نحوه معرفی غذاهای جدید به افرادی که اهل خوردن هستند

نحوه معرفی غذاهای جدید به افرادی که اهل خوردن هستند


10 نکته برتر من برای یافتن غذاهای تازه برای گیاه خواران. راههای عملی برای کمک به غذا خوردن بهتر با استرس کمتر!

تغذیه کودکان می تواند کاری دلهره آور باشد ، نمی توان آن را انکار کرد. تلاش برای وسوسه کردن آنها برای امتحان غذاهای جدید و آشنایی آنها با طعم ها ، ادویه ها و شکل های جدید ، ممکن است بعضی روزها امری غیرممکن به نظر برسد. برای کمک به شما در این زمینه ، در اینجا ده نکته برتر من در مورد نحوه معرفی غذاهای جدید به کسانی که به انتخاب خود می خورند ، آورده شده است.

1. یکبار

حتما از نو شروع کنید یک وعده غذایی جدید سر وقت. ما نمی خواهیم تکان دادن کودک و ممکن است هر گونه ترس را افزایش دهد یا اضطراب آنها غذای تازه دارند برای میان وعده ها توصیه می کنم که هر سه روز یک وعده غذایی جدید و کسانی که حداقل هفته ای یک بار زیاد غذا می خورند همراه داشته باشید.

2. زمان خود را انتخاب کنید

زمانی از روز یا روز هفته را که بچه ها هستند انتخاب کنید هوشیار و آرام و خسته نشوید عصر برای بسیاری از کودکان ، به ویژه در سنین پایین ، سخت ترین زمان است. آنها تا ساعت 5 بعد از ظهر بسیار خسته شده اند تا غذاهای جدید را امتحان کنند ، بنابراین قبل از روز زمانی را انتخاب کنید که بتوانند این کار را انجام دهند.

برای کودکان بزرگتر این امر ممکن است دشوار باشد اگر آنها تمام روز در مدرسه باشند بنابراین در عوض این کار را در آخر هفته انجام دهید.

4. قانون 20/80

یک بشقاب کامل غذای تازه را به کودک فشار ندهید. فقط اضافه کن کمی غذاهای آنها علاوه بر غذاهای زیادی که می شناسند و دوست دارند. من قانون 20/80 را می نامم – 80٪ غذای سالم و 20٪ غذای تازه.

5. پذیرش

با بچه های بسیار مشکل ، هدف شما هنگام معرفی یک رژیم غذایی جدید به نوزاد این است که اجازه ندهید او غذا بخورد و آنها را مجبور کنید غذا را بپذیرید در بشقاب آنها پس از برداشتن چند بار اول ، خوب است. همه اینها بخشی از فرایند است.

6. آشتی

وقتی کودکی غذا را از یک بشقاب دریافت می کند ، زمان کمک به او فرا رسیده است. خودشه دست زدن به که ، بو این … هر چیزی جز این که از آنها خواسته باشید که بچشند. بگذارید آنها این کار را در زمان خود انجام دهند. صبر مهم است!

7. منافع کوچک

وقتی آماده شدند ، از آنها بخواهید TTT – Teeny Tiny We love food را امتحان کنند. به آنها بگویید اگر دوست ندارند اشکالی ندارد. بعد از آن یک گاز او می تواند غذا را روی زمین بگذارد و آنجا بماند. اگر آنها تلاش کردند و به شما گفتند که دیگر آن را نمی خواهند ، آنها را مجبور به تلاش مجدد نکنید. برای شما مهم است اعتماد آنها را جلب کند و می داند که مجبور به انجام این کار نیست.

8. گزینه ها را ارائه دهید

کودکان دوست دارند احساس کنند که هستند حاکمان در مورد آنچه آنها می خورند و این به ویژه در مورد کسانی که فقط غذای ناخواسته می خورند صادق است. بهترین انتخاب را به فرزندان خود بدهید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید کلم بروکلی را امتحان کنید ، آن را به آنها بدهید سه روش مختلف که ممکن است آن را بدهید کلم بروکلی خشک ، سس کلم بروکلی پخته یا کلم بروکلی با سس چدار. بگذارید آنها تصمیم بگیرند که چگونه آن غذا را امتحان می کنند.

9. تهیه غذا

پیدا کردن بچه ها در آماده سازی شرکت کنید غذاهایی که می خواهید بخورید می تواند واقعاً مفید باشد. اگرچه آنها نمی خواهند غذا را امتحان کنند و از چشیدن آن امتناع می کنند ، آنها را پوست کنده ، برش بزنید ، بپزید و چیزهای دیگر به آنها کمک کنید تا در کنار غذاهایی که می تواند باعث اضطراب آنها شود احساس راحتی کنند.

10. صبور باشید

همه ما هر بار که از بخاطر امتناع از خوردن فرزندانمان ناراحت می شویم ناامید هستیم. اما مهم این است که ما تمام تلاش خود را برای این کار انجام دهیم صبور باش و اضطراب و اختلالات خوردن کودک را تشدید نکند.

امیدوارم این نکات مفید بوده باشد. اگر پیشنهادی دارید لطفاً در نظرات زیر به من اطلاع دهید.

آیا به دنبال راهی برای تغذیه انواع غذاها هستید؟ امتحان کنید برادران را انتخاب کنید. صفحات شکسته دارای پنج محفظه پر از چندین گروه غذایی و مخلوط کن است. به اندازه کافی برای غذا سرگرم کننده ، لذت بخش و لذت بخش برای کسانی که فقط آن را می خورند.

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2140

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا