benefits of a2 milk

مزایای شیر ورزشکار a2 – تغذیه کلی جونز


آیا وقتی شیر برای خوردن غذای مناسب کافی است گیج شده اید؟ شیر حاوی مقدار زیادی مواد مغذی ضروری از جمله پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. با این حال ، برای برخی افراد ، شیر می تواند مشکلات معده ایجاد کند. اگر نگران علائم مصرف شیر هستید اما نمی خواهید مواد مغذی موجود در آن را از دست بدهید ، ممکن است از آزمایش شیر A2 سود ببرید. در این پست ، ما بررسی می کنیم که a2 Milk چیست ، مزایای a2 Milk برای ورزشکاران و چگونه می توانید این مکمل ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا به شما در نیازهای شما به عنوان یک ورزشکار یا معمولی کمک کند.

در نتیجه a2 شیر با تشکر از حمایت شما از این پست! مثل همیشه ، همه ایده ها متعلق به من است و من فقط با کسانی که از خرد و ارزش های یکسانی برخوردارند موافقم.

شیر a2 چیست؟

نام شیر A2 از پروتئین A2 موجود در شیر گاو گرفته شده است. شیر گاو پایدار حاوی پروتئین A1 و A2 بتا کازئین است ، در حالی که شیر A2 فقط حاوی پروتئین A2 است. به طور خاص ، شیر a2 از گاوهایی گرفته می شود که به طور طبیعی فقط پروتئین A2 و بدون A1 تولید می کنند.

مزایای آسیاب شیر a2

یکی از مزایای شیر A2 این است که چون فقط حاوی پروتئین A2 است ، به راحتی هضم می شود و در نتیجه از مشکلات معده در برخی افراد جلوگیری می کند. این به این دلیل است که تفاوت کمی در تراز اسید آمینه پروتئین A2 در مقایسه با پروتئین A1 وجود دارد ، به همین دلیل پردازش پروتئین ها متفاوت است.

a2 شیر با میوه

مطالعه ای از دانشگاه پردو نشان داد که برخی از افراد مبتلا به اختلالات گوارشی پس از نوشیدن شیر معمولی می توانند علائم خود را هنگام نوشیدن شیر حاوی فقط پروتئین A2 به میزان قابل توجهی کاهش دهند. اگر شما بدون هیچ مشکلی قادر به خوردن شیر بز یا گوسفند بوده اید ، دلیل آن این است که این پروتئین فقط حاوی پروتئین A2 است.

ایمنی و پایداری حیوانات در مزارع شیری a2

همانطور که می دانید ، ما تغذیه کلی جونز بسیار نگران پایداری و شیوه های خوب کشاورزی هستیم ، به همین دلیل است که توجه به این نکته جالب است که همه مزارع شیر A2 اعلامیه Validus در حمایت از حیوانات هستند. این بدان معناست که آنها برنامه آزمایش و نظارت بر گاوهای شیری را با پشتیبانی وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) دنبال می کنند. برای حفظ این هویت ، کشاورزان باید در نظارت ، ارزیابی و آموزش مشارکت داشته باشند تا از رعایت استانداردهای حیوانات خود اطمینان حاصل کنند که شامل مراقبت مناسب از حیوانات ، شیوه های بهداشتی ، کیفیت غذا و آب ، امکانات تسهیل کننده لذت بردن از حیوانات و مراقبت مناسب از آنها است. نیاز به حیوانات تخصصی

راهکارهای ترکیب شیر A2 برای کارآیی بیشتر آن نه تنها در مورد حیوانات بلکه در مورد سلامت کارگران و نحوه تأثیر محیط آنها بر محیط است. طرح پایدار آنها به تعدادی از مسائل کلیدی برای پایداری محیط زیست در صنایع لبنی از جمله حفاظت از آب و خاک ، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، افزایش تنوع مزرعه و کاهش ضایعات می پردازد.

اکنون که شیر a2 گوارشی را درک کرده اید ، بیایید به شیر موجود در شیر A2 که ورزش را پشتیبانی می کند بپردازیم.

مزایای سلامتی شیر A2 برای ورزشکاران

برای برخی افراد ، قطع شیر به دلیل عدم تحمل لاکتوز یا به دلیل شیر ضروری است. با این حال ، تحولات اخیر در جامعه نیز وجود دارد بدون شرایط همچنین محصولات غیر لبنی را انتخاب کنید. این می تواند به دلیل اثرات اختلالات گوارشی یا به سادگی پیروی از توصیه های رسانه ها باشد.

مشکل این است که بسیاری از محصولات غیر لبنی مانند شیر بادام یا جو دوسر ارزش تغذیه ای مشابه شیر گاو ندارند. برای ورزشکاران ، این به معنای کمبود مواد مغذی ضروری مانند پروتئین ، ویتامین D ، کلسیم و پتاسیم است. در مقابل ، شیر a2 حاوی همان مقدار کلسیم و سایر مواد مغذی شیر گاو است زیرا در واقع شیر گاو است.

شیر شکلاتی بعد از ورزش

پروتئین ها

پروتئین ها ریز مغذی های ضروری برای رشد و بهبود ماهیچه ها هستند. پروتئین به حفظ سلامت اندام ها و بافت ها کمک می کند ، آب را قوی نگه می دارد و بر سلامت شما تأثیر می گذارد. همچنین به کارایی الکتریکی و انرژی کمک می کند. شیر a2 در هر فنجان هشت گرم پروتئین فراهم می کند و شامل هر سه آمینو اسید (یا BCAA) است: لوسین ، ایزولوسین و والین. این اسیدهای آمینه برای سنتز انتقال دهنده های عصبی ضروری هستند و می توانند به بهبود و بازیابی کمک کنند.

برای ورزشکاران و ورزشکاران ، خوردن 10-20 گرم پروتئین بالا در 30 دقیقه ورزش برای از دست دادن ماهیچه مهم است. اگر بعد از ورزش با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنید ، منبع آب پروتئین مانند شیر ممکن است بهترین راه برای برآوردن نیازهای بدن شما باشد. همراه با 1 فنجان شیر a2 با کمی آجیل یا ادامام خشک شده یا علاوه بر اسموتی با پروتئین اضافی از موادی مانند پودر پروتئین یا کره آجیل ، می توانید نیازهای تغذیه ای خود را با هضم ساده ، آسان و آسان برآورده کنید.

ویتامین دی.

ویتامین D حاوی مواد مغذی ضروری برای ماهیچه ها و استخوان ها و همچنین ایمنی بدن است. این گیاه به بدن کمک می کند تا کلسیم را از روده جذب کند که برای سلامتی ضروری است. سطوح پایین ویتامین D با افزایش خطر شکستگی همراه است ، به همین دلیل پیشگیری از صدمات ورزشکاران بسیار مهم است. ویتامین D همچنین می تواند در رشد ماهیچه ها و ترمیم و حفظ پاسخ های التهابی و ایمنی نقش داشته باشد. فقط چند ماده غذایی حاوی ویتامین D هستند ، اما یکی از فواید شیر a2 این است که یک فنجان 15 درصد ویتامین D را تأمین می کند.

ویتامین D و عملکرد

کلسیم

کلسیم ، فراوان ترین ماده معدنی در بدن ، برای تشکیل استخوان و دندان و ماهیچه ها ، اعصاب و هورمون ها ضروری است. از آنجا که کلسیم برای از دست دادن عضلات مورد نیاز است ، کمبود آن می تواند باعث ناراحتی ورزشکاران شود. علاوه بر این ، هر ورزشکاری با RED-S در معرض از دست دادن استخوان و شکستگی قرار دارد و بنابراین باید از استفاده صحیح کلسیم اطمینان حاصل کند. برای تأمین نیازهای کلسیم ، 1 فنجان شیر a2 25 درصد از مصرف روزانه مکمل های کلسیم را تأمین می کند.

پتاسیم

پتاسیم یک الکترولیت است که به حفظ سلامت استخوان ها کمک می کند و تن ماهیچه ها ، فشار خون و ضربان قلب را بهبود می بخشد. گردش آب نیز مهم است و اغلب هنگام ورزش عرق خود را از دست می دهید. در یک فنجان شیر a2 ، می توانید 8 of از پتاسیم مورد نیاز روزانه خود را مصرف کنید.

شیرینی

کم آبی بدن در ورزشکاران می تواند منجر به کاهش عملکرد ، خستگی اولیه ، گرفتگی عضلات ، سردرد و در موارد شدید ، تب و فلج شود. کم آبی بدن نیز مانع بهبودی می شود. در عوض ، از دست دادن فقط 1-2 of از وزن بدن در آب منجر به استقامت و عملکرد می شود. شیر A2 می تواند مایعات روزانه شما را بشمارد و همچنین برخی از غذاهای فوق را ارائه دهد که عملکرد را نیز بهبود می بخشد.

نحوه استفاده ورزشکاران از شیر A2

لطفا توجه داشته باشید که a2 Milk 100٪ شیر گاو است ، به همین دلیل است نه مناسب برای افرادی که در معرض عدم تحمل لاکتوز هستند یا دارای کمبود آب پنیر / شیر هستند. با این حال ، اگر هنگام خوردن شیر ناراحتی معده دارید و به این بیماری مبتلا نشده اید ، می توانید شیر A2 را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. من توصیه می کنم با کمی 2 قاشق غذاخوری در روز شروع کنید تا یک فنجان کامل کار کنید تا علائم GI خود را کنترل کنید.

a2 شیر با خمیر

در اینجا چند پیشنهاد برای گنجاندن شیر A2 در رژیم غذایی شما وجود دارد:

  • بعد از تمرین آن را به عنوان مخمر میل کنید
    • شیر a2 حاوی مواد مغذی و کربوهیدرات است که همه آنها را برای پر کردن بعد از تمرین نیاز دارید. سعی کنید 1 فنجان شیر a2 را با کمی ادامام خشک مخلوط کنید تا پروتئین و میوه بیشتری دریافت کنید.
  • برای افزودن مواد مغذی ، جو دوسر یا جو دو سر را به مدت یک شب مخلوط کنید
  • از آن به عنوان پایه در اسموتی صبح خود استفاده کنید
  • گندم یا موسلی داشته باشید تا کمتر بخورید
  • ادویه جات A2 را به قهوه خود اضافه کنید
  • از آن برای تهیه ماست تند استفاده کنید

اگر می خواهید برای بهتر کار کردن و جلوگیری از مشکلات ناشی از GI کمک بگیرید ، در مورد 1-1 بیشتر به ما بگویید.



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2514

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا