6 هفته دوره سم زدایی

6 هفته دوره سم زدایی


هوس قند و کربوهیدرات را کنار بگذارید و با دوره 6 هفته ای من با تیم پشتیبانی ، وزنی را که می خواهید کاهش دهید کاهش دهید!

این برنامه نهایی است که برای کاهش وزن موردنظر ، کاهش قند خون ، کاهش میل به قند و کربوهیدرات و زندگی سالم تر به آن نیاز دارید!

هنگامی که در دوره 6 هفته سم زدایی و عضویت شرکت می کنید ، در جلسات هفتگی Zoom به شما کمک می شود تا به شما آموزش دهد ، به شما کمک کند برنامه خود را تغییر دهید و به تمام سوالات خود پاسخ دهید. شما اعضای خوب دیگری را خواهید دید که در راه هستند و همان سفری هستند که به شما پاسخ می دهد تا بهتر کار کنید.

هفته 1: شما خواهید آموخت که برای کاهش قند چه بخورید و چه نخورید. این فرصت را خواهید داشت که رژیم کم کربوهیدرات ، برنامه کتو یا برنامه رژیم غذایی را انتخاب کنید. یادداشت های نوشیدنی ها ، نوشابه ها ، روغن ها و روغن های بهداشتی و سایر مکمل ها را دریافت خواهید کرد.

هفته 2: شما خواهید آموخت که آیا برشته کردن یک عادت است یا یک گرسنگی واقعی ، کنترل بین وعده های غذایی و نحوه پر کردن آنها – تفاوت به جای اینکه سریعتر بسوزد.

هفته سوم: شما با درشت مغذی های مناسب در بدن ، اشتها ، آزمایش خون و ورزش آشنا خواهید شد.

هفته 4: علل و علل وسوسه و نحوه مبارزه با آنها را خواهید آموخت. ما یاد می گیریم که چگونه دانه ها و گلوتن برای مدتی بر سلامتی و روزه داری شما تأثیر می گذارد و چگونه می توانید پروتئین های پروتئینی اصلاح شده را دنبال کنید.

هفته 5: شما نحوه استفاده از کوه ها ، زمان آزمایش و نحوه آزمایش هورمون ها ، آدرنال و تیروئید را خواهید آموخت.

هفته ششم: هنگامی که بدن خود را برای آزمایش هفت روزه آزمایش می کنید ، یاد خواهید گرفت که بدن شما چگونه به کربوهیدرات های دیگر واکنش نشان می دهد. (در صورت تمایل)

هفته 7: پاداش ؛بسته شدن؛ چگونه در سرعت صرفه جویی کنیم!

فقط این شواهد را از اعضای قبلی بخوانید:

آنجلا می گوید: “من 4.6 پوند وزن کم کرده ام و بیش از هر زمان دیگر تشویق می شوم”! فقط یک هفته در آموزش سم زدایی دیابت!

“من امروز صبح اضافه وزن داشتم ، تنها پس از یک هفته آمادگی و 4.8 پوند وزن کم کردم! خیلی خوشحالم!”

تریش می گوید: “(فقط هفته چهارم را گرفتم زیرا هفته گذشته عمل جراحی کردم – اکنون جلسه را تماشا می کنم). برندا این بسیار سرگرم کننده بود! قبل از عمل 5 کیلوگرم وزن کم کردم. آشپزی و غذا خوردن عالی شده است من قادر خواهم بود این را دنبال کنم و زندگی خود را بسازم. من واقعاً از این آموزش لذت می برم و به دیگران کمک می کنم! “

کارول ، سلام به همه! بعد از 6 هفته خوشحالم که می گویم 13 کیلوگرم وزن کم کرده ام! من هنوز فراموش کرده ام آنچه را که از آن ناامید شده بودم برای خودم امتحان کنم. اما من امروز پیراهن می پوشیدم و ماه ها نمی توانستم آن را بپوشم.

میشل می گوید: “کلاس شگفت انگیز !! من خیلی دوست دارم و خیلی چیزها آموخته ام. چیزهایی که می توانم بدون احساس گم شدن ادامه دهم. 9 ، 10 پوند وزن کم کرده ام” و 2٪ چربی بدن !! “

در اینجا چهره مایکل برای مشاهده تغییرات شگفت انگیز آمده است! 10 سال جوانتر به نظر می رسد!

اینها تنها چند مورد خوب است که باید از آنجایی که مطالعات قبلی من قند را حذف کردند ، قدردانی کرد. ما اپیدمی دوره را انجام دادیم و شگفت انگیز بود که چقدر کاهش وزن و سلامتی به دست آمد! من این دوره را به صورت زنده راه اندازی می کنم و از 20 سپتامبر شروع می شود!

عکس شاون دیویس 2019

برندا بنت / مادر شکر رایگان

چرا باید بگویم این بهترین محلول شکر است که می توانید به آن برسید؟ چون من این را به شما نمی گویم شما شما باید رژیم کتو را دنبال کنید بهت نخواهم گفت، شما آنها باید بدون شیر بمانند. من نمی گویم که روزانه چقدر کربوهیدرات بخورید! اجازه دهید به شما کمک کنم بفهمید چه چیزی درست است ZANU بدن!

با گذراندن این دوره ها چقدر کربوهیدرات دریافت خواهید کرد. خواهید فهمید که کربوهیدرات ها چقدر خوب هستند مال تو بدن چیزی است که نیست در نهایت راهی برای رهایی دائمی از هوس های قند و کربوهیدرات برای رسیدن به وزن سالم پیدا خواهید کرد مال تو بدن

این در مورد حریم خصوصی است و هیچ کس نباید به شما در مورد سبزیجاتی که در بدن شما امکان پذیر نیست به شما بگوید هر کس بدن متفاوت است و متفاوت از سایر غذاها اتفاق می افتد. برخی می توانند بدون افزایش قند خون سیب زمینی بخورند در حالی که برخی دیگر نمی توانند. این دوره تنها قندی را که می تواند شما را در جایی که هستید ملاقات کند ، حذف می کند تا به شما در یافتن موادی که به شما در توسعه قند و آزادی خوردن کمک می کند ، کمک کند!

کارن می گوید: “من می خواستم دوباره از شما برای کلاس فوق العاده 6 هفته ای تشکر کنم. من از نتایج خود (17 پوند و 16 اینچ) بسیار راضی هستم و چیزهای زیادی آموخته ام.”

و نه تنها قند را از بین می برم و وزن خود را کاهش می دهم ، بلکه دیابت با برنامه من نتایج خوبی را مشاهده می کند!

کریستا می گوید: “نتایج شگفت انگیزی که من برای یک ماه تجربه کردم. بی نهایت سپاسگزارم برندا! ما به روانپزشک مراجعه کردیم و انسولین مرا برداشتند و به سرعت انسولین طولانی من را کاهش دادند. من 11.9 پوند و 6.5 اینچ وزن کم کردم و من من خوبم! “

دارلین می گوید: “شگفت انگیز است. من نوع دوم دیابت هستم. 13 کیلوگرم وزن کم کرده ام. 1 قرص را قطع کرده و انسولین و متفورمین را در وسط کاهش داده ام.”

لسلی می گوید: “با پایان دوره شش هفته ای خود ، باید این داستان عالی را برای شما تعریف کنم – دوستی که در ماه فوریه مبتلا به دیابت نوع 2 تشخیص داده شد و در ICU به سرانجام رسید. بسیار خطرناک است و من هیچ ایده ای در مورد نحوه برخورد نداشتم. با آن – موفق به دریافت 105 واحد انسولین طولانی و 60 واحد در روز شد. 10 پوند نیز! دیروز یک برقکار را دیدیم و گفت که او هرگز دو بیماری دیابت از انسولین بالا تا صفر ندیده است و سطح قند او 99 of مواقع است !!! من نمی توانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم که یک شخص واقعی بودید و به من آموختید که چگونه آشپزی سالم و لذت ببرید! “

هفته 1: شما خواهید آموخت که برای کاهش قند چه بخورید و چه نخورید. شما این فرصت را خواهید داشت که فرمول کم کربوهیدرات ، طرح کتو یا سیستم ایمنی خودکار را انتخاب کنید. یادداشت های نوشیدنی ها ، نوشابه ها ، روغن ها و روغن های بهداشتی و سایر مکمل ها را دریافت خواهید کرد.

هفته 2: شما خواهید آموخت که آیا برشته کردن یک عادت است یا یک گرسنگی واقعی ، کنترل بین وعده های غذایی و نحوه پر کردن آنها – تفاوت به جای اینکه سریعتر سوزانده شود.

هفته سوم: شما با درشت مغذی های مناسب در بدن ، اشتها ، آزمایش خون و ورزش آشنا خواهید شد.

هفته 4: علل و علل وسوسه و نحوه مبارزه با آنها را خواهید آموخت. ما یاد می گیریم که چگونه دانه ها و گلوتن برای مدتی بر سلامتی و روزه داری شما تأثیر می گذارد و چگونه می توانید بقایای پروتئین را به سرعت دنبال کنید.

هفته 5: شما نحوه استفاده از کوه ها ، زمان آزمایش و نحوه آزمایش هورمون ها ، آدرنال و تیروئید را خواهید آموخت.

هفته ششم: شما با انجام یک برنامه ورزشی هفت روزه خواهید آموخت که بدن شما چگونه به کربوهیدرات های دیگر واکنش نشان می دهد. (در صورت تمایل)

هفته 7: پاداش ؛بسته شدن؛ چگونه در سرعت صرفه جویی کنیم!

و آخرین مدرک برای شما!

سوزان می گوید: “خوب. نتایج من. صادقانه بگویم (من هستم). من چهار هفته را در این برنامه گذراندم و 14 پوند و 10 اینچ وزن کم کردم. به مدت 5 هفته چغندر ، شراب و پیتزا آوردم. همچنین 2 عدد اضافه کردم. هفته ششم من غذا را پختن نکرده بودم. آگاه بودم که در هفته 4 به کربوهیدرات بیشتری در بدن و محل کارم نیاز دارم. احساس می کردم بسیار ضعیف هستم و فشار خون من واقعا پایین است. اشتباه است. سیب زمینی و گندم همیشه مرا پیدا می کنند. امروز! از کتاب آشپزی شما! “

چه برای کاهش وزن تلاش می کنید و چه برای آن آماده می شوید ، تشویق می شوید که از حمایت دیگران که همین کار را می کنند ، بهره مند شوید.

من به شما گام هایی را می آموزم که هوس را هر روز ، هر روز ، متوقف کنید.



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2514

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا