Breakfast Sandwich

40+ ایده برای صبحانه برای نوجوانان


به دنبال ایده های غذایی خوب برای نوجوانان هستید؟ در اینجا یک وعده غذایی 40 تایی به همراه بسیاری از انتخاب های آینده وجود دارد!

ممکن است صبحانه غذایی نباشد که کودک شما دوست دارد در آن روز بخورد ، به خصوص اگر چشم و پوستش ساعت 6:30 صبح در روز مدرسه باشد.

اما نوجوان شما باید صبح ها به او غذا بدهد ، بدون توجه به رشد فوق العاده ای که اتفاق می افتد. بنابراین اگر آنها گرم مزاج هستند ، در اینجا هزاران انگیزه وجود دارد. و اگر آنها می گویند “اما وقت ندارد!” ، ما این کار را آسان می کنیم.

همچنین آنچه می توانید انجام دهید: نکاتی برای نوجوانان برای کمک به جوانان

آیا صبحانه برای جوانان مفید است؟

  • رضایت: پروتئین ، چربی و فیبر همگی به ثابت ماندن صبحانه و ناهار کمک می کند.
  • ساختمان استخوان: جوانان در این دوران دشوار رشد و تغییر ، کلسیم کافی دارند. ویژگی هایی مانند شیر و شیر خشک ، ماست ، OJ سخت شده ، خمیر سخت و پنیر می تواند به آنها در رسیدن به خواسته خود کمک کند.
  • سریع و آسان: کودکان زمان زیادی در طول هفته ندارند ، بنابراین اگر این کار آسان نباشد (و به خصوص ممکن است) آنها غذا نخواهند خورد. به فکر صبحانه زیاد در آخر هفته باشید. در حالت ایده آل ، اجازه دهید فرزندتان از شما کمک یا راهنمایی بگیرد!
  • غذاهای اصلی: جوانان برای رشد و نمو عظیمی که در حال انجام است به مواد مغذی ضروری نیاز دارند. در اینجا برخی از مواردی که ممکن است از دست بدهید و برخی از صبحانه هایی که می خورید ذکر شده است:
    • اهن (دختران): دانه های قوی ، لوبیا
    • پروتئین ها (دختران): ماست ، لوبیا ، کره آجیل
    • مردان (دختران): میوه ، اسفناج ، پرتقال ، موز
    • ویتامین ها B6 (دختران): پنیر ، نخود فرنگی
    • ویتامین B12 (دختران): شیر ، ماست ، ماهی دودی
    • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، بادام هندی
    • داروهای خاص الف (دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی
    • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گاو ، لوبیا ،
    • امضا کردن (دختران و پسران): غلات کامل ، غلات ، میوه ها و سبزیجات

نکات مهم صبحانه برای نوجوانان

تخم مرغ

  • مافین تخم مرغ پیشرفته یا ساندویچ شیرینی درست کنید (آماده سازی)
  • صبحانه پیشرفته بوریتوسروی بوریتوها تخم مرغ شکسته قرار دهید و با پنیر بپاشید ، محکم تا کنید و در فویل بپیچید. این کار را در فر یا فر انجام دهید. (آماده سازی)
  • دستور العمل های پیشرفته تخم مرغ (آماده سازی)
  • تخم مرغ در سوراخ: یک سوراخ در وسط نان پر از سنگ برش دهید ، در تابه بگذارید و تخم مرغ را در وسط خرد کنید ، بچرخانید و بپزید تا تخم مرغ بخواهد بدهد.

بازیابی شام: بپوش عینک های تک بعدی می توان آنها را در مایکروویو دوباره راه اندازی کرد. (آماده سازی)

پنکیک + وافل

  • مخلوط کردن پنکیکآخر هفته ها یک خروس کوچک درست کنید تا ظرف یک هفته دوباره به اجاق یا اجاق مایکروویو برود. (آماده سازی)
  • جلوی تمام وافل های گندم: با شربت بخورید یا آجیل یا کره سبزیجات روی آن بمالید و میوه پوست کنده را اضافه کنید. (آماده سازی)
4 صبحانه درست کنید - غذای واقعی زنان
تنها محصول با کره آجیل آغشته می شود

بال بال زدن

  • بسته های آرایش جو دوسر: 1 فنجان جو دوسر را در مخلوط کن نگهداری کنید تا پودر شود. آرد جو دو سر و دو فنجان سرخ کرده را با هم ترکیب کنید. نصف فنجان را در کیسه ها یا ظروف با 1 قاشق چایخوری شکر قهوه ای و دلخواه خود مانند میوه های خشک ، آجیل ، دانه ها ، پودر کاکائو یا آرد بادام زمینی بریزید. (آماده سازی)

زخم ها: تمام هفته یک صلیب انجام دهید. نوتلا یا کره آجیل را با میوه یا تخم مرغ خرد شده پر کنید. (آماده سازی)

کرپ گندم کامل

ایده های جالب صبحانه برای نوجوانان

از کجا می دانی؟
  • تکه های موز: موز را از طول به نصف بریزید و روی آن را کره آجیل و گرانولا بریزید
  • مخمر آووکادو (روش: تخم مرغ سرخ شده را به آن اضافه کنید)
  • پیتزای سرد یا ساندویچ
نگاهی به آووکادو - غذای مادر واقعی
مخمر آووکادو

PB & J یا SB & J (SunButter + Jelly)

چرک (آماده سازی)

مافین قند دارچین
مافین قند دارچین

نان سریع: برش ها را با مهره یا کره تخم مرغ برای پروتئین اضافه کنید. (آماده سازی)

نان تست سرگرم کننده!
  • افتتاح: روی آن را با آجیل یا کره بذر بپاشید و برش های توت فرنگی یا موز را بپوشانید
  • ماست کامل: لایه ماست با گرانول یا آرد ذرت و میوه در یک لیوان یا در یک کاسه ، روی آن مواد افزودنی دانه چیا را اضافه کنید.
  • پنیر کلوچه + میوه
ماست کاسه ای با میوه + دانه

شب جو دوسر: 1/2 فنجان جو دوسر قدیمی را با 1 فنجان شیر (شیر یا غیر لبنی) در یک قابلمه کوچک ترکیب کنید. روی آن را بپوشانید و یک شب در یخچال بگذارید. صبح ها کلاهک هایی مانند میوه های مخلوط ، یک قاشق چای خوری آجیل یا کره تخم ، یا عسل عسل یا آب افرا را اضافه کنید. (آماده سازی)

ادغام روشها: برای فروش در فروشگاه ها یا خودتان با ترکیب آجیل ، دانه ها ، غلات کامل و میوه های خشک شده تهیه کنید.

غذاهای مخلوط + توپ (آماده سازی)

بطری های جو دوسر شکلاتی بدون بادام زمینی
غذاهای بدون غذای بدون آجیل

دانه ها یا گرانولا با شیر یا ماست

نکات 7 تغذیه نوجوانان و نوجوانان

چند ایده برای تغذیه جوانان



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2150

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا