غذای گیاهی ، طیور و غذاهای دریایی -

غذای گیاهی ، طیور و غذاهای دریایی –


متوجه می شوم که – برای مدتی – “ناامید” نیستم. من قصد ندارم تا آخر عمر برای غذاهای خاصی ثبت نام کنم. در عوض ، من دوست دارم انواع غذاها (و غذاها) را انتخاب و انتخاب کنم و آنها را به روشی سالم وادار کنم. در اینجا اوج آمادگی سه روزه برای من است ، همه چیز در یک ساعت آماده است.

من دوست دارم غذای خود را کوچک نگه دارم و به جای آن غذا را انتخاب کنم. احساس می کنم با این رویکرد همیشه و در پایان روز چیزهای زیادی را از دست می دهم. بسیاری هستند که دوست دارند دو یا سه وعده غذایی بزرگ در روز بخورند در حالی که به بهترین اهداف خود می رسند – من یکی از آنها نیستم. در نهایت ، شما باید به بدن خود گوش دهید و آنچه را که برای شما مفید است انجام دهید.

من صبحانه خود را هر روز به عنوان بخشی از بیدار شدن و سالم بودن همیشه آماده می کنم. من معمولاً تخم مرغ یخ زده و تخم مرغ سفید با برنج بنفش یا برنج یاسمن و گیاهان دیگر مانند فلفل سبز ، کلم بروکلی یا اسفناج دارم. من همه آن را در فصل با کمی سس سویا مخلوط می کنم – این من را به یاد بسیاری از برنج های سرخ شده می اندازد.

هیچ برنامه خاصی برای این رژیم وجود ندارد ، با این حال ، اکثر وعده های غذایی یک وعده غذایی مورد علاقه من است که در پایان روز یا درست بعد از تمرین می خورم.

جوجه ها دانه ها و دانه های خوب خورده اند

  • من در این سالها چندین نوع مرغ کاری درست کرده ام. برخی از آنها بسیار پایین و برخی دیگر بسیار بالا هستند. از روشی استفاده کنید که برای ماکروها و نمایه شما مناسب است. و اغلب ، اگر کاشت نمی کنید ، می توانید مرغ را با توفو یا تمپه عوض کنید.
  • دستورالعمل ها را در اینجا یا در برنامه های FMC (iPhone / Android) پیدا کنید
  • برای لوبیا سبز ، می توانید از روش لوبیا سبز من استفاده کنید و در صورت تمایل گوشت خوک را بردارید و از زیتون استفاده کنید. یا ، در اینجا یک راه حل صرفه جویی در وقت است که من اغلب از آن استفاده می کنم:
    • لوبیا سبز را خریداری کنید که در کیسه محافظت شده برای مایکروویو قرار دارد. کیسه را با چنگال و مایکروویو به مدت 2 تا 3 دقیقه (حداکثر 3) برش دهید تا گرم شود و لوبیا سبز را اضافه کنید.
    • در کیسه نچسب روی دمای فوق العاده قرار دهید. به محض داغ شدن ماهیتابه ، کمی روغن چرب کرده و لوبیا سبز را روی آن بریزید. حدود 3 دقیقه بپزید تا لایه های بیرونی شکل بگیرند. تابه را از روی حرارت بردارید و یک قاشق چایخوری (یا کمتر / کمتر) سیر خرد شده را اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که بلافاصله در لوبیا سبز قرار دهید تا سیر در ماهیتابه نسوزد. مزه دار کنید و نمک و فلفل بزنید.

عواقب بذرهای ارائه شده با بذر

تهیه غذای برگر بر پایه گیاهخواری

  • همه کاشتن همبرگرها یکسان نیستند. وقتی خودم آن را درست نمی کنم ، دوست دارم در فروشگاه همبرگر گیاهی بخرم. اگرچه مقدار کمی سویا در رژیم غذایی شما مجاز است ، اما می تواند منبع یبوست باشد ، به خصوص اگر زیاد آن را بخورید زیرا اکثر محصولات مشتق شده از حیوانات سویا هستند و به شدت اصلاح می شوند.
  • مواد کاشت طبیعی بیشتری نسبت به همبرگر با سویا قرار دهید. این بدان معناست که مواد تشکیل دهنده گیاهان کامل هستند. من دوست دارم کربوهیدراتهای پرچرب و کم چرب بخرم و گوشت برش خورده را به عنوان میان وعده بسته بندی کنم تا همه غذاها رضایت بخش و دارای پروتئین بالا باشند.
  • استفاده از برگر دانه یا لوبیا کاملاً قابل قبول است – باز هم ، فقط مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مکمل های سویا زیادی برای مکمل پروتئین دریافت نمی کنند.
  • پختن گوشت سبزیجات
    • من جوانه بروکسل را در کیسه ای با محافظت از مایکروویو می خریدم و آنها را مانند لوبیا سبز بالا در مایکروویو به مدت دو یا سه دقیقه می پزم تا کمی کاهش یابد.
    • از آنجا که همبرگرها بسیار روغنی هستند ، من از روغن باقی مانده در ماهیتابه هنگام پختن آنها استفاده می کنم / جوانه بروکسل و فلفل خرد شده را می پزم. این یک راه خوب برای اطمینان از این است که ناخواسته به رژیم غذایی خود اضافه نمی کنید و چیزها را با هم مخلوط می کنید.
  • این غذا همچنین در صورت تمایل با گوشت پخته به خوبی ترکیب می شود.

LEMONI & HERB HALIBUT مطالعه من است

تهیه غذای ماهی لیمویی

  • من می دانم که دادگاه هنوز در تلاش است ماهی را به کار بیندازد زیرا می ترسد “آن شخصی” باشد که وقتی دفتر ناهار خود را در مایکروویو آماده می کنید ، کل دفتر را شبیه بازار ماهی کرده است. اما ، ماهی تابه جدید شبیه یک “ماهیگیر” نیست و یک گوشت دوست و تلخ است که در آن می توانید همه چیز را برای مدتی فراموش کنید.
  • در اینجا دستور تهیه گیاهی ماهی لیمو را پیدا کنید.
  • من آنها را با مایه های سرخ شده کوچک ، به اندازه مشت من (حدود 150 گرم) ترکیب کردم تا بعد از تمرین لذت ببرم. این یک شیرین کننده طبیعی است ، فقط شیرینی دارد. اگر چیزی اضافه کنید ، من دارچین درست می کنم ، و اگر رژیم غذایی پرکالری ندارید ، کمی عسل یا شکر نارگیل می تواند به شیرین شدن عطر کمک کند.



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2150

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا