غذای سالم و احساسات عاطفی

غذای سالم و احساسات عاطفی


تغذیه نوجوانان می تواند چالش برانگیز باشد! در اینجا چند ایده برای غذا و تغذیه برای جوانان و همچنین راه هایی برای ارائه تغذیه مناسب به آنها ارائه شده است.

نوجوان من اخیراً در آشپزخانه قدم می زد و در یخچال ، یخچال و کمد را باز می کرد ، وقتی چیزی را گفت که احساس گرسنگی نوجوانان را تشویق می کرد: “اتفاق می افتد که گرسنه هستم ، سپس چیزی می خورم و احساس سیری می کنم. سپس 10 دقایقی بعد من دوباره گرسنه می شوم ، “و انگار من چیزی نخورده ام. و این بارها و بارها ، برای همیشه اتفاق می افتد.”

افزایش اشتیاق جوانان شوخی نیست. و تغذیه جوانان می تواند چالش برانگیز باشد. همیشه مطمئن نیستید که فرزند شما از رژیم غذایی مغذی خود (به ویژه) پیروی می کند ، کار دشواری است.

همچنین می توانید مقایسه کنید: 100+ غذای سالم برای جوانانی که همیشه گرسنه هستند

غذاهای مغذی که جوانان به آن احتیاج دارند

بر اساس جدیدترین نوع ، بین همه کودکان ، نوع رژیم غذایی در بین سنین 14 تا 18 سال کمترین نوع است راهنمای تغذیه برای آمریکایی هابه این یعنی آنها در خطر عدم دریافت مواد مغذی مورد نیاز خود هستندبه در اینجا برخی از غذاهای مورد نیاز جوانان ، بر اساس گزارش علمی-از منابع غذایی که می تواند به حل مشکل کمک کند:

  • اهن (دختران): دانه های سخت ، لوبیا ، عدس ، گوشت گاو ، توفو
  • پروتئین ها (دختران): لوبیا ، کینوا ، ماست ، گوشت گاو ، توفو
  • مردان (دختران): میوه ، اسفناج ، کلم بروکلی ، پرتقال ، موز
  • ویتامین ها B6 (دختران): نخود ، سیب زمینی ، گوشت گاو ، مرغ ، پنیر
  • ویتامین B12 (دختران): سایت سالمه، ماهی ، گوشت گاو ، شیر ، ماست
  • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، خورش ، پوسته ، برنج قهوه ای
  • داروهای خاص الف (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامامه ، کره کریمبا ، سیب زمینی
  • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گاو ، مرغ ، لوبیا ، ساقه در بروکسل

دلیل اینکه تغذیه جوانان می تواند مشکل باشد

چرا کاهش رژیم غذایی در بین جوانان کاهش می یابد؟ در حالی که ممکن است خواسته های آنها عالی باشد ، اما برخی چیزها به سختی می توانند آنچه را که نیاز دارند به دست آورند:

  • فوق العاده راست: آنها تصمیمات زیادی در مورد غذا و پول خود می گیرند – و این تصمیمات اغلب تحت تأثیر غذای همسالانشان است.
  • ترویج: فست فودها ، نوشابه ها و شیرینی ها همه به نوجوانان فروخته می شوند ، علاوه بر بستری که هر روز از آن استفاده می کنند.
  • برنامه های شلوغ: بین تکالیف ، ورزش ، باشگاه ها و زندگی با فضیلت ، جوانان آمادگی ندارند و برای خوردن تنقلات و تنقلات می نشینند. این به معنی غذاهای مغذی بیشتر و بیشتر است.

نکات 7 تغذیه نوجوانان

سال گذشته من قدم هایی برداشتم تا غذای مغذی و آسانی را برای پسرم در خانه انتخاب کنم. من صداش کردم “ورزش: به جوانان گرسنه غذا دهید“. در اینجا ایده آنها وجود دارد – امیدوارم آنها نیز به شما کمک کنند!

1. ساندویچ صبحانه فریزر یا بوریتوس

صبحانه برای صبحانه

یک خمیر بزرگ درست کنید تا در یخچال جا بیفتد و یک صبحانه ، ناهار یا مخمر ساده را دوباره پر کنید. در اینجا نحوه چیدمان یکی از آنها برای استفاده با صبحانه پیش رو آورده شده است (این پیام همچنین شامل دستورالعمل هایی برای بازگرداندن آنها است). شما می توانید همین کار را با بوریتو انجام دهید. این را با تخم مرغ ذوب شده ، سوسیس ، پنیر و چند فلفل پخته شده پر می کنیم.

2. مسیرهای پیاده روی مخلوط کنید

شیشه را با آجیل ، دانه ها ، میوه های خشک ، تکه های ذرت ، چیپس شکلات ، گرانولا ، پاستیل ، ذرت بوداده یا هر چیزی که فرزندان شما دوست دارند پر کنید. آنها می توانند مخلوط کامل را هنگام قحطی از بین ببرند.

3. ناهار آغاز شده

وقت اضافی صرف کنید و آن را در غذاهای گرم تقسیم کنید (من چیزهای خود را در Costco پیدا کردم اما حاوی این لیوان تهیه غذا است همچنین ببینید) آیا برای ناهار نوجوان به ایده هایی نیاز دارید؟ دیدن 40 غذای آسان برای فرزندانشان

4. زخم های خود زخمی

بطری های جو دوسر شکلاتی بدون بادام زمینی

یکشنبه یک صلیب درست کنید تا کودک شما بتواند آن را برای یک هفته کامل نگه دارد. این دستور العمل های قانونی را بررسی کنید:

5. برادر انتخاب کنید

گاهی اوقات فقط به نوزادم غذا می دهم ، فکر می کنم گرسنه است (معمولاً او). من ساخت «حمل بشقاب ها» را سال گذشته شروع کردم در حالی که بچه های من در مدرسه آنلاین درس می خواندند. بشقاب ها ترکیبی از پروتئین ، کربوهیدرات و چربی هستند و شامل موادی مانند ادویه جات ، پنیر ، آجیل ، میوه ها و سبزیجات هستند. من میان وعده های کوچک سالم می خورم – اسم فوق العاده ای است.

6. بسته اسموتی

مواد لازم اسموتی در کیف پاک شده

با جمع آوری کیسه ها (زیپ تاپ یا کیسه های بازیافتی مانند این) و هر چیزی غیر از آب کودک شما می تواند محتویات مخلوط کن را بیرون بیاورد و شیر (شیر یا شیر) و یک اسباب بازی ماست به آن اضافه کند. یا مکعب های ماست را در کیسه های اسموتی خود ترکیب کنید (اینم یه سینی غذا که من دارم و دوست دارم) کمک بزرگی برای کودک خسته شماست؟ اسموتی را مخلوط کرده و بریزید آنها می توانند یخ را مانند این شکل دهند سرد

7. غذای کافی در کیسه ها

صرف نظر از آنچه می شنوید ، خرید غذا در بسته بندی اشتباه نیست. من نمی دانم چگونه کسی می تواند نوجوان در خانه داشته باشد و غذای ناخواسته نفروشد! (من دوست دارم قفسه های دائمی را در ظرفی روی پیشخوان بگذارم تا بتوانند آن را ببینند و ببرند.) در اینجا چند غذای خوب بسته بندی شده برای نوجوانان آورده شده است:

  • تخم مرغ یخی
  • چرک یخ
  • همبرگر سبزیجات و کلوچه (ما عاشق مزارع Morningstar Farms Chik Patties هستیم)
  • قیمت پنیر
  • ماست
  • زخم (ما عاشق Perfect و Clif هستیم)
  • بازیکنان کامل (ما عاشق Triscuits و Wasa هستیم)
  • گرانولا (با مخلوط کردن یا ساختن برش های ماست)
  • گاو و بوقلمون در مشکل هستند
  • میوه های خشک خنک هستند
  • آجیل و دانه ها
  • گندم کامل (ما گندم براق و Cheerios را دوست داریم)
  • بسته های بلغور جو دوسر
  • بسته های کره ای یک دانه هستند
  • فنجان میوه (پر از آب)
  • لوله های هوموس و گواکامول
  • نخود فرنگی بو داده
  • جعبه های پایدار برای میلک شیک های نرم و معطر

من در برنامه Amazon Services LLC Associates شرکت می کنم ، یک برنامه بازاریابی وابسته که به من راهی برای کسب درآمد برای پیوند به Amazon.com و سایت های مربوطه می دهد.



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2146

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا