وبلاگ: رژیم کتو چه باید بکنید و چه کاری نباید انجام دهید

وبلاگ: رژیم کتو چه باید بکنید و چه کاری نباید انجام دهید


شما ‘شاید ما بهتر می دانیم کاتوژنیک دبرو، یا کاتو به طور خلاصه رژیمبه در حالی که پدیده جدیدی نیست ، اما است مشهور شدن به عنوان مثال، به زودی تحقیقات نشان داده است منT مزایای سلامتی را ارائه می دهد زیرا اختلالات مایع ، عروقی و مرتبط با انسولین. حتی برای افراد سالم ، رژیم کتو یک راه عالی برای تغییر است همه چيز برای کاهش وزن و همچنین سلامتی اما پنجمفریب است ، که باید ماندن اتفاق افتاد درست است و باید به آن پایبند باشید کهبه Wما آمده ایم تا در انجام این کار به شما کمک کنیم! توضیح دادیم آ هنگام رعایت رژیم کتو چه کارهایی نباید کرد؟

رژیم کتو چیست و آیا برای من مناسب است؟

کتو یک رژیم غذایی پرچرب است که بر سوزاندن تمرکز دارد سالم چاقs قدرتبه وقتی چربی غذای کتو را می خورید ، مال تو بدن وارد نمی شود روش ذخیره روغن وقتی غذا می خورید چطور است کربوهیدرات ، نتایج در کاهش وزن خوببه ثه خوردن نیاز به خوردن دارد همه چيز رژیم کم کربوهیدرات، رفتار – اخلاق پروتئین، و چربی بالا، بنابراین لازم نیست نگران احساس باشید گرسنه یا محروم از غذای خوب

برای رعایت رژیم کتو باید چکار کنم؟

سکراوات حل شده
مهم نیست که چه می خورید ، همیشه باید آب داشته باشید (و بیشتر) در رژیم غذایی شماsیک چیز دیگر اکثر مردم آن را نادیده می گیرند به ویژه آب ضروری زیرا بهبود کتو فودز زیرا هیدراته شدن به بدن کمک می کند تا سموم را در جریان مواد مغذی باقی مانده در بدن شما گردش دهد بدن

قول غذای خود را برای Nخروجی و دانه
زمان اتصال پرنده درونی شماست. آجیل و دانه ها ممکن است جالب به نظر نرسند ، اما اینطور هستند آ منبع عالی چربی های سالم این را در نظر بگیرید کسب و کارچیز دانه ها ، دانه های چیا ، بادام، یا این آجیل خوشمزه و کمی سویا در رژیم غذایی شما

پخت با روغن پخت و پز
تصور غلط دیگر این است که چربی بخشی از رژیم غذایی سالم نیستبه تیدوباره فکر کن! به درستی استفاده می شود ، شایدبه عنوان روغن نارگیل و روغن زیتون (به ویژه فوق بکر زیتون روغن یا به اختصار EVOO) این یک راه آسان برای گنجاندن چربی های سالم در رژیم غذایی است. با این حال ، شما باید از استفاده از گیاهان ، کلزا و روغن کنجد اجتناب کنید.

چه می توانم بکنم؟ روشنایی رژیم کتو؟

چربی نخورید
خوب ، ما می دانیم که این دو شر است. بنابراین ، بیایید صحبت کنیم. با رژیم کتو ، شما مجبور است خوردن غذاهای چرب کافی برای کار. توصیه می کنیم جلو نیا از تعمیر غذاsبه خصوص در یخچال ، و انتخاب کنید چین سالم مانند آووکادو ، ماهی روغنی ، آجیل و اگر چه بیکن.

میوه های زیاد بخورید
همه فکر می کنند این میوه مغذی است، که منt و. ولی برای کاهش وزن، میوه های قند بالا – انبه، انگور ، گیلاس و موز – درست نیست دلیل خوب آنها تعداد غذاsبه این چیزی است که شما می خواهید از رژیم کتو دوری کنید. همانطور که گفتیم ، گلابی راه خوبی است زیرا کهچربی کافی ، اما قند کمی (و بله ، این یک میوه است).

خوردن را متوقف کنید
یکی از دلایل اصلی شکست رژیم کتو این است که مردم معتقدند باید رفتار خود را تغییر دهند. اگر خوردن شما را ناراضی می کند ، پس درست نیست یکی از شما متأسفانه تهیه یک غذای خوشمزه کار سختی نیست. رژیم گیاهخواری یا ماهی را انتخاب کنید و به رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا بروید، مانند کره فرانسوی ، و برگ. آنچه را که دوست داریم دورویی آنها برگر را برای افزودن مواد دیگر مانند پنیر ، گلابی ، بیکن یا تخم مرغ عوض می کنند. یا ، یک بسته همبرگر با آن درست کنید نان را با کاهو عوض کنید

غذا خوردن گاهی آسان است ، اما نباید غیرممکن باشد. نکته اصلی این است که یک مسابقه مناسب پیدا کنید برنامه روزانه خیلی خوببه خوانندگان ما پیدا کردن بسیار موفق فقط برای کمک به شما برای کاهش وزن اما این کار را به شما آموزش می دهد سالم باشید زندگی، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و سالم بمانید. آیا کتو درست می گوید غذا مال شما؟ مطمئن شوید fمزخرف ما دوس و نامناسب نیز مرور Nashua Nutrition’s کل انتخاب غذاهای مغذی کتو برای شروع

پست قدیمی

پست بعدی

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2514

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا