5 مرحله آسان برای انجام در خانه |  ورزش ، سلامتی ، کاهش وزن و موارد دیگر

5 مرحله آسان برای انجام در خانه | ورزش ، سلامتی ، کاهش وزن و موارد دیگر


چه کسی امروز به ورزش نیاز دارد؟ باز هم ، اگر برخی از سالن های ورزشی تعطیل بمانند یا دستورالعمل های بسیار دقیق داشته باشند ، امکان پذیر نیست. برای داشتن تناسب اندام ، نیازی به تجهیزات پیشرفته ندارید یا یک ورزشکار ستاره هستید. علاوه بر این ، شما همیشه می توانید بسته به مهارت ها و اهداف خود تغییر دهید. در اینجا 5 مرحله ساده است که می توانید از خانه خود بردارید:

راه رفتن

سفر آسان است ، اما لیستی طولانی از موارد مثبت – جسمی و روحی را ارائه می دهد. و تنها چیزی که نیاز دارید کفش های خوب و حمایتی است! تنها با 30 دقیقه در روز ، 5 روز در هفته ، می توانید خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهید ، قند خون خود را پایین بیاورید و سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید (همه ما در حال حاضر می توانیم از مکمل ها استفاده کنیم). علاوه بر این هوای تازه می تواند به کاهش استرس و افزایش انرژی کمک کند.1

جک های پرش

این قدیمی ترین موردی است که می توانید در دوران کودکی به یاد بیاورید ، اما به همین سادگی ، قلب شما را پمپاژ می کند (که چیز خوبی است)! اگر فضای باز دارید ، بهتر است این کار را با فرزندان خود بیرون در حیاط ، خیابان یا حیاط انجام دهید.

شروع به کار: اگر سالها از تلاش برای پریدن می گذرد ، با یک تغییر کوچک شروع کنید. به حالت پرش بروید و هر پا را به یک طرف حرکت دهید اما همچنان که دست خود را حرکت می دهید قدرت خود را حفظ کنید.

ارتش

آیا به دنبال شروع قهوه خود از صبح هستید؟ شما می توانید این کار را در هر کجا و هر زمان انجام دهید!

فقط مستقیم روی دیوار بایستید و پشت ، گردن خود را شل کنید و با آن مبارزه کنید. در حالی که پاهای خود را محکم در جای خود قرار داده اید ، زانوها را طوری خم کنید که انگار روی صندلی نشسته اید. 15 ثانیه در این حالت بمانید سپس مکث کنید و این کار را تکرار کنید. وقتی به طور منظم ورزش می کنید ، قدرت خود را افزایش می دهید. این کار می کند و اعصاب شما را پاک می کند.

پل

این یک شروع آسان دیگر برای مبتدیان است و همیشه مورد علاقه ورزشکاران حرفه ای است. حرکات ساده زمین شکم شما را زیبا می کند.

به پشت دراز بکشید و زانوها را خم کرده و پاها را روی زمین بگذارید. هنگامی که باسن خود را بلند می کنید ، موسیقی زیبا و شکم خود را تقویت کنید تا از شانه ها تا زانو خط مستقیم ایجاد شود. 20 ثانیه در این حالت بمانید و سپس استراحت کنید. 10 بار تکرار کنید.

دیپ تریسپ

خوب ، این ممکن است خطرناک به نظر برسد ، اما بسیار ساده است و می تواند در هر سطحی اصلاح شود. علاوه بر این ، روی ماهیچه های اندام داخلی (که سه سر بازو نیز نامیده می شود) عمل می کند.

روی زانو بنشینید و دست ها را پشت سر خود روی زمین بگذارید. با دستان خود راست و باسن خود را پایین شروع کنید و بدن را پایین بیاورید تا بازوها به زاویه 90 درجه برسند. سپس بدن خود را به عقب فشار دهید (با استفاده از عضلات داخلی عضلات). شما همچنین می توانید این کار را با یک صندلی انجام دهید ، اما شروع به کار از روی زمین و تغییر از آنجا می تواند آسان باشد. این مقاله را از مجله سلامت زنان ببینید که در مورد آن به شما می گوید.

به یاد داشته باشید ، برای تکمیل تمرین نیازی به داشتن تجهیزات بدنسازی گران قیمت ، موتور سیکلت یا تجهیزات پیشرفته نیست. فقط برو! سپس روغن را اضافه کرده و نوشیدنی های خنک و سردبه

1https://www.healthline.com/health/benefits-of-walking

پست قدیمی

پست بعدی

وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2719

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا