"همانطور که در TikTok دیده ایم" "TV Show" جدید است - San Bernardino Sun

“همانطور که در TikTok دیده ایم” “TV Show” جدید است – San Bernardino Sun


نویسنده JOSEPH PISANI | آسوشیتدپرس

نیویورک – در کنار Twizzlers و Sour Patch Kids در یک فروشگاه آب نبات در نیویورک یک آب نبات میوه گیر وجود دارد که به دلیل پیدا شدن در TikTok در قفسه ها جایی پیدا کرد.

ویدئوهای سیل سال گذشته نشان می داد که مردم کیسه های پلاستیکی گدام را گاز می گیرند و خرس های کوچک را از دهان خود بیرون می آورند. خرده فروشان در فروشگاه آب نبات It’Sugar این را تشویق کردند که نگهداری شود ، و gummies آنقدر خوب عمل کردند که TikTok بخشی از استراتژی فروش شرکت شد. این زنجیره در حال حاضر بنرهایی با نشان برنامه در فروشگاه ها دارد و کالاهای TikTok هر هفته 5 تا 10 درصد از فروش را تشکیل می دهند.

کریس لیندستد ، معاون بازاریابی It’Sugar ، که حدود 100 سایت دارد ، می گوید: “این عدد دیوانه کننده ای است.”

TikTok ، یک برنامه رقص ویدئویی 1 میلیارد دلاری با شهرت جهانی ، همچنین به یک بازار تبدیل شده است. این زنجیره به نوبه خود انتظار دارد کاربران جوان TikTok در فروشگاه های خود بفروشند ، سهام TikTok را راه اندازی کرده است که یادآور فروشگاه های “As Seen On TV” است که سهام می فروشند.

در Barnes & Noble ، جداول نشانه هایی با #BookTok ، هشتگ مبتنی بر متن در TikTok نشان می دهند که پوسترهایی را در لیست پرفروش ترین ها قرار داده است. آمازون دارای بخشی از صفحه خود به نام “Internet Famous” است ، با لیست محصولات که هر کسی که در TikTok زندگی می کند می تواند آنها را شناسایی کند.

هشتگ #TikTokMadeMeBuyIt بیش از 5 میلیارد بازدید در TikTok داشته است و این برنامه یک کیف خرید شگفت انگیز ایجاد کرده است: ساق ، کیف دستی ، لباس های شسته شده و حتی پنیر فتا. ویدئوهای سرآشپز چربی پخته ، اوایل امسال پنیر سفید سفید را از فروشگاه یخچال به پرواز درآورد.

دشوار است که تعداد صداهای tiktok بعدی را اشتباه بگیرید. چگونه TikTok فکر می کند چه کسی می تواند آنچه را که مشخص نیست ببیند. شرکتها اغلب بی پروا هستند و تمایل دارند در شرکت های نوپا مشارکت داشته باشند ، تولیدکنندگان و برنامه های رایگان را بارگیری کرده ، آنها را برای انجام تجارت یا خرید تبلیغات در TikTok استخدام کنند.

جنی کمپبل ، مدیر ارشد بازاریابی کیت اسپید می گوید: “این ابتدا یک خراش بود” ، هنگامی که یک جستجوی “قلبی” در صفحه کیت اسپید در اوایل سال جاری ظاهر شد ، می گوید.

قربانی 60 ثانیه در TikTok توسط Nathalie Covarrubias 22 ساله بود. دیگران ویدیوی وی را کپی کردند ، TikToks خود را برای خرید کیف یا امتحان آن با لباس های مختلف ارسال کردند. یک کیف 300 دلاری به شکل قلب فروخته شد.

کوواروبیاس ، هنرمند با استعداد اهل سالیناس ، کالیفرنیا ، که هیچ پولی برای ارسال فیلم دریافت نکرده است ، می گوید: “من نمی توانم باور کنم زیرا من سعی نکردم کیف پول را تبلیغ کنم.” “من از کیف و ویژگی خاص آن بسیار هیجان زده و هیجان زده بودم.”

کیت اسپید در ازای ارسال یک TikTok دیگر پس از بازگشت کیف در فروشگاه ها ، اقلام رایگان را به Covarrubias ارسال کرد. (این فیلم به عنوان یک تبلیغ تجاری شناخته می شد.) کیفی را که قرار بود برای روز ولنتاین مناسب باشد به یک فروش یک ساله در انواع رنگ ها و پارچه ها مانند خز تقلبی تبدیل کرد.

Hana Ben-Shabat ، بنیانگذار Gen Z Planet می گوید TikTok مهمترین خرید برای Gen Z است زیرا سازندگان آن برخلاف اینستاگرام واقعی به نظر می رسند ، در حالی که هدف ارسال یک عکس سلفی از خود است. شرکت مشاوره ای وی بر گروه سنی متولد شده در اواخر دهه 1990 تا 2016 متمرکز است ، گروهی که در TikTok مستقر است.

کاربران دستورالعمل ها را باور می کنند و می گویند: “این یک شخص واقعی است ، یک داستان واقعی را برایم تعریف می کند.”

اینستاگرام ، یوتیوب و سایر پلتفرم ها قبل از اینکه متوجه فروش آنها شوند ، افراد را با دوستان یا تبلیغات تجاری خنده دار متصل می کنند. برای TikTok ، از دست دادن ظاهر واقعیت مانند تبلیغات انبوه و استراتژی های بازاریابی برای برنامه می تواند در معرض خطر باشد. کالین کمپبل ، استادیار تبلیغات در دانشگاه سن دیه گو می گوید ، اگر تبلیغات “آشکار یا پیچیده است ، پس یک مشکل است”.

رهبرانی که در شغل تجاری دستمزد می گیرند بهتر است کالاها را برای پیروان خود حمل کنند و به آنها بگویند که با وجود اینکه حقوق می گیرند ، ترجیحات آنها را می پذیرند. او می گوید: “آنها احساس می کنند با هم دوست هستند ، هر چند که دوست نیستند.”

چانا مایرز ، 21 ساله باریستا از گودیر ، آریزونا ، پس از تماشای چندین فیلم TikTok زنان که می گوید کمربند ظاهری به شکل ساعت شنی به آنها می دهد ، شلوارهای چسبان Aerie 50 دلار خرید. مایرز می گوید: “خنده دار است ، من از لحاظ مذهبی در Aerie خرید می کنم و نمی دانستم که آنها وجود دارند تا زمانی که آنها را در TikTok دیدم.”

پس از اینکه شلوارهای چسبان Aerie در TikTok در سال 2020 گسترش یافت ، خرده فروش جوان طرح یکسانی را برای شورت بسکتبال ، دامن تنیس و سبدهای کف ایجاد کرد که همه آنها با جستجوی “TikTok” در صفحه Aerie در دسترس هستند. نمی توان گفت چه تعداد شلوار فروخته شده است.

TikTok ، همراه با دیگر شرکت های مدرن مانند Snapchat ، قصد دارد فیس بوک را به عنوان یک بستر رسانه های اجتماعی راه اندازی کند. به گفته eMarketer ، خرید در رسانه های اجتماعی ، به اصطلاح ، 37 میلیارد دلار در ایالات متحده است ، عمدتا از اینستاگرام و شرکت مادر فیس بوک. انتظار می رود تا پایان سال 2025 این رقم بیش از دو برابر شود و به 80 میلیارد دلار برسد.

ماه گذشته ، TikTok شروع به آزمایش روش تجاری مارک تجاری در برنامه و ارسال کاربران برای مشاهده صفحات خود کرد. اما TikTok گفته است که موارد بیشتری در راه است. بعداً می توان آن را به عنوان برنامه خواهر Douyin ، TikTok در چین ، مشاهده کرد که در آن اقلام را می توان بدون ترک برنامه خریداری و فروخت – همانطور که می توانید در فیس بوک و اینستاگرام.

ژنرال ساندی هاوکینز ، ژنرال TikTok ، که با مارک ها همکاری می کند تا به آنها در خرید تبلیغات در برنامه و حمایت از این تبلیغات کمک کند ، می گوید: “سال گذشته ، ما شاهد تجربه جدیدی از خرید بودیم که توسط تیم TikTok اجرا شده است.” “ما هیجان زده هستیم که به گوش دادن به جوامع خود و ایجاد راه حل هایی برای پیدا کردن ، خرید و خرید چیزهایی که دوست دارند کمک کنیم.”

این شامل The Pink Stuff است ، نظافتچی در بریتانیا که سال گذشته در ایالات متحده در دسترس نبود. همه چیز با تغییر ویدیوهای افرادی که از آنها برای تمیز کردن گلدان های زنگ زده و سکوهای نفتی در TikTok استفاده می کردند ، تغییر کرد و این برند را مجبور کرد از اقیانوس اطلس عبور کند. به گفته سال پسس ، رئیس و مدیر اجرایی The Pink Stuff US ، این دستگاه در ماه ژانویه در آمازون در ایالات متحده راه اندازی شد و 1.3 میلیون وان در هر ماه فروخته می شد و تماس سوپرمارکت ها با مایل به نگهداری آن.

او گفت: “من هرگز چنین چیزی ندیده ام.”

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2145

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا