غذای کم کربوهیدرات هفته کتو غذای 39

غذای کم کربوهیدرات هفته کتو غذای 39


برنامه های Ketogenic Low Carb که هر هفته به ایمیل شما ارسال می شود!

تهیه غذا نباید هر هفته کار مهمی باشد. این کار را برای ما بیاورید و من در یک کار کوچک که باید انجام دهید به شما کمک می کنم. ما غذاهایی را انتخاب می کنیم که حاوی گلوتن ، کربوهیدرات کم و غذاهای کتو نیستند و یک لیست خرید تهیه می کنیم.

بهترین بخش این است که اگر به یک غذا اهمیت نمی دهید ، می توانید آن را از بین ببرید و لیست فروشنده این تغییرات را ایجاد می کند. آسان نخواهد بود! همچنین می توانید هر چیزی را به غذاهای مورد علاقه خود اضافه کنید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که فقط می خواهند به او بگویند برای کاهش وزن چه بخورد ، توصیه می کنم آزمایش کتو و برنامه های رژیم غذایی ما کاهش وزن را کاهش دهد. اگر فقط اضافه وزن دارید ، رژیم کم کربوهیدرات گزینه مناسبی است.

نکته شگفت انگیز در مورد برنامه رستوران ما این است که هر هفته می توانید اعضای دلخواه خود را تغییر دهید. شما می توانید همه اینها را امتحان کنید! فقط مطمئن شوید که قبل از پنجشنبه هفته ، برای غذا خوردن در هفته های آینده تعدیل کنید. آشپزی سرگرم کننده!

عضویت ما ساده است. برای امتحان می توانید یک ماه ثبت نام کنید یا هر سال برای عضویت در آن ثبت نام کنید. هر جمعه یک وعده غذایی خواهید داشت که به ایمیل شما می آید. شما زودتر از آنها برای خرید ناهار قبل از یکشنبه با آنها خواهید بود. می توانید برنامه غذایی و لیست خرید را مشاهده و چاپ کنید. اگر از غذا خوشتان نمی آید ، فقط آن را بردارید و غذای دیگری را که دوست دارید جایگزین کنید. لیست فروش به طور خودکار تغییر می کند. این یک نرم افزار عالی است که خارج از برنامه های قابل تنظیم در دسترس است. نه تنها چند برنامه کربوهیدرات یا کتو که به شما حق انتخاب می دهد ، علاوه بر این ، با یک لیست خالی شروع کنید و اگر می خواهید ، آن را تهیه کنید.

شما می توانید از سه روش رژیم غذایی استفاده کنید:

  1. رژیم کم کربوهیدرات شامل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده هایی حاوی 40 گرم کربوهیدرات یا کمتر در روز است.

  2. کتو فود شامل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده هایی با 20 گرم کربوهیدرات یا کمتر در روز است.

  3. شام کتو ترکیبی از دو وعده غذایی در روز به علاوه یک وعده پروتئین / چربی در روز برای بیش از 20 کربوهیدرات کل در روز.

در اینجا چند دستور العمل در منوی هفته آینده آورده شده است!



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2141

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا