزی که می توانیم انتظار داشته باشیم این است که عمدا کار را دشوار نکنیم ، اما سلام ، کاهش وزن سخت است. اگر آسان بود ، همه لاغر می شدند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2514

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا