غنای زندگی درونی ناشی از کمبود متابولیسم است

غنای زندگی درونی ناشی از کمبود متابولیسم است


اکثر ما در حدود 18 تا 20 سالگی بزرگ می شویم متأسفانه این بدان معنا نیست که رشد خود را متوقف می کنیم! به طور متوسط ​​، آمریکایی ها از سن 60 سالگی ، زمانی که این تغییر شروع می شود ، هر سال دو پوند یا یک سال درآمد دارند. بله ، تا آن زمان ، آسیب های فاجعه بار وارد شده است.

در حالی که افزایش دو یا دو پوند در سال تفاوت چندانی در سلامتی شما ایجاد نمی کند ، افزایش 30 تا 40 پوند در زندگی بزرگسالان شما را در معرض خطر بیشتری برای دیابت ، بیماری های قلبی ، سرطان و سایر مسائل مرتبط با چاقی قرار می دهد. مانند چاقی درد زانو و بی خوابی.

علت چاقی در میانسالی چیست؟

مردم مدتهاست تصور می کنند که این پدیده ، که به نظر می رسد کل جهان است ، به نوعی ، – کاهش فرایندهای متابولیکی است که در طول زندگی رخ می دهد. به ما گفته شد که موتورهای فیزیکی در جوانی به سرعت کار می کنند و اتفاقات زیادی نمی تواند رخ دهد. اگر بخواهیم از چاقی در میانه زندگی جلوگیری کنیم ، زمان بیشتری برای ورزش و / یا تغییر رژیم غذایی خود برای دستیابی به این میزان متابولیک خواهیم داشت.


در حال حاضر ، اگر از رفتن به یک شب عاشقانه خارج شوید ، می توانید انواع رژیم های غذایی خاص ، ورزش و مکمل هایی را پیدا کنید که می تواند شما را برای کاهش میزان متابولیسم تشویق کند. از آنجا که هر یک از این اثرات می تواند به ما در تجزیه متابولیسم کمک کند ، اثرات آن حداقل است. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، تلاش برای کاهش وزن با ورزش مانند تلاش برای قایق سواری در یک قایق با چاقوی کره ای است – شما مدت زیادی بدون حرکت زیاد دست و پا زدن خواهید کرد.

همچنین ببینید: چرا در بدن خود کار می کنید؟

اما یک مطالعه جدید تمام این ایده ها را در مورد متابولیسم میانسالی خود در مخلوط کن از دست می دهد.

شگفت آور: متابولیسم شما بعد از 40 سالگی کند نمی شود

محققان برای آزمایش استفاده از انرژی الکتریکی در بیش از 6000 جمعیت مختلف از یک روش استاندارد (به نام روش آب دو برچسب) استفاده کردند. این افراد از سنین نوزادی تا 95 سالگی متغیر بودند و از زمینه ها و فرهنگ های مختلف سرچشمه می گرفتند. و نتایج دقیقاً برعکس آن چیزی بود که ما به آن اعتقاد داشتیم.

جای تعجب نیست که میزان متابولیسم ما در دوران نوزادی به طرز چشمگیری افزایش می یابد و در حدود 12 ماه به حداکثر می رسد و سپس به تدریج کاهش می یابد تا به سن بلوغ می رسیم. اما پس از آن نرخ متابولیسم ما به طور شگفت انگیزی از سن 20 تا 60 سالگی ثابت است. حداقل سن وجود ندارد.

به نظر می رسد تغییرات بعدی در حدود 60 سال ، هنگامی که متابولیسم شروع به کاهش می کند ، رخ دهد. اما به خاطر داشته باشید که این همان سنی است که افراد اغلب از اضافه وزن دست می کشند و به تدریج شروع به کاهش وزن می کنند. اگر فکر کنید تغییرات وابسته به سن عمدتا ناشی از تغییرات در پیری ما است ، بسیار متفاوت از آن چیزی است که انتظار دارید.

در مقابل ، این مطالعه نشان می دهد که – همه چیز مشابه است – متابولیسم ما در دهه های 40 و 50 بسیار کمتر از دهه 20 و 30 کاهش نمی یابد. بنابراین چرا بسیاری از ما با افزایش سن چاق می شویم یا برای کاهش وزن تلاش می کنیم؟ بدیهی است که سایر موارد برابر نیستند.

اگر متابولیسم ما نیست ، پس چه؟

ما فقط می توانیم بیش از نیاز خود کالری دریافت کنیم. فرصت های زیادی برای این کار وجود دارد.

همچنین ببینید: دلیل خوردن زیاد غذا

شاید ما نیز کمی در حال حرکت هستیم. حتی اگر زمان کافی برای ورزش داشته باشیم ، همه روزهای ما می تواند 40 سال بیشتر از ما در دوران جوانی باشد. به عنوان مثال ، به این فکر کنید که در حال حاضر چقدر زمان را با دوستان خود سپری می کنید ، در مقایسه با دوران کودکی خود. آیا سرگرمی شما مفیدتر است؟

یا ممکن است سعی کنیم بهانه هایی را برای انجام ندادن کاری که باید انجام می دادیم ، بیابیم. از طرف دیگر ، ما می توانیم کمی حرکت کنیم زیرا بدن ما خشک یا دردناک است. (متأسفانه عدم تحرک فقط این را برطرف می کند.)

وقتی کمی بدن خود را حرکت می دهیم و استفاده می کنیم ، ساختار بدن نیز تغییر می کند. ما عضله خود را از دست می دهیم ، که به نوبه خود توانایی حرکت ما و میزان کالری سوزانده شده هنگام تنفس را کاهش می دهد. در نتیجه ، در این روش ، متابولیسم ما ممکن است کندتر شود – اما نه به دلیل سن ما. برعکس ، به دلیل انتخاب هایی که در سالمندی انجام می دهیم ، به تعویق می افتد.

در عوض ، تحقیقات نشان می دهد که میزان چربی سوزانده شده در بدن شما بیشتر از میزان مصرف انرژی است – حتی بیشتر از میزان کالری که در طول ورزش می سوزانید. و مهمتر از سن شما

آنچه می توانید برای کاهش وزن در وسط زندگی انجام دهید

خبر خوب در اینجا این است که ممکن است بیشتر از آنچه تصور می کنیم در دست ما باشد. اما ما باید کارهایمان را به شیوه زندگی مان متوقف کنیم. یا بهتر است از یادداشت های ما پیرامون ظاهر میانسال خودداری کنید.

دوست من دکتر جاناتان سو ، که اخیراً به عنوان کارگردان جدید پادکست Get -Fit Guy به جای براک آرمسترانگ قدم گذاشته است ، ایده خوبی برای افراد فعال در هر سنی و آمادگی جسمانی دارد – صرف نظر از محدودیت های شما. این هفته ، پس از گوش دادن به برنامه او ، متوجه شدم که واقعاً می توانم با افزایش تمریناتم از برنامه صبحگاهی خود سود ببرم.

از طریق رژیم غذایی سالم ، پروتئین می تواند بخش مهمی از تلاش ما برای غلبه بر گسترش زندگی داخلی باشد. افزودن مقدار زیادی پروتئین به رژیم غذایی ما همچنین می تواند به سه روش مهم به ما کمک کند تا وزن خود را افزایش دهیم:

  1. پروتئین به کاهش اشتها کمک می کند ، که باعث کاهش اشتها می شود.
  2. پروتئین همچنین بر متابولیسم گرما تأثیر می گذارد. این بدان معناست که وقتی پروتئین بیشتری مصرف می کنید ، چربی بیشتری می سوزانید تا زمانی که بیشتر چربی یا چربی می خورید. نتایج حداقل هستند ، اما فقط کمی مفید هستند.
  3. پروتئین (در ترکیب با ورزش و پیاده روی) به ما در ساخت و حفظ توده عضلانی کمک می کند ، که به ما کمک می کند کالری بیشتری در زمان استراحت بسوزانیم.

برای دستیابی به این هدف ، از شما می خواهم که انواع دیگری از غذاهای پروتئینی را در رژیم غذایی خود قرار دهید و همچنین میان وعده ها گوشت ، از جمله تخم مرغ ، ماهی و محصولات لبنی نیز منبع پروتئین است. لوبیا ، لوبیا ، غلات ، آجیل و غلات نیز پروتئین را تأمین می کنند. به خاطر داشته باشید که بسیاری از غذاهای گیاهی برای تأمین پروتئین یکسان از رژیم غذایی کوچک حیوانات نیاز دارند.

مقاله قبلی من در مورد مکمل پروتئین می تواند به شما در جذب بهتر پروتئین و حفظ کل کالری کمک کند. همچنین می توانید برای جلوگیری از کاهش وزن مربوط به افزایش سن و ساختن ماهیچه های بیشتر از پروتئین کمتر و ایجاد عضلات پس از رژیم های گیاهی ، به بخش های من مراجعه کنید.

و سرانجام ، من و براک آرمسترانگ به تازگی با یکدیگر همکاری کردیم تا یک پادکست ویژه برای مقابله با گسترش میانسالی پیدا کنیم ، که می توانید اینجا ثبت نام کنید.



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2515

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا