یافتن کولین: ضروری است اما مورد بررسی قرار نگرفته است

یافتن کولین: ضروری است اما مورد بررسی قرار نگرفته است


بیایید در مورد کولین صحبت کنیم: یک ماده مغذی ضروری که ممکن است تا به حال نام آن را نشنیده باشید.

کولین چیست؟

کولین گاهی اوقات با ویتامین B ترکیب می شود ، و اگرچه ویتامین B نیست ، اما برخی از مواد مغذی مشابه خانواده مواد مغذی را به اشتراک می گذارد. ما انسان ها قادر به تولید کولین در کبد خود هستیم (به اصطلاح از نو ادغام ، یا ادغام “از جدید”). اما ما نمی توانیم به اندازه کافی نیازهای خود را برآورده کنیم بنابراین مکمل سلامتی محسوب می شود – به این معنی که باید آن را در رژیم غذایی خود پیدا کنیم.

کولین با ما چه می کند؟

کولین برای تولید بسیاری از مولکول های ضروری از جمله فسفاتیدیل کولین و انتقال دهنده عصبی استیل کولین مورد نیاز است. عملکرد مغز و اعصاب ضروری است و نقش مهمی در رشد مغز ، هضم و بزرگسالی دارد.

در عوض ، تحقیقات جدید در مورد کولین در رشد مغز نوزاد باعث شده است که انجمن پزشکی آمریکا بر سطوح کافی کولین در ویتامین های ذاتی اصرار داشته باشد. تا همین اواخر ، اکثر روش های تحویل روده ای شامل کولین یا فقط مقدار کمی از آن نبود.

AMA می خواهد 450 میلی گرم کولین را در فرمولاسیون قبل از زایمان ببیند. مشکل دیگر این است که کولین نوعی ترکیب چند مغذی است و ترکیبی از نقص های مادرزادی باعث بزرگتر شدن قرص ها می شود. ممکن است بتوان زنان باردار را تشویق کرد که علاوه بر باروری ، کولین بیشتری مصرف کنند. در این میان ، اطمینان از برآوردن این نیازها به مادران و پزشکان آنها بستگی دارد.

کولین علاوه بر محافظت از کبد ، عملکردهای مهم دیگری نیز در بدن دارد. کمبود این آنزیم ها می تواند منجر به چربی اضافی در کبد شود که در نهایت منجر به آسیب کبد یا سرطان می شود.

همچنین ببینید: بیماری کبد غیر الکلی چیست؟


آیا کولین دریافت می کنیم؟

میزان بالای کولین شامل تخم مرغ ، گوشت گروهی (مانند جگر) ، ماهی و حلزون ، گوشت گاو ، گوشت خوک و طیور است. از نظر عصاره های گیاهی ، جوانه بروکسل ، کلم بروکلی و سایر برگ های چلیپایی بهترین گزینه شما هستند.

کولین چقدر است؟

سؤال خوبی بود! کولین یک جزء استاندارد روزانه (RDA) ندارد زیرا تیم متخصصان که دستورالعمل ها را توسعه می دهند متوجه می شوند که اطلاعات کافی برای تعیین کمیت و کمیت آن وجود ندارد. هنگامی که اطلاعات کافی برای ایجاد RDA وجود ندارد ، آکادمی ملی پزشکی با ایجاد یک هوش جامع (AI) به جای آن ، کار خود را کاهش می دهد. این بستگی به این دارد که افراد سالم چقدر در حال غذا خوردن هستند – با این فرض که اگر سالم هستند ، باید به اندازه کافی غذا بخورند.

هوش مصنوعی کولین برای مردان مسن 550 میلی گرم در روز و برای زنان مسن 425 است. در صورت بارداری یا شیردهی کمی و این عمدتا بر اساس یک مطالعه تنها بر روی مردان است ، که دریافتند مردانی که درآمد کمتری دارند در معرض ابتلا به کبد چرب هستند.

از آن زمان به بعد ، بسته به اندازه بدن ، تعداد زنان ، کودکان و نوجوانان تغییر کرد. اما ، بدیهی است که زنان و کودکان چند مرد نیستند. بین این گروه ها تفاوت های طبقاتی و تفاوت های متابولیکی زیادی وجود دارد که می تواند بر نیازهای آنها تأثیر بگذارد.

همانطور که ماری کودیل ، محقق کولین در دانشگاه کرنل ، به من توضیح داد ، استروژن عملکرد پیوند کبد را در کبد به طور کامل تغییر می دهد. به همین دلیل است که زنان مسن نیاز به خوردن کولین کمتری نسبت به مردان برای کاهش وزن دارند.

از سوی دیگر ، به دلیل کولین که در رشد ماهیچه ها و رشد مغز نقش دارد ، زنان باردار ممکن است به مقدار بیشتری نیاز داشته باشند. در عوض ، یک مطالعه دیگر Caudill تأثیرات مثبتی را بر زنانی نشان داده است که در دوران بارداری از مفاهیم هوش مصنوعی استفاده می کنند.

به دلیل اهمیت آن ، من می خواهم محققان شواهد کافی ارائه دهند تا بتوانیم RDA های خاصی را برای کولین در مراحل مختلف زندگی ایجاد کنیم. به امید خدا به این مکان نزدیک می شویم. اما در حال حاضر ، ما این AI را داریم.

ما همچنین UL (یا محدوده های بالاتر) کولین داریم. توصیه شده ترین رژیم 3500 میلی گرم در روز است که نصف مقدار نشان داده شده برای ایجاد علائم مسمومیت است. نزدیک شدن به این امر تنها از طریق غذا بسیار دشوار است. شما باید یک دوجین تخم مرغ یا 35 گوشت بخورید روز برای رسیدن به آنجا تقریباً تنها راه عبور کولین از طریق مکمل ها است – و کولین یک مکمل غذایی نیست که به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد.

افراد چقدر از رژیم غذایی خود کولین دریافت می کنند؟

تحقیقات اخیر نشان می دهد که اکثر ما فقط 65 تا 75 درصد از کل کفایت را دریافت می کنیم. اما به خاطر داشته باشید که کفایت ممکن است بیشتر از نیازهای واقعی اکثر گروه ها باشد. و به نظر می رسد هیچ شواهدی مبنی بر کمبود کولین به طور کلی در افراد سالم وجود ندارد.

آیا سبزیجات در معرض خطر زیادی هستند؟

دکتر می گوید احتمالاً نه. کادیل کسانی که تخم مرغ یا گوشت نمی خورند ، سطوح بسیار پایین تری از کولین نسبت به کسانی که می خورند مصرف می کنند. از سوی دیگر ، او می گوید ، آنها ممکن است بتائین بیشتری دریافت کنند ، شبیه ترین مواد مغذی که عمدتا در گیاهان یافت می شود. بدن ما قادر است از کولین بتائین بسازد. اما اگر در رژیم غذایی خود مقدار زیادی بتائین دریافت کنیم ، این می تواند کولین مورد استفاده ما را برای اهداف دیگر ذخیره کند. کسانی که بتائین بسیار بالایی دارند ممکن است به کولین کمتری نیاز داشته باشند. باز هم ، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

آیا بین کولین و سرطان پروستات ارتباطی وجود دارد؟

مخاطبین Nutrition Diva اخیراً از من خواستند که این موضوع را بررسی کنم ، پس از برخورد با مطالعه ای که نشان می دهد کولین خطر ابتلا به سرطان پروستات را افزایش می دهد.

خیلی سخت تر از این حرفاست. یک مطالعه کوچک بر روی مردان مبتلا به سرطان پروستات نشان داد افرادی که در رژیم غذایی خود مقدار زیادی کولین دریافت کرده اند ، بیشتر در معرض مرگ ناشی از بیماری خود هستند. از سوی دیگر ، اکثر مطالعات انسانی ارتباط بین مصرف کولین و سرطان را نشان می دهند ، به این معنی که افرادی که سطح کولین بالا دارند در معرض خطر کمتری هستند.

دکتر. کادیل از این موضوع تعجب نمی کند. او توضیح می دهد که کولین برای تقسیم سلولی ضروری است. این یکی از مهمترین دلایل بارداری است ، زمانی که تقسیمات بسیار زیادی وجود دارد. سرطان نیز با تکثیر سلولی مشخص می شود ، اما در حال حاضر ، نادر است. قابل درک است که آنزیم هایی که باعث تقسیم سالم در افراد سالم می شوند ، می توانند در تقسیم سلولی در فرد مبتلا به سرطان نیز نقش داشته باشند.

ما اثرات مشابه اسید فولیک را مشاهده کرده ایم. برای اکثر مردم تصور می شود که اسید فولیک در برابر سرطان روده بزرگ محافظت می کند. برای مبتلایان به سرطان روده بزرگ ، خوردن بیش از حد اسید فولیک می تواند باعث پیشرفت سرطان شود.

همچنین ببینید: اسید فولیک یک عامل خطر برای سرطان است

بدیهی است که برای سازگاری با شرایط ، همیشه دستورالعمل های رژیم غذایی مورد نیاز است. هر فردی که مبتلا به سرطان است باید در مورد رژیم غذایی خود و هرگونه مکمل که مصرف می کند با متخصص سرطان خود یا مهمتر از آن با یک بیمار سرطان شناسی مشورت کند.

آیا بین کولین و بیماری قلبی ارتباطی وجود دارد؟

ارتباط بین کولین و بیماری قلبی مشابه است. دوز زیادی از مولکول التهابی به نام کوتولوجی با افزایش خطر بیماری های قلبی مرتبط است. یکی از بسیاری از عملکردهای کولین حمایت از متیل است که هموسیستئین را به مولکول کوچکتر باز می گرداند. متیونینبه بنابراین ، منطقی است که فرض کنیم کولین می تواند به محافظت از قلب و کاهش خطر بیماری های قلبی کمک کند.

از سوی دیگر ، مصرف کولین می تواند فشار خون TMAO را افزایش دهد ، متابولیتی که به عنوان یک عامل خطر بالقوه برای بیماری های قلبی شناخته شده است. اما تولید TMAO تنها به مواد غذایی محدود نمی شود. همچنین تحت تأثیر میکروب های موجود در روده و ژن ها قرار می گیرد.

و این وجود دارد: مصرف ماهی ، که از قدیم برای محافظت از قلب شناخته شده است ، خون TMAO را به میزان قابل توجهی بیشتر از تخم مرغ ، گوشت گاو یا سایر غذاهای با کیفیت بالا افزایش می دهد. در نتیجه ، هنوز مشخص نیست که آیا سطوح اصلی TMAO وجود دارد یا خیر در نتیجه نوشیدن کولین (علل دیگر) علت بیماری قلبی است.

اساساً ، اکثر مطالعات ارتباطی بین مصرف کولین و خطر بیماری قلبی پیدا نکرده اند.

به دنبال کولین اضافی هستید؟

من همیشه دوست دارم غذای مغذی را از رژیم غذایی دریافت کنم تا مکمل – مخصوصاً اگر این امر ما را تشویق به خوردن کل رژیم غذایی خود کند. کسانی که تخم مرغ و / یا گوشت را در رژیم غذایی خود قرار می دهند ممکن است به اندازه کافی کولین برای رفع نیازهای خود دریافت کنند.

کسانی که به دنبال محصولات کولین هستند باید حتما کلم بروکلی ، جوانه بروکسل و سایر سبزیجات چلیپایی را به طور مکرر ترکیب کنند.

اما افراد گروه های دیگر – مانند زنان باردار و شیرده – ممکن است به موارد بیشتری نیاز داشته باشند. مطمئن شوید که الزامات مکمل کولین را با پزشک خود در میان بگذارید.



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2710

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا