Gluten free pancake pumpkins.

پنکیک کدو رایگان – لیمو کاسه


روشن ، براق و پر از ادویه جات داغ – پنکیک کدو تنبل با ماست خوشمزه و 100 free رایگان است.

قوام ماست با پنکیک کدو بدون گلوتن پر شده است.

پنکیک یکی از غذاهای مورد علاقه من است. نه تنها تغییر و سازگاری آن آسان است ، بلکه سریع و خوشمزه است! در عوض ، اکنون که می دانیم تهیه پنکیک سرخ کرده چقدر آسان است ، اغلب برای روزهای شلوغ هفته یک یخچال در یخچال داریم. پنکیک کدو تنبل گلوتن و سایر افزودنی های خوشمزه روی یخچال.

عناصر

  • سفید کدو تنبل: با یک کدو تنبل اشتباه نکنید ، کدو سفید از نظر گرما ، شیرینی ، عطر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است.
  • غذاهای ماست: طعم غلیظ و کمی اسیدی دارد ، اگرچه کلسیم ، پروتئین ، ویتامین ها و آنتی بیوتیک های زیادی دارم ، اما دوست دارم با ماست آشپزی کنم.
  • شیر: هر شیر کار می کند. آب خشک را برای افزودن استحکام و بافت به خمیر و همچنین عطر اضافه می کند.
  • تخم مرغ: پروتئین های ضروری که به حفظ مفاصل کمک می کند و از شکستن پنکیک جلوگیری می کند.
  • روغن خالص: یک شیرین کننده طبیعی پر از آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی ، یک غذای شناخته شده مربوط به پنکیک است.
  • وانیل: به طور طبیعی شیرین و نشاط آور است.
  • بیکینگ پودر بدون گلوتن: اگر از رژیم غذایی ناسالم پیروی می کنید یا می بینید که باید به کسی که این کار را می کند غذا بدهید ، من شما را تشویق می کنم که غذایتان را با یک کیسه آرد آشغال ذخیره کنید. تقریباً به هر طریقی می توانید از آن به جای آرد معمولی استفاده کنید.
  • تغذیه: طعم خاصی نمی بخشد ، اما منبع عالی اسیدهای چرب امگا 3 ، آنتی اکسیدان ها و فیبر است.
  • ادویه کدو تنبل: ترکیبی خوشمزه از جوز هندی ، دارچین ، میخک ، زنجبیل و گاهی فلفل دلمه ای. عاشق این است که چگونه به یک آغوش محبت آمیز گوش دهید.
  • پودر خمیرمایه: او دوست داشت طرح آن را کاهش داده و میزان پنکیک را افزایش دهد.
  • جوش شیرین: مخمر مورد استفاده برای کمک به شما در تهیه پنکیک خوشمزه و یکدست.
  • نمک: با دقت در همه موارد ، نمک به تثبیت طعم کمک می کند در حالی که لوزالمعده را تثبیت می کند.

طرز تهیه پنکیک کدو رایگان

برای شروع با پنکیک کدو تنبل به صورت رایگان ، با مخلوط کردن مواد مرطوب خود شروع کنید.

کدو تنبل ، ماست ، تخم مرغ ، وانیل و آب افرا را در یک کاسه بزرگ تا بزرگ مخلوط کنید.

در مرحله بعد ، به محض ریختن شیر ، به هم زدن ادامه دهید. بشقاب را کنار بگذارید.

در یک کاسه تازه ، مواد خشک شده خود را ترکیب کنید. با افزودن آرد بدون گلوتن شروع کنید.

سپس دانه های کتان ، بیکینگ پودر و نمک می آیند.

مهمترین ادویه جات کیسه ای را فراموش نکنید.

هنگام هم زدن مواد مرطوب خود را اضافه کنید تا خشک شوند. خوب هم بزنید تا هیچ توده ای و هیچ نقطه خشکی وجود نداشته باشد.

یک تابه یا ماهیتابه را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید ، در یک قابلمه بپاشید و بپزید. هر بار فنجان خمیر را روی تابه بریزید و پنکیک خود را درست کنید.

قهوه ای در هر دو طرف ؛ هنگامی که در یک فیلم براق پیچیده شده و فوم منفجر شود ، آماده فیلمبرداری خواهید بود.

وقتی هر دو طرف به اندازه دلخواه قهوه ای شد ، از توری برداشته و روی بشقاب بگذارید.

برای تهیه افرا ماست ابتدا ماست ساده را به ظرف اضافه کنید.

سیب سفید و وانیل را اضافه کنید.

همه چیز را با هم مخلوط کنید تا ترکیب شود و برای پنکیک شما آماده شود.

کدو تنبل فاقد گلوتن.

از پنکیک های پر شده با ماست افرا و میوه های تازه استفاده کنید. خوش بگذره!

تغییر دادن

  • گلوتن نگه دارید. اگر مشکلی با عدم تحمل یا عدم تحمل ندارید ، می توانید از آرد مبتنی بر این رژیم به جای فاقد گلوتن استفاده کنید.
  • خوشمزه درست کنید. من طرفدار کیک کدو تنبل شکلاتی خوب هستم ، بنابراین افزودن شکلات به کیسه ها باعث می شود طعم آنها برای خوردن شیرینی برای صبحانه باشد.
  • آیا بدن آنها با تخم مرغ ناسازگار است؟ مشکلی نیست. به جای تخم مرغ از یک فنجان سس سیب استفاده کنید. رطوبت و کمی سفتی می بخشد و دوام بیشتری دارد.
  • شیر رایگان تهیه کنید. به جای شیر گاو ، از شیر بادام یا نارگیل بدون قند استفاده کنید. و از ماست سویا یا نارگیل استفاده کنید.

سوالات متداول

چگونه پنکیک باقی مانده را ذخیره کنم؟

پنکیک های داخلی شما در یک کیسه قابل استفاده مجدد یا یک ظرف تازه کننده نگهداری می شوند و به مدت 5 روز در یخچال نگهداری می شوند. یا می توانید از توصیه های من در مورد نحوه خاموش کردن و گرم کردن دوباره آن پیروی کنید.

آیا می توانم از این آب و پنکیک استفاده کنم؟

بله، تو میتونی! من بشقاب های ماست را دوست دارم زیرا تولید قند را کاهش می دهند و چربی و پروتئین سالم را اضافه می کنند ، اما هنوز هم می توانید آنها را با پنکیک اضافه کنید.

من دانه علوفه ندارم ، آیا ساختار آن به شدت تغییر می کند؟

ممکن است کمی خمیر شما را درست کند ، اما می توانید با افزودن آرد یا افزودنی های بیشتری مانند جو دوسر ، جوانه گندم یا دانه های چیا با این مشکل کنار بیایید.

دستور العمل های اضافی برای پنکیک

لیز از پنکیک کدو رایگان لذت می برد.

اگر شما هم مثل من هستید و همه چیزهای کدو تنبل را دوست دارید ، این پنکیک ها بسیار معروف خواهند بود! با بسیاری از روشهای آسان برای انتخاب نیازهای همه ، می توانید آن را با همه دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید.

چنگال شما منتظر است.

پنکیک کدو رایگان

لیز دلا کروچه

روشن ، براق و پر از ادویه جات داغ – پنکیک کدو تنبل با ماست خوشمزه و 100 free رایگان است.

زمان آماده سازی 10 دقایق

زمان پخت 10 دقایق

تمام وقت 20 دقایق

آره صبحانه

غذا آمریکایی

دعاها 4

کالری من 348 کیلوکالری

عناصر

دستورالعمل ها

  • در یک کاسه بزرگ ، مواد تشکیل دهنده آب را ترکیب کنید: کدو ، ماست ، شیر ، تخم مرغ ، وانیل و آب افرا. جلو نیا.

  • در یک کاسه مخلوط کن ، مواد اضافی را هم بزنید: آرد بدون گلوتن شیرین نشده ، غذای دانه کتان ، ادویه کدو تنبل ، بیکینگ پودر ، جوش شیرین و نمک.

  • مواد خشک را با دقت اضافه کرده و مرطوب کنید تا خوب مخلوط شوند – مراقب باشید مخلوط نشوند.

  • یک تابه نچسب یا یک تابه را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید و با آب جوش بپاشید. خمیر را داخل تابه بریزید ، ¼ فنجان را یکباره ، و از هر دو طرف قهوه ای کنید.

  • در حالی که پنکیک ها در حال پخت هستند ، ماست مافل را در یک قابلمه کوچک مخلوط کرده و کنار بگذارید تا پنکیک ها آماده سرو شوند. پس از پختن پنکیک ، با یک قاشق ماست افرا و میوه تازه سرو کنید.

غذای خوب

سرویس: 2پنکیککالری: 348کیلوکالریغذا: 57.1گرمپروتئین: 19.3گرمروغن: 6.6گرممصرف سوخت: 0.7گرمچربی های چند غیر اشباع: 5.9گرمروغن ترانس: 0گرمکلسترول: 91میلی گرمسدیم: 392میلی گرمامضا کردن: 10.2گرمقند: 13.6گرم

عبارتهای جستجو پنکیک رایگان با کدو تنبل

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2145

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا