3 سلامت روانی خوب احساسی

3 سلامت روانی خوب احساسی



برای اینکه سطح انرژی خود را در این فصل بالا نگه دارید ، این سه ایده رایحه صبحانه سالم را امتحان کنید!

می دانم ، می دانم … عطر کدو تنبل خوب نیست. اما اگر هزاران سال طول بکشد ، در DNA من است که هر بار هوس PSL کنم. پایین تر از 80’F (من در فلوریدا زندگی می کنم ، به من نخندید!)

Buuuuuuut اکثر ادویه جات در فروشگاه پر از شکر اضافی ، فاقد فیبر هستند و پروتئین زیادی ندارند.

ادویه کدو تنبل ، گرانول و خرده های برقی نیستند. بدیهی است ، طعم خوبی دارد اما یک بشقاب غلات سبوس دار با شیر بادام باعث می شود که من 27 دقیقه وقت بگذارم؟

سپس در مقاله خود تحقیق می کنم تا قند بیشتری پیدا کنم.

در عوض ، یکی از این سه دستور غذای سالم خانگی را برای غذاهای کم قند ، پروتئین بالا و مغذی امتحان کنید!

شکلات کدو تنبل شبانه (گیاهی ، گلوتن رایگان)

او عاشق کیک است!

در یک قابلمه یا ظرف در بسته ، 1 پیمانه 1 پودر پروتئین Phorm Chocolate Vegan Power Pro را با 2 قاشق غذاخوری پوره کدو ، 1/2 فنجان جو دوسر قدیمی ، 3/4-1 شیر ترشی ، 1/2 قاشق چایخوری دارچین و 1 قاشق چایخوری کدو تنبل مخلوط کنید. ادویه ها.

یک شبه بریزید و 1-2 قاشق غذاخوری نارگیل شیرین نشده و / یا پیکانی تخمیر شده را روی آن بریزید. گرم یا سرد بخورید.

شما انتخاب کنید: 1 قاشق چایخوری قهوه را به مدت یک دقیقه با ادویه جات ترشی جات مخلوط کنید.

نکته: توصیه می کنم مقدار زیادی پودر کلاژن تورن برای پوست و مو ذخیره کنید.

کدو تنبل (سبزیجات)

برای #خوب در یک لیوان شراب سرو کنید

در زیر یک لیوان سفید ، 1/4 فنجان یا 2٪ ماست وانیلی یونانی (من Chobani Zero یا Chobani Complete را توصیه می کنم) اضافه کنید. در بالای ماست کمی آب سس کدو تنبل وجود دارد. من گاهی اوقات آن را در میوه ها پیدا می کنم ، فکر می کنم برخی دستور العمل های ساده مانند این در اینترنت وجود دارد. در صورت تهیه حتما از سس سیب تند استفاده کنید!

در مرحله بعد ، یک لایه ادویه کدو تنبل تند به آن اضافه کنید (دستور تهیه آن در اینجا). همچنین می توانید گرانول بخرید- من Plyly Elizabeth را دوست دارم اما برای انتخاب بدون قند ، خمیر Ezekiel را امتحان کنید.

یک قسمت ماست و سپس قسمت دیگر سس کدو تنبل سیب را اضافه کنید. کار را با آجیل خرد شده ، آجیل چاشنی دار و یا گرانولای درجه پایین به پایان برسانید.

نکته: این دستور بدون گلوتن را با گرانولای بدون نمک یا گیاهی با ماست نارگیل درست کنید.

پنیر خانگی سبزیجات (سبزیجات)

من می دانم که ممکن است برخی از شما را برای این کار از دست بدهم اما شگفت انگیز است که چقدر خوشمزه و رضایت بخش است!

1 فنجان کیفیت خوب 2٪ پنیر خامه ای و 2 قاشق چایخوری پوره کدو و 1/2 قاشق چایخوری دارچین را با هم ترکیب کنید. روی Trader Joe’s Cranberry Harvest Grain Wheat پوشش داده شده با گردوی خرد شده و خرد شده.

نکته: آیا Trader Joes در این نزدیکی نیست؟ هر کیک بهاری انجام می دهد ، یا پنیر دلخواه خود را روی وافل Kodiak Cake Power پهن کنید.

دستور العمل های اضافی:

کیت ریچاردسون متخصص تغذیه در اورلاندو ، فلوریدا است. این یک شریک شخصی ، معرفی متخصصان تغذیه است ، جایی که آنها به رژیم های ناامید یویو کمک می کنند تا از طریق مربیگری 1: 1 به اهداف خود برسند. او همچنین دریافت کننده آگاهی از سلامت است

سلب مسئولیت: برخی از وبلاگ ها ممکن است حاوی یک یا چند پیوند باشند. همه ایده ها مال من است

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2515

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا