beans for high protein diet

غذاهای پروتئینی لوبیا سبز


این برای افرادی که اضافه وزن دارند و می خواهند وزن خود را کاهش دهند برای حفظ سلامتی بسیار مهم است. این افراد باید به رژیم های کم چرب روی آورند. بسیاری از مردم فکر می کنند کاهش وزن کار سختی است. در نتیجه ، برای کاهش وزن ، آنها شروع به پرهیز از چنین غذاهایی می کنند که برای بدن آنها ضروری است. سوء تغذیه چاقی را کاهش نمی دهد ، اما به همین دلیل ، پیروی از رژیم غذایی مناسب با پروتئین بسیار مهم است.

اگر رژیم غذایی مناسب باشد ، کاهش وزن نیز برای شما راحت تر خواهد بود بدن را سالم نگه دارید برای حفظ سلامت بدن ، رژیم غذایی ما باید متعادل و سطح قند و نمک ما پایین باشد. برای کسانی که می خواهند با کاهش وزن ماهیچه های خود را تقویت کنند ، باید از رژیم غذایی کم پروتئین پیروی کنید. در این مقاله ما در مورد لوبیا سبز صحبت می کنیم که نه تنها به کاهش وزن کمک می کند بلکه برای سلامتی نیز مهم است.

اگر می خواهید مقدار غذا را از رژیم غذایی خود کاهش دهید و می خواهید میزان پروتئین را افزایش دهید ، باید لوبیا سبز بخورید. رژیم های پروتئینی کم کربوهیدرات برای سلامتی بسیار مهم تلقی می شود. هدف از این کار این است که وقتی مصرف کربوهیدرات خود را کاهش می دهید ، کمتر گرسنه می شوید و وزن شما کنترل می شود. لوبیا سبز غنی ترین پروتئین برای گیاه خواران محسوب می شود.

چرا یک غذاهای کم پروتئین مهم؟

بدن شما در طول فعالیت های سنگین مانند ساعت های سنگین برای ورزش ، ورزش ، دویدن و … به غذای بیشتری احتیاج دارد. کربوهیدرات در رژیم غذایی کم چرب دلیل این امر این است که به دلیل کربوهیدرات های بیشتر ، وزن شما افزایش می یابد ، چربی بیشتری در بدن تجمع می یابد و شما بیشتر بیمار می شوید. بنابراین ، اگر ورزشکار یا ورزشکار نیستید ، رژیم غذایی کم پروتئین را دنبال کنید.

فواید لوبیا سبز برای سلامتی

اگرچه شما از رژیم گیاه خواری پروتئین دریافت می کنید ، اما دانشمندان می گویند پروتئین موجود در گیاهان بسیار مفید است. به همین دلیل لوبیا بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن محسوب می شود. لوبیا سبز مواد مغذی کمی دارد اما پروتئین زیادی دارد. علاوه بر این ، حاوی نمکهای محلول و همچنین بسیاری از مواد معدنی مانند روی ، آهن ، پتاسیم و غیره است. به همین دلیل خوردن لوبیا سبز باعث افزایش فشار خون و کاهش کلسترول می شود.

کاهش وزن

برای کاهش چاقی ، خوردن مواد مغذی ضروری ضروری است و این شامل نام فیبر است. با استفاده از فیبر بالا در رژیم غذایی ، فرد برای مدت طولانی احساس سیری می کند و برای مدت طولانی احساس گرسنگی نمی کند. در نتیجه ، فرد کمتر غذا می خورد و به کاهش وزن کمک می کند. در این مورد ، به دلیل محتوای بالای مواد مغذی ، مزایای خوردن لوبیا سیاه به کنترل چاقی نیز کمک می کند. این بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن است.

فواید سلامتی برای زنان باردار

فولات یک ماده مغذی ضروری برای زنان باردار است. ناباروری انسان می تواند خطر نقایص مادرزادی را افزایش دهد. یک تاریخچه کامل در لوبیا سیاه یافت می شود که برای بدن مفید است. خطر سقط جنین و مرده زایی را کاهش می دهد. در این صورت ، اشتباه نخواهد بود اگر بگوییم فواید لوبیا برای سلامتی می تواند هم برای زن باردار و هم برای نوزاد متولد نشده مفید باشد. یک زن باردار به 0.4 تا 4 میلی گرم فولات در روز نیاز دارد. اگر قبلاً در دوران بارداری از داروهای ضد افسردگی استفاده می کنید ، باید لوبیا سیاه را فقط با توصیه پزشک مصرف کنید.

مشکلات معده

فواید خوردن لوبیا سیاه همچنین مشکلات معده را تسکین می دهد. البته لوبیا سیاه رایج ترین است. در عین حال ، فیبر برای بدن و سایر مشکلات سلامتی مفید تلقی می شود. این به مقابله با بسیاری از مشکلات مربوط به معده و دستگاه گوارش مانند – یبوست ، ناراحتی گوارشی (مشکل روده ای) و سوزش روده کمک می کند. در برخی موارد ، فیبر به درمان زخم معده و فتق کمک می کند ، اما تحقیقات بیشتری در این زمینه مورد نیاز است. بنابراین اعتقاد بر این است که در مزایای لوبیا سیاه ، لوبیا سیاه همچنین به افزایش ظرفیت گوارش کمک می کند.

برای بیماران دیابتی مفید است

“شاخص قند خون” لوبیا پایین است ، به این معنی که غذاهای خاصی که قند خون را بالا می برند بعد از خوردن لوبیا اتفاق نمی افتند. مواد مغذی موجود در لوبیا به کاهش قند خون کمک می کند. و به دلیل وجود این حبوبات ، به بیماران دیابتی توصیه می شود که لوبیا بخورند. همچنین نمونه هایی از آب گوشت لوبیا وجود دارد که باعث تولید انسولین در بدن می شود. به همین دلیل ، خوردن لوبیا برای کسانی که مبتلا به دیابت هستند یا در خطر دیابت هستند بسیار مفید است.

پیشگیری از سرطان

در مطالعه اخیر ، متخصصان دانشگاه کالج لندن (UCL) دریافتند که مصرف منظم لوبیا ، آجیل و غلات خطر ابتلا به سرطان را در انسان کاهش می دهد. این بدان معناست که اگر فردی فقط غذاهایی مانند لوبیا ، آجیل به مقدار زیاد بخورد ، احتمال ابتلا به سرطان در او اهمیت کمتری دارد. لوبیا ، آجیل ، ذرت حاوی مواد شیمیایی هستند که از رشد تومورها جلوگیری می کنند.

لوبیا سبز یک غذای باکیفیت است که بخش خوبی از غذاهای با پروتئین بالا را تشکیل می دهد و همچنین مزایای سلامتی زیادی را برای ما به ارمغان می آورد.


ارسال پیام:
5









وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2147

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا