Dozen روزانه دکتر گرگر بهترین غذا است

Dozen روزانه دکتر گرگر بهترین غذا است


در کتاب من چگونه نمی میرند، توصیه های خود را در کنار لیستی از مواردی که سعی می کنم در برنامه روزانه خود رعایت کنم ، قرار می دهم.

در کتاب من چگونه نمی میرند، به شما توصیه می کنم امتحان کنید تا وسط رژیم غذایی ما حول رژیم های گیاهی کامل است. اما برخی از گیاهان سالم تر از بقیه هستند. بدیهی است که شما می توانید مدتی زندگی کنید غذا خوردن به عنوان مثال ، تقریباً هر چیزی به جز سیب زمینی سفید ، و طبق تعریف ، می تواند غذاهای کامل باشد که از غذاهای گیاهی تهیه شده اند-اما نه چندان سالم. همه رژیم های گیاه خواری به یک شکل تهیه نشده اند.

در طول این سالها بیشتر تحقیق کردم ، بیشتر متوجه شدم که غذاهای مغذی سازگارتر هستند. برخی از غذاها و گروه های غذایی دارای مواد مغذی خاصی هستند که در جاهای دیگر زیاد موجود نیست. به عنوان مثال ، سولفورافان ، یک جزء فوق العاده از ویتامین های هپاتیت B ، از برگ های چلیپایی به دست می آید. می توانید تنوع انواع دیگر و سبزیجات را در یک روز بخورید و آن را دریافت کنید نه اگر چیزی با ارزش نخورده اید ، سولفورافان متشکرم. دانه ها و داروهای سرطان لیگنان نیز به همین ترتیب است: فکس ها می توانند بیش از صد لیگنان بیشتر از سایر غذاها داشته باشند. و قارچ؟ خوب ، قارچ ها حتی دانه نیستند. آنها بسیار متفاوت هستند و حاوی سایر مواد مغذی هستند مانند ergothioneine نمی توان آن را ساخت هر کجا در قلمرو گیاهان بنابراین ، از نظر فنی ، احتمالاً باید در مورد غذاهای کامل ، گیاهی صحبت کنم و قارچمبتنی بر غذا … اما کمی به نظر می رسد.

به نظر می رسد هر بار که از یک کتابخانه پزشکی به خانه برمی گردم و آن را با چیزهای جدید پر می کنم ، خانواده ام تماشا می کنند ، آه می کشند و می پرسند: حالا چه چیزی نمی توانیم بخوریم؟ یا می گویند ، یک لحظه صبر کن. چرا به نظر می رسد همه چیز اینقدر ناگهانی حاوی جعفری است؟ آنها خیلی مدارا می کنند!

با افزایش لیست غذاهایی که سعی می کردم در رژیم غذایی روزانه به آنها دست پیدا کنم ، لیستی تهیه کردم و آنها را روی تخته ای کمی صیقلی روی یخچال قرار دادم و ما یک بازی برای پاک کردن جعبه ها انجام دادیم. این به Daily Dozen من تغییر کرد ، لیستی از همه کارهایی که من سعی می کنم انجام دهم تا در برنامه روزانه من جا بیفتد. در ویدئوی من سریال دکتر دیلی دوزن گرگر، می توانید لیستی را مشاهده کنید ، حداقل هر روز که من آن را تهیه می کنم ، و نمونه هایی از غذاهایی که با هر گروه همراه است. My Daily Dozen شامل لوبیا ، میوه ، سایر میوه ها ، برگ های چلیپایی ، برگ ، سایر میوه ها ، گیاهان نمک دار ، آجیل و دانه ها ، گیاهان و ادویه جات ترشی جات ، دانه های کامل ، نوشیدنی ها و ورزش است.

منظورم لوبیا است ، منظورم لوبیا است که شامل نخود فرنگی ، نخود فرنگی و عدس نیز می شود. به نظر می رسد وقتی سوپ نخود فرنگی می خورید ، مثلاً حبوبات بخورید یا هویج را در حمص بریزید ، اما اینطور است. ما باید سعی کنیم سه وعده در روز دریافت کنیم. به عنوان یک چهارم فنجان حمص یا لوبیا خیس خورده سرو کنید. نصف فنجان لوبیا پخته ، نخود فرنگی ، عدس ، توفو یا تمپه ؛ یا یک فنجان پر از نخود فرنگی یا عدس تازه. در حالت ایده آل ، آجیل لوبیا است ، اما ، سالم تر ، من ikani آنها تیم من از Daily Dozen Nuts and Seeds هستند. به همین ترتیب ، لوبیا سبز ، نخود فرنگی نابالغ و لوبیا را در ردیف سبزیجات دیگر قرار دادم.

My Daily Dozen شامل یک مخلوط میوه در روز است که نصف فنجان تازه یا خشک شده یا یک چهارم فنجان خشک است. در مورد زیست شناسی ، گلابی ، موز و خربزه و میوه ها صحبت می کنم ، اما برای سهولت کار ، من از اصطلاح هر میوه خورده شده استفاده می کنم. در نتیجه ، گروه شامل می شود کومکوات، انگور ، سفالگری، و میوه هایی که غالباً مانند میوه ها به نظر می رسند ، مانند توت سیاه ، گیلاس ، توت ، تمشک و توت فرنگی.

برای میوه های دیگر ، با میوه متوسط ​​، یک فنجان میوه خرد شده یا یک چهارم فنجان میوه خشک سرو کنید ، و من سه وعده در روز توصیه می کنم. باز هم ، من از یک عدد استفاده می کنم و نه معنی دکمه ، به همین دلیل من گوجه فرنگی را در دسته سبزیجات دیگر قرار می دهم.

سبزیجات چلیپایی عبارتند از کلم بروکلی ، کلم ، گل کلم ، کلم بروکسل ، قلاده و کلم پیچ ، و من یک فنجان را برای نیم روز توصیه می کنم. My Daily Dozen همچنین حداقل دو برابر عصاره سبزیجات چلیپایی یا غیر چوبی نیاز دارد و دو برگ دیگر را سرو می کند ، یا به عنوان یک فنجان برگ سبز ، نصف فنجان سبزیجات خام یا پخته. نمانید-برگهای بدون برگ و یک چهارم فنجان قارچ خشک شده.

همه باید سعی کنند یک قاشق غذاخوری دانه کتان را در رژیم غذایی روزانه خود ، علاوه بر یکی از آجیل و دانه ها ، قرار دهند. یک چهارم فنجان آجیل در نظر گرفته می شود ، یا می توانید دو قاشق غذاخوری آجیل یا بطری دانه ها ، از جمله کره بادام زمینی ، میل کنید. جعبه ها و نارگیل ها آجیل محسوب نمی شوند.

در بخش گیاهان و ادویه جات ترشی جات ، من روزانه یک چهارم چای از ادویه جات ترشی جات ، و همچنین هر گونه سبزیجات و ادویه جات بدون نمک که می توانید لذت ببرید ، تهیه می کنم.

برای تکمیل Daily Dozen من به سه وعده دانه کامل احتیاج دارید و این وعده می تواند نصف فنجان ذرت داغ (مانند بلغور جو دوسر) ، پخته یا شبه غلات کامل (مانند آمارانت ، گندم سیاه و کینوا) ، پاستای پخته یا مغز ذرت ؛ یک فنجان بلغور جو دوسر ؛ یک قرص یا یک تکه نان ؛ نصف نان یا یک مافین انگلیسی ، یا سه فنجان پاپ کورن محکم.

اندازه آن در گروه نوشیدنی یک لیوان 12 اونسی است و من حداقل پنج بار در روز به علاوه آبی که به طور طبیعی از رژیم غذایی خود دریافت می کنید توصیه می کنم. اگر می خواهید بدانید ، بگذارید افکارم را در افکارم بیان کنم روزانه چند لیوان آب بنوشیم؟ ویدیو

سرانجام ، Daily Dozen من حداقل یک روز ورزش می خواهد ، که می توان آن را به روزها تقسیم کرد. من 90 دقیقه فعالیت بدنی ، مانند پیاده روی سریع (به عنوان مثال ، چهار مایل در ساعت) ، یا 40 دقیقه ورزش را توصیه می کنم. به عنوان دویدن یا ورزش. فیلم من را تماشا کنید چه اندامی باید داشته باشید؟ اگر بیشتر می خواهید

این ممکن است مانند بسیاری از جعبه ها به نظر برسد ، اما تکان دادن یک گروه آسان است. یک پوست ساده موز و یک ساندویچ موز روی نان سبوس دار می توانید چهار جعبه بگذارید ، من فکر می کنم چند جعبه Daily Dozen می توانید بریزید وقتی زیر یک سالاد بزرگ دو فنجان اسفناج ، چند عدد آروگولا ، چند گردو بنشینید ، نصف فنجان نخود فرنگی ، نصف فنجان فلفل دلمه ای قرمز و کمی گوجه فرنگی. خودشه هفت جعبه فقط در یک سالاد! روی دانه های کتان خود سیگار بکشید ، چند عینک اضافه کنید ، از یک لیوان آب لذت ببرید و با مقداری میوه شور به پایان برسانید ، و شما تقریباً نیمی از Daily Dozen را در یک وعده غذایی ملاقات کرده اید! و اگر فقط در غذای خود غذا می خورید … فقط چت کنید!

آیا هر لیوان آبی که می نوشم حذف می کنم؟ نه ، من دیگر از این لیست استفاده نمی کنم. من فقط از استارت به عنوان ابزاری برای ایجاد عادت در خودم استفاده کردم. هربار که در وعده غذایی بودم ، از خودم می پرسیدم ، آیا می توانم سبزیجات را به این غذا اضافه کنم؟ آیا می توانم لوبیا را به این اضافه کنم؟ آیا می توانم روی برخی دانه ها یا دانه ها بپاشم؟ بقیه میوه های خشک چطور؟ این لیست به من عادت داد که بپرسم چگونه می توانم هر غذایی را سالم تر کنم.

این لیست همچنین به خرید کمک کرد. اگرچه من همیشه کیسه و برگ سبزیجات در یخچال دارم ، اما اگر در فروشگاه هستم و می خواهم هفته گذشته محصولات تازه بخرم ، به من کمک می کند تا بفهمم چند نوع توت یا بلوبری قدیمی می خواهم.

در عوض ، لیست همچنین به من کمک کرد تا تصور کنم غذا چگونه خواهد بود. اگر به Daily Dozen نگاه کنید ، همانطور که در ساعت 6:44 در من مشاهده می کنید ویدیوهمانطور که مشاهده می کنید شامل سه سوم لوبیا ، سایر میوه ها و غلات سبوس دار و همچنین دو برابر سبزیجات است ، زیرا برگ ، سبزیجات و سایر سبزیجات چلیپایی را اضافه می کنید. بنابراین ، وقتی به بشقابم نگاه می کنم ، می توانم تصور کنم که یک چهارم پر از دانه ، یک چهارم لوبیا و سبزیجات نیمی دیگر را به همراه یک سالاد جانبی و میوه های نمکی مصرف می کنند. من عاشق غذای یک قابلمه ای هستم که همه چیز در آن مخلوط شده است و حتی لیست ها به من کمک می کنند تا ببینم. به جای اینکه یک بشقاب بزرگ اسپاگتی با سبزیجات و خورشت در بالای آن داشته باشم ، به یک بشقاب بزرگ سبزیجات با ماکارونی و خورش مخلوط فکر می کنم. به جای یک بشقاب بزرگ کینوا با سبزیجات بو داده ، من فقط غذایی را که عمدتاً با کینوا و لوبیا اضافی موجود است مقایسه می کنم.

نیازی به فکر کردن در مورد Daily Dozen نیست. در روزهای شلوغ سفر ، بعد از گرم شدن و خوردن غذا و در اتاق ناهارخوری در فرودگاه نشسته ام ، این فرصت را دارم که به یک چهارم اهدافم برسم.

اگر یک روز غذا نمی خورید ، فقط سعی کنید روز بعد غذا بخورید.

برای حمایت از پیشرفت شما ، داوطلبان برنامه های Dr.Greger’s Daily Dozen را برای iPhone و Android توسعه دادند. می توانید هر دو را به صورت رایگان بارگیری و استفاده کنید بدون فروش و هیچ قیمتی وجود ندارد

امیدوارم این لیست به عنوان یک یادآوری مفید برای تلاش برای خوردن انواع غذاهای سالم در هر روز باشد.

خیلی مهم

  • همه رژیم های گیاه خواری به یک شکل تهیه نشده اند ، بنابراین در حالی که ما باید تلاش کنیم رژیم غذایی خود را در همه غذاها گنجانیم ، باید سالم باشیم.
  • برخی از مهمترین و مهمترین مواد مغذی سولفورافان است که عمدتاً در درختان بی میوه و همچنین در دانه های دارویی لیگنان یافت می شود.
  • مجموعه Daily Dozen یک نقل قول توصیفی است که من در کتاب خود آورده ام چگونه نمی میرند، به علاوه همه چیزهایی که سعی می کنم در برنامه روزانه انجام دهم و لیست ها را با چند وعده یادداشت کنم.
  • My Daily Dozen همچنین شامل لوبیا (و لوبیا ، شامل نخود فرنگی ، نخود فرنگی و عدس) ، میوه ها ، سایر میوه ها ، سبزیجات صلیبی ، سبزیجات ، سایر سبزیجات ، دانه های کتان ، آجیل و دانه ها ، گیاهان و ادویه جات ترشی جات ، دانه های کامل ، نوشیدنی ها و ورزش به
  • Daily Daily Dozen قصد دارد شما را به خوردن غذاهای مغذی تشویق کند و به هر وعده غذایی به عنوان فرصتی برای دریافت تغذیه نگاه کنید.
  • داوطلبان برای کمک به نصب جعبه های Daily Dozen ، برنامه Dr.Greger Daily Dozen ، بارگیری و استفاده رایگان و همچنین در دسترس بودن iPhone و Android را ایجاد کردند.

این از وبلاگهای معمولی ما خارج شد! در بیشتر مواقع ، ما فقط از منابع بر اساس ادبیات پزشکی معتبر استفاده می کنیم ، اما من می خواهم NutritionFacts.org بیش از یک سایت برای مشاهده نباشد. من می خواهم این یک راهنمای مفید در تفسیر این کوه از انتخاب های روزانه باشد ، و همانطور که برنامه Daily Dozen من به هم می خورد. به صورت رایگان در iTunes و اگر برنامه اندروید، با تشکر از تیم شگفت انگیز داوطلبان از طریق ابتکار منبع بازبه

برای فیلم های رنگی اصلی ، به موارد زیر مراجعه کنید:

چگونه می توانید رژیم های روزانه Dozen را در رژیم غذایی خود بگنجانید؟ مال من رو ببین کتاب چگونه می میرم آشپزیبه اگر تا به حال شلیک نکرده اید ، مدیون آن هستید که آن را امتحان کنید.


در سلامتی ،

مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز اینجا نبوده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید پانو و دید من را ببینید:



وبسایت https://mdiet.ir
نوشته ایجاد شد 2141

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

متنی که میخواهید برای جستجو وارد کرده و دکمه جستجو را فشار دهید. برای لغو دکمه ESC را فشار دهید.

بازگشت به بالا