پاییز 2020 - تغییر متابولیسم

پاییز 2020 – تغییر متابولیسم



آن را کوتاه و شیرین بیان کنید زیرا من می دانم که 98 درصد از شما قصد دارید به برنامه غذایی وصل شوید. من به این احترام می گذارم (و برای 2 درصد من فریاد می زنم).

آخرین برنامه غذایی ما محبوب ترین برنامه غذایی ما بود. خیلی کار داشتیم در نتیجه ، ما چندین ترجیح را از برنامه گذشته (به عنوان مثال ، در واقع چند مورد) حفظ کردیم و سایر موارد را تغییر دادیم تا مطمئن شویم که همه شما ایده های جدیدی دارید که به شما در افتادن در دام کمک می کند.

خوب ، به لطف تیم من “فقط عجله کنید و به ما غذا بدهید” ، در اینجا یک برنامه شام ​​سه روزه رایگان است. سعی کنید و آن را دوست دارید؟ کل طرح را در اینجا بیابید.

برای مبتدیان ، در اینجا چند دستور دیگر وجود دارد:

همه چیز محرمانه است

  • رژیم 4 هفته ای با دستور العمل های آماده شده.

  • هر هفته یک لیست خرید داشته باشید تا بدانید چه چیزی بخرید.

  • ناهار خوری خانوادگی در راه بازگشت برای اوقات فراغت حیاط.

  • بخش تجربی + لیست تبادل برای استفاده در صورت وجود ترکیبی که دوست ندارید.

  • راهنمای یخچال / غذا برای سوزاندن سریع ، سالم و چربی سوزی.

  • بهترین غذا + دسر زیرا گاهی اوقات فقط باید “اضافی” اضافه کنید.

اماده ای؟ اینجا وارد شوید. چرخ دستی از نظر قانونی باز است. نه واقعا؟ ابتدا سه روز مثال بزنید.

در اینجا چند دستور العمل وجود دارد که می توانید پیدا کنید:

ادویه کدو تنبل کاسه تخم چیا. مرغ شیرین با سوپ قارچ. اسموتی بلغور جو دوسر پای سیب. مقاله های سوسیس پاییزی غذای تابه. قهوه آب پروتئینی. ادویه کدو تنبل چیلی. خاک بوقلمون و برنج کائولی پر از فلفل. ساندویچ مرغ زودپز کشیده. کدو تنبل کدو و سبزیجات. کاسه سیب کاله. آشپزی پخت ماکارونی. سوپ تورتیلا مرغ پوبلانو. کدو حلوایی و پاستای مریم گلی.

صبر کن ، خب من چکار کنم؟

اینجا وارد شوید. ایمیل را بررسی کنید (همه بلافاصله برای شما ارسال می شود). برای چهار هفته آینده غذاهای خوشمزه و مغذی بپزید. ساده.

می خواهید ابتدا آن را امتحان کنید؟ مشکلی نیست. در اینجا لیست سه روزه است.

سوالی دارید؟ در اینجا س theالات متداول است.

س: من نمی توانم ____ بخورم یا ____ را دوست ندارم – آیا این روش برای من خوب است؟

پاسخ: بله! یک لیست مبادله وجود دارد که به شما کمک می کند تغییرات را به راحتی انجام دهید. برنامه رژیم غذایی در مورد شیر و گلوتن کاهش یافته است ، به همین دلیل دو معاوضه معمولی باید آسان باشد.

س: آیا هنوز می توانم آن را روی میز بگذارم؟

پاسخ: بله! راهنمای رستوران را پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند.

س: آیا هنوز می توانم قهوه بخورم؟

پاسخ: ده! اساساً هیچ محدودیتی وجود ندارد. این فقط به منظور کمک به شما در برنامه ریزی غذای شما است تا زمانی برای خوردن غذاهای سالم و لیست خرید نداشته باشید.

یک بیشتر. زمان.

اینجا را کلیک کنید تا همه را ثبت کنید ، اینجا را برای دریافت برنامه های بیشتر ، و اگر می خواهید نمونه های سه روزه را اینجا دنبال کنید ، اینجا را کلیک کنید.



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2514

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا