غذای شیرین مورد علاقه من - غذای مجاز

غذای شیرین مورد علاقه من – غذای مجاز


آیا برای رشد گیاه به مخمر نیاز دارید یا فقط از خوردن یک وعده غذایی مکرر بیمار می شوید؟ سعی کنید آن را با گزینه های خوب زیر مخلوط کنید:

1. میوه ها و بادام زمینی

میوه ها و آجیل های خوشمزه می توانند یک غذای خوشمزه بدون گوشت باشند. من موز و بادام زمینی و دارچین یا تمشک و کره بادام زمینی را دوست دارم و نمک می پاشم. برای سالم ماندن ، کره بادام زمینی را بدون شکر ، روغن یا نمک اضافه شده انتخاب کنید.

2. پوره آنها ، Chilli Flakes + کراکر

روغنهای سالم ، عطرها و سایر مواد گیاهی باعث گرسنگی عالی بعد از ظهر می شوند. من همچنین صدای آمینو اسیدهای نارگیل را دوست دارم تا به آن فشار شور اضافه کنم.

3. درختان هموس + خیار

آیا چیزی بهتر از نخود فرنگی مخلوط با tahini وجود دارد؟ سرشار از پروتئین و چربی های سالم – یک افزودنی عالی برای رژیم گیاهخواری!

4. نخود سرخ شده

من اینها را دوست دارم من خودم آنها را می خورم یا در سوپ و سالاد می ریزم. راز مورد علاقه من را در کتاب آشپزی من کشف کنید: غذای آماده

5. میکس را امتحان کنید

میوه خرد شده ، آجیل و شکلات نخورده خود را مخلوط کنید. در 30 گرم در شیشه های شیرین یا کیسه های زیپ دار آماده نگهداری در جیب خود نگهداری کنید!

6. بلوز آبی + اسموتی Acai

یک بسته پنجم Acai (بدون نمک) را با 100 گرم بلوبری ، 100 میلی لیتر آب نارگیل و 1 قاشق چایخوری کره بادام طبیعی مخلوط کنید. اگر احساس زیبایی دارید ، با گندم سیاه غرور و گلهای خوراکی دود کنید.

7 نمک شکلات خنثی

موز ، نمک ، کاکائو و وانیل یا پروتئین گیاهی شکلات را مخلوط کنید تا پایان تمرین به پایان برسد!

8. پاپ کورن + سایت سالم

وقتی ذرت بو داده به شکل پای درآید ، می تواند به یک خمیرمایه مغذی تبدیل شود. مخمر رژیمی منبع عالی ویتامین B و پروتئین های گیاهی است. پامنپو

اگر شما یک دندان شیرین دارید ، www.myvegan.com دارای ترکیبی عالی از مواد مخلوط و بدن ساز معقول و مواد مغذی ضروری است.

سالی اونیل-سردبیر

سال وظیفه دارد مطمئن شود که شما سالم و سالم هستید و لازم نیست کسل کننده باشید – و حتی اگر احساس بهتری دارید ، هنوز هم می توانید کیک خود را تهیه کرده و بخورید. او با کاهش 14 کیلوگرم برای یک شیوه زندگی سالم ، سفر خود را با دیگران در وبلاگ The Fit Foodie به اشتراک می گذارد. او همچنین به عنوان طراح گرافیک و خرده فروش غذا کار می کند ، در مقطع کارشناسی علوم بهداشت در زمینه تغذیه و رژیم درمانی تحصیل می کند و نویسنده دو کتاب آشپزی است: Love Move Eat (Bauer Media، 2017) و Meal Prep Plan (مرداک ، 2019 )






وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2149

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا