منوی غذای کم کربوهیدرات کتو هفته 38

منوی غذای کم کربوهیدرات کتو هفته 38


برنامه های Ketogenic Low Carb که هر هفته به ایمیل شما ارسال می شود!

اگر برای تهیه غذا در خانه برای همه پرسنل تلاش کرده اید و همچنین سخت تلاش می کنید تا آنچه را که می خورید و / یا کتو می خورید دنبال کنید ، من آن را برای شما پوشش می دهم! نگران نباشید زیرا برنامه های غذایی من دوستانه است و رستوران ها رسمی هستند!

اگر تصمیم گرفته اید که ارزان عمل کنید و پهنای باند کم را به خطر بیندازید ، فقط خودتان را فریب می دهید. این باعث صرفه جویی در وقت می شود زیرا همه شما یک لیست خرید ، چاپ آسان و آماده کار دارید.

از همین حالا شروع کنید و از بازی جلوتر باشید و وقتی بچه ها برای شام به خانه می آیند این استرس به سراغ شما نمی آید!

عضویت ما ساده است. برای امتحان می توانید یک ماه ثبت نام کنید یا هر سال برای عضویت در آن ثبت نام کنید. هر جمعه یک وعده غذایی خواهید داشت که به ایمیل شما می آید. شما زودتر از آنها برای خرید ناهار قبل از یکشنبه با آنها خواهید بود. می توانید برنامه غذایی و لیست خرید را مشاهده و چاپ کنید. اگر از غذا خوشتان نمی آید ، فقط آن را بردارید و غذای دیگری را که دوست دارید جایگزین کنید. لیست خرید به طور خودکار تغییر می کند. این یک نرم افزار عالی است که خارج از برنامه های قابل تنظیم در دسترس است. نه فقط چند برنامه کربوهیدرات یا کتو که به شما حق انتخاب می دهد ، علاوه بر این ، با یک لیست خالی شروع کنید و در صورت تمایل خودتان آن را تهیه کنید.

شما می توانید از سه روش رژیم غذایی استفاده کنید:

  1. رژیم کم کربوهیدرات شامل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده هایی حاوی 40 گرم کربوهیدرات یا کمتر در روز است.

  2. کتو فود شامل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده هایی با 20 گرم کربوهیدرات یا کمتر در روز است.

  3. شام کتو ترکیبی از دو وعده غذایی در روز به علاوه یک رژیم غذایی سرشار از پروتئین / چربی در روز ، بیش از 20 TOTAL کربوهیدرات در روز.

در اینجا چند دستور العمل در منوی هفته آینده آورده شده است!



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2148

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا