مکمل های غذایی چگونه می توانند به شما در فشار خون بالا کمک کنند

مکمل های غذایی چگونه می توانند به شما در فشار خون بالا کمک کنند


نکات مهم برای فشار خون بالا (فشار خون)

فشار خون بالا زمانی اتفاق می افتد که فشار یا فشار خون پمپ شده از طریق عروق شما بیش از حد بالا باشد. در صورت عدم درمان ، فشار خون بالا می تواند به قلب یا دیواره عروق خونی آسیب برساند. با گذشت زمان ، فشار خون همچنان در حال افزایش است ، ممکن است باعث اختلال در عملکرد قلب و عروق شود و ممکن است منجر به عوارض دیگری مانند سکته مغزی ، نارسایی قلبی یا قلبی ، بیماری کلیوی و / یا از دست دادن بینایی شود.

علائم و نشانه ها

علائم فشار خون بالا می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد و شما ممکن است هیچ کدام از این علائم را نداشته باشید. در اینجا برخی از علائم وجود دارد:

  • دایره
  • بیرون آمدن از صورت (قرمز)
  • خونریزی از بینی
  • دید اشتباه
  • سردرد

خطرات و علل فشار خون بالا

انواع بیماری ها و شرایط زندگی می تواند منجر به بیماری های جدی شود. فشار خون بالا می تواند در طول زمان ایجاد شود یا در اوایل تماس با سایر بیماری ها شروع شود. برخی از عواملی که می توانند باعث فشار خون بالا شوند عبارتند از:

  • سن – افراد بالای 50 سال بیشتر در معرض خطر هستند
  • موجودات زنده – ترکیبی از غذاهای سرشار از سدیم و ورزش متوسط
  • بسیاری از مشکلات
  • الکل اضافی
  • کم خوابی
  • دیابت قندی
  • بیماری کلیوی
  • سابقه خانوادگی فشار خون بالا (فشار خون بالا)
  • بارداری – به دلیل افزایش کم خونی در نوزاد و افزایش وزن ناشی از بارداری

برای اندازه گیری / تعیین فشار خون چه می توانید انجام دهید؟

پزشک ممکن است فشار خون شما را با استفاده از دستگاه فشار خون برای تعیین فشار خون شما کنترل کند. اندازه گیری فشار خون 120/80 میلی متر جیوه است و هر چیزی که بیش از 120 یا 80 باشد می تواند بسته به مقدار شما فشار خون را بدتر کند.

مراقبت از بیماری شما

در صورت تشخیص فشار خون بالا ، پزشک ممکن است به شما توصیه کند که فشار خون را به طور مرتب در خانه با بالشتک فشار خون چک کنید و آماری بنویسید تا تغییرات را در طول زمان مشاهده کنید. این به پزشک کمک می کند تا بهترین درمان موجود را به شما ارائه دهد. اگر از بیماری روانی رنج می برید ، ممکن است مفید باشد که با فردی صحبت کنید که می تواند به شما در مقابله با هرگونه استرس کمک کند و راه هایی برای کاهش هرگونه نگرانی در مورد سلامتی خود پیدا کنید. اگر شما رنج می برید ، مددکاران اجتماعی و روان پزشکان می توانند منبع خوبی باشند.

نحوه استفاده از فشار خون بالا

تغییراتی در رژیم غذایی و شیوه زندگی شما وجود دارد که می تواند به کاهش و بهبود فشار خون کمک کند. تغییرات جزئی رژیم غذایی و تغییر شیوه زندگی می تواند به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید و فشار خون را افزایش دهید.

  • به طور منظم ورزش کنید – فعالیتهایی را پیدا کنید که می تواند بر شما و زندگی شما تأثیر بگذارد و سعی کنید ورزش منظم را با هم ترکیب کنید. در صورت داشتن هرگونه نگرانی در مورد شروع کار / ورزش ، حتماً با پزشک خود مشورت کنید.
  • مصرف نمک را کاهش دهید – غذاهای سرشار از سدیم می توانند فشار خون را افزایش دهند بنابراین می توانید میزان نمکی را که به رژیم غذایی خود اضافه می کنید و غذاهایی که غنی از سدیم می خورید کاهش دهید. می توانید روشهای غیر شور را امتحان کنید که رژیم شما را تقویت می کند مانند گیاهان معطر خانم داش یا گیاهان خشک و تازه. انتخاب بیشتر غذاهای نپخته به کاهش مصرف سدیم کمک می کند.
  • اگر سیگار می کشید سیگار را کاهش دهید / ترک کنید – در صورت تمایل به تغییر این حالت با پزشک خود مشورت کنید.
  • کاهش استرس – یافتن راه هایی برای مقابله با استرس می تواند برای فشار خون و سلامت شما مهم باشد. افراد زیادی هستند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند مانند مددکار اجتماعی ، روانشناس و حتی پزشک خانواده شما. آنها می توانند برای یافتن راه هایی برای کاهش استرس که می تواند بر زندگی شما تأثیر بگذارد ، با شما همکاری کنند.

داروهای مورد استفاده برای درمان فشار خون بالا

پزشک ممکن است داروهای تجویزی را برای کاهش فشار خون توصیه کند. داروهای مختلفی وجود دارد که پزشک ممکن است به شما توصیه کند فشار خون طبیعی خود را دریافت کنید. در اینجا برخی از داروهایی که می توانند برای کاهش فشار خون استفاده شوند آورده شده است:

  • دیورتیک ها
  • با بتا تماس بگیرید
  • محدودیت های ACE
  • و ARB
  • مکمل های کلسیم

چه زمانی باید ملاقات با نویسنده ثبت نام شده غذا را در نظر بگیرید؟

تغییرات رژیم غذایی می تواند به تنظیم فشار خون کمک کند. اگر می خواهید رژیم غذایی خود را تغییر دهید ، ممکن است وقت آن رسیده باشد که با یک متخصص تغذیه ثبت نام شده صحبت کنید. پزشکان ثبت شده ما در وینیپگ می توانند به شما در یافتن درمان مناسب و ارائه مراقبت و مشاوره مورد نیاز کمک کنند. آنها با شما همکاری می کنند تا به شما در یافتن برنامه غذایی یا رژیم غذایی که بیشترین کمک را در زندگی شما می کند ، کمک کنند.

WINNIPEG نوشتن مشارکت در کنترل خون خون

غذاهای Winnipeg ما چه کاری می تواند برای شما انجام دهد

هنگامی که برای اولین بار قرار گرفتید ، یک جلسه 80-90 دقیقه ای با یک متخصص تغذیه آگاه و دلسوز دریافت خواهید کرد که می تواند به شما کمک کند احساس حمایت و آموزش کنید. متخصص تغذیه شما:

  • از بین بردن ابهام در مورد اینکه چه چیزی بخورید ، چه موقع و چه مقدار فشار خون بالا را کنترل کنید
  • کمک به شما در تهیه غذا به شما کمک می کند تا بیماری خود را بهتر مدیریت کنید
  • با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی اولیه ، پزشک یا متخصص خود صحبت کنید و / یا تماس بگیرید.
  • اصول فشار خون بالا ، افسانه ها را توضیح دهید و ایده هایی در مورد تغذیه سالم به شما ارائه کنم.
  • برای کمک به شما در مقابله با تغییر نگرش های مورد نیاز برای سالم و سالم ماندن.
  • برای کمک به مدیریت سلامت خود با درک نحوه فروش مواد غذایی ، خواندن یادداشت ها و طبخ غذاهای مورد علاقه خود.
  • آنها نکات آشپزی ، نکات تهیه غذا ، تغییرات طراحی و نوشیدنی ها را در اختیار شما قرار می دهند.
حمایت از خون رژیم غذایی وینیپگ

مزایای کار با تغذیه

ما می خواهیم شما در مورد نحوه تغذیه بدن خود احساس بهتری داشته باشید و به شما در یادگیری مواد مغذی که به سلامت و رفاه شما کمک می کند ، کمک کنید. غذای کمتر مکانی امن برای دریافت مشاوره و راهنمایی های بهداشتی بدون قضاوت است.

ثبت نام متخصص تغذیه ما اقدامات پزشکی قابل احترامی را در اختیار ما قرار می دهد و در سفر سالم شما به شما کمک می کند. هنگام کار با یکی از اعضای تیم ما ، می توانید آنها را به عنوان کتاب غذای خود مشاهده کنید و در مورد سوالات تغذیه خود مشاوره تخصصی دریافت کنید. متخصص تغذیه شما را می شناسد ، همچنین رژیم غذایی شما ، ترجیحات رژیم غذایی شما ، عدم تحمل شما و برنامه ای برای نحوه برخورد با بیماری شما به شما ارائه می دهد.

متخصص تغذیه شما همچنین می داند که خوردن و آشامیدن می تواند درک شما را بیشتر کند. آنها به شما کمک می کنند تا رابطه خود را با غذا آزمایش کنید. اگر رابطه خوبی با غذا ندارید ، متخصص تغذیه می تواند به شما در ایجاد صلح با غذا و حل مشکلات عاطفی کمک کند.

مهم نیست که در کجا در سفر سلامت خود هستید ، متخصص تغذیه می تواند با علاقه ، حمایت و پاسخگویی به شما در دستیابی به اهداف خود کمک کند.

مادلین موریش ، در وینیپگ در Little Nutrition مشغول غذا خوردن است

خلاصه آثار خلاصه

چند بار برای دیدن تغییرات در سلامتی من به من توصیه می شود؟

جواب کوتاه: بسیاری از مشتریان ما می گویند که پس از 3 تا 6 ماه مسئولیت های 3 تا 5 را در رژیم غذایی و سلامتی خود مشاهده می کنند. برخی از مشتریان فقط به یک یا دو توقف نیاز دارند. متخصص تغذیه در اولین ملاقات ، برنامه درمانی مناسب را به شما ارائه می دهد.

پاسخ طولانی: این بستگی به میزان مشکلات سلامتی و زندگی دارد که باید برطرف شود. مهارت های اضافی و آموزش های مربوط به تهیه غذا ، آشپزی و خرید می تواند زمان بیشتری را برای دستیابی و ایجاد عادات خوب به همراه داشته باشد. علاوه بر این ، ممکن است هنگام تماس با متخصص تغذیه مانند سوزش معده ، سردرد و استرس ، و همچنین وضعیت بد بدنی ، عوارض قلبی ایجاد شود و این باید مورد توجه قرار گیرد. ما همچنین مشاوران و یاورانی داریم که می توانند به شما در مقابله با مشکلات روزمره مقابله با استرس ، اضطراب ، ناامیدی ، ناراحتی و مشکلات روابط کمک کنند. علاوه بر این ، روان درمانی ابزاری است که در صورت ترکیب با تغییرات سیستم های بهداشتی به موفقیت کمک می کند.

آیا من تحت مراقبت بهداشت منیتوبا یا بیمه درمانی پزشکی گسترده در زندان هستم؟

سلامت منیتوبا هیچ ربطی به متخصصین رژیم غذایی معمولی ندارد. با این حال ، اگر بیمه درمانی را از طریق کارفرمای خود اضافه کرده اید ، ممکن است به خدمات رژیم درمانی و درمانگر ثبت شده دسترسی داشته باشید. اگر از انتشار خود مطمئن نیستید ، می توانید با دفتر ما با شماره 1-204-515-7466 تماس بگیرید و ما قادر خواهیم بود با شما تماس بگیریم. علاوه بر این ، اگر برنامه شما اجازه پرداخت مستقیم را می دهد ، خوشحال می شویم که تصمیم مستقیم خود را به شما اطلاع دهیم. امیدوارم پول جیبی خود را تا حد ممکن پایین نگه دارید.

قیمت آن چند است؟

طول اولین توقف 80-90 دقیقه طول می کشد و 185 دلار هزینه دارد
سفرهای بعدی 50-60 دقیقه طول می کشد و 130 دلار هزینه دارد

آیا می توانم زمانی را برای ملاقات با Detitian Certified رزرو کنم؟

برای رزرو وقت برای ملاقات با یکی از افرادی که رژیم غذایی مشروع یا سالم داشته اید ، می توانید:
تلفن: 2046-515-7466
ایمیل: [email protected]
کتاب آنلاین: https://alittlenutrition.janeapp.com/

کتاب:
انجمن قلب آمریکا (2021). فشار خون. بر اساس: حقایقی در مورد فشار خون بالا | انجمن قلب آمریکا
بنیاد قلب و سکته مغزی (2021). مراقبت از خون شما. منبع: www.heartandstroke.ca

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2146

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا