چیزی # # در رژیم غذایی شما گم شده است

چیزی # # در رژیم غذایی شما گم شده است


در نتیجه ، 90 Americans از آمریکایی ها نیازهای روزانه خود را برآورده نمی کنند و اکثر آنها تنها نیمی از آنچه می خواهند دریافت می کنند. غذاهای سرشار از فیبر فواید زیادی برای سلامتی دارند اما چگونه می توانید مواد مغذی بیشتری را در رژیم غذایی خود دریافت کنید؟ ما همه آمار را با نکات ساده در زمینه ایجاد فیبر به اشتراک می گذاریم.

فیبر چیست؟



فیبر جزء برخی از غذاهایی است که می خورید و بدن شما نمی تواند آنها را هضم یا جذب کند. این غذا معمولاً “roughage” نامیده می شود و از غذاهای تهیه شده از دانه ها (میوه ها ، سبزیجات ، آجیل ، غلات کامل ، دانه ها ، لوبیا) گرفته شده است.

به جای تجزیه شدن یا ورود به بدن ، از روده شما عبور کرده و از بدن شما خارج می شود.


دو نوع اصلی مواد مغذی وجود دارد –

  1. فیبر محلول
    • در آب حل می شود
    • در جو ، نخود ، لوبیا ، سیب ، هویج و جو یافت می شود
  2. کابل محافظت نشده
    • در آب حل نمی شود
    • حرکت زباله ها را در سراسر بدن ترویج می کند
    • مدفوع زیادی اضافه می کند
    • در غلات کامل گندم ، آجیل ، لوبیا ، سبزیجات و کاساوا یافت می شود

از آنجا که دو نوع اصلی در غذاهای مختلف یافت می شود ، مهم است که رژیم غذایی سالمی داشته باشید که شامل انواع غذاها باشد.

فواید سلامتی


وقتی در مورد پیشگیری صحبت می کنید و آنچه می توانید برای کاهش خطر بیماری های جدی دیگر انجام دهید ، فیبر پادشاه است!

بهترین غذاها می توانند به اینها افتخار کنند –

صرفه جویی بیماری سالم

اول از همه ، غذاهای انرژی زا به حرکت در روده قدیمی کمک می کند. عوامل خطر اسهال و اسهال. همچنین می تواند خطر سرطان روده بزرگ را کاهش دهد.

  • چرک موجود در رژیم غذایی شما مدفوع را ضخیم تر و ضخیم تر می کند و همین امر دفع مدفوع را راحت تر کرده و احتمال یبوست را کاهش می دهد.
  • فیبر همچنین می تواند آب را جذب کرده و خواب بیشتری را افزایش دهد

مطابق با انجمن سرطان آمریکا، سرطان روده بزرگ سومین سرطان شایع در مردان و زنان است (به استثنای سرطان پوست). در حالی که دلایل زیادی برای سرطان وجود دارد ، الف دستورالعمل های انجمن سرطان آمریکا در مورد تغذیه همچنین غذای غنی را در ببینید

  • سبزیجات مختلف – سبز تیره ، قرمز و نارنجی ، لوبیا چرب (لوبیا و نخود فرنگی) و موارد دیگر
  • میوه ها ، به ویژه همه میوه ها ، در رنگ های مختلف
  • همه دانه ها ”

کلسترول را کاهش می دهد

کابل می تواند کلسترول را کاهش دهد

کلسترول کافی و سطوح بالای کلسترول LDL می تواند منجر به افزایش خطر بیماری های قلبی و سکته مغزی شود.

خوردن غذاهای سرشار از مواد مغذی می تواند به کاهش کلسترول LDL ، که کلسترول کل را کاهش می دهد ، کمک کند. هنگامی که فیبر حل شده و جذب بدن می شود ، به محض برخورد با آب در یک ژل دائمی حل می شود. این ژل مانند یک نخ ، به آرامی در بدن حرکت می کند و تصور می شود که چربی و کلسترول را در روده کوچک جذب شده “نگه می دارد”. سپس منتشر می شود.

کنترل بهتر قند خون

علائم می توانند به بیماران دیابتی کمک کرده و با حفظ فشار خون از ابتلا به دیابت نوع 2 در افراد جلوگیری کنند.

مطابق با دانشکده بهداشت هارواردفیبر به تنظیم متابولیسم و ​​جذب قند کمک می کند و به کاهش گرسنگی و قند خون کمک می کند.

کاهش خطر بیماری های قلبی ، سکته مغزی و دیابت

در صورت ترکیب عوامل خطر دیگری (به نام سندرم متابولیک) وجود دارد که می تواند منجر به افزایش خطر بیماری قلبی و دیابت شود. این خطرات عبارتند از:

  • فشار خون بالا
  • سطح انسولین
  • افزایش تری گلیسیرید
  • کلسترول HDL پایین (فرم “خوب”)

فیبر می تواند به کاهش این خطرات در صورت استفاده از زندگی سالم کمک کند.

چقدر غذا بخوریم؟

مکمل های غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی رژیم غذایی روزانه

اهداف روزانه فیبر
توصیه های فیبر از دستورالعمل های تغذیه برای آمریکایی ها

س questionال بزرگ ممکن است این باشد که چقدر غذا می خوریم؟

متوسط ​​مصرف فیبر در حال حاضر حدود 15 گرم است که نصف مقدار توصیه شده است.

خوردن فیبر

غذاهای با کیفیت بالا

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2514

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا